بوگاتی

قیمت نجومی قطعات کابین بوگاتی ویرون!

اگر ۱۵۰ هزار دلار داشته باشید چه خودرویی می‌خرید؟ شاید یک هاچبک صفرکیلومتر و یک شاسی‌بلند از برندی غیر لوکس. شاید هم یک سدان لوکس ۶ یا ۸ سیلندر با تمامی آپشن های ممکن. خب تمامی این گزینه‌ها کاملاً جذاب و خیال‌انگیز هستند اما با این پول می‌توانید چیزی را بخرید که کاملاً متمایز جلوه کند! شما می‌توانید قهوه‌ی خودتان را روی صندلی جدید یک بوگاتی ویرون بنوشید!


برامان موتورز که یک نمایندگی خودرویی مستقر در میامی است در حال حاضر کابین کامل و جدید بوگاتی ویرون ۲۰۰۸ را می‌فروشد. موضوع جالب اینکه صندلی‌ها، داشبورد، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی پیش از آنکه خودرو به اولین مشتری تحویل داده شود از آن جدا شده‌اند. این قطعات کاملاً نو هستند.


این پکیج کامل همچنین شامل کمربندهای ایمنی، اهرم تعویض دنده، کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع، فرمان، جعبه‌داشبورد، تریم داشبورد و… می‌باشد. نیازی به گفتن نیست که تمامی قطعات در بهترین شرایط ممکن بوده و فروشنده ادعا می‌کند همه در بخشی قرار داشته‌اند که دمای کنترل شده داشته است.


برامان موتورز می‌گوید این یک فرصت عالی برای تغییر رنگ کابین ویرون و یا تعویض قطعات کارکرده با نمونه‌های جدید است. البته شما همچنین می‌توانید با اندکی تلاش این قطعات را روی خودروی خود هم نصب کنید!


کابین یاد شده مناسب ویرون های مدل ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ بوده که البته به معنی تمامی ویرون های تولیدی است؛ و همان‌گونه که گفتیم فروشنده قیمت ۱۴۹۹۹۹ دلاری را برای کل پکیج درخواست می‌کند. شاید این قیمت بالا به نظر آید اما در نظر داشته باشید که ارزان‌ترین ویرون های فروشی هم‌اکنون حدود ۱.۳ میلیون دلار قیمت دارند.


البته eBay به شما فرصت پیشنهادهای کمتر خرید را هم می‌دهد اما فکر نمی‌کنیم که این کابین کمتر از ۱۴۰ هزار دلار فروخته شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Danial

    ۱۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (466 ديدگاه)

    واقعا کسایی که مدل های بوگاتی رو دارن تو سبک زندگیشون این نوع قیمت ها بسیار بسیار پایین و نا چیز هست در واقع وقتی طرف برای یک شب یدونه شیشه شامپاین میخره 20 هزار دلار تعویض 150 هزار دلاری کابین ماشینش یجورایی پول خورد حساب میشه.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۱۶ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      فکر میکنم در مورد قیمت شامپاین اشتباه میکنید
      ممکنه منبعتون رو بگید(لینک)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Danial

        ۱۶ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (466 ديدگاه)

        داداش خب معلومه با درامدی ک منو شما داریم فکرکردن به این عددی که من گفتم بسیار کار سنگینی حساب میشه حتی مخت هم نمیکشه که من بهت بگم شامپاین داریم شیشه ای 2 میلیون دلار ینی از بوگاتی هم گروتر حالا از من منبع میخوای چون مخت ساپورت نمیکنه این قیمتو منم بخاطر اینکه فک نکنی از رو هوا میام چیزی میگم برات منبع میزارم ولی بار آخرت باشه از من منبع میخوای من هیچ وقت چیزی ک نمیدونم رو نمیویسم.

        https://www.delgarm.com/scientific/do-you-know/162418-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%86

        من پیشنهاد میکنم یک بار برو سایت بوگاتی تو بخش خرید برو ببین فرمی که برای خرید دارن چه شکلیه حتماً ی سر بزن مجانیه اون وقت میفهمی که دنیا منو شما با دنیای اون 1 درصد پولدار واقعی به اندازه چند سال نوری با هم فرق داره

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    عجب چه چیز جالبی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سعید(تهران)

    ۱۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ماشینش کجاست؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۱۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اره فقط چروک های صندلی ش این قیمت می ارزه / قشنگ پولدارارو گیر اوردن ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MORI

    ۱۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (22 ديدگاه)

    جناب دانیال
    خدا رحم کرده به امثال ما و جناب عماد،که شما مسوؤل جایی نیستید (که متاسفانه هستید)
    از این جهت که با محترمانه ترین سوال و ابهام اینچنین برخورد میکنید
    (مخت نمیکشه.بار اخرت باشه از من منبع میخای)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا