بوگاتی

نوادگان جدید بوگاتی شیرون در راه‌اند؟

موفقیت بوگاتی دیوو شاید زمینه‌ساز تولید محصولات سفارشی جدید توسط این خودروساز افسانه‌ای باشد. ظاهراً بوگاتی در حال توسعه نسخه‌های سفارشی شیرون با نام‌های سوپرلگرا، SS و آپرتا می‌باشد. شاید در آینده حتی خودرویی الکتریکی و پرفورمنس نیز توسط بوگاتی تولید شود.


همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد، شیرون سوپرلگرا نسخه‌ی سبک‌تر این هایپرکار خواهد بود. این برند در حال توسعه‌ی قطعات سبک‌وزن جدید همانند کالیپرهای ترمز و برف‌پاک‌کن‌ها با پرینت سه‌بعدی می‌باشد.


شیرون SS نسخه‌ی قوی‌تر و خاص‌تر این خودرو برای حضور در پیست خواهد بود. قطعات سبک‌وزن جدید این خودرو شاید باعث بهبود پرفورمنس شوند و شایعاتی هم درباره افزایش قدرت تولیدی پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربو به گوش رسیده است.


نهایتاً به خودروی شیرون آپرتا می‌رسیم که نسخه‌ی روباز این خودرو خواهد بود. در این مورد شاهد پانل جداشدنی‌ای خواهیم بود که به مالکان این فرصت را خواهد داد تا از پیچش باد در موهای خود لذت ببرند. البته مقامات رده‌بالای بوگاتی پیش از این گفته بودند نسخه‌ی روباز این هایپرکار ساخته نخواهد شد.


به منظور قوت بخشیدن به این شایعات، بوگاتی قبلاً شروع به گسترش خانواده‌ی شیرون کرده است. این برند در مارس سال جاری از نسخه‌ی شیرون اسپورت با ۱۸ کیلوگرم وزن سبک‌تر که سیستم تعلیق سفت‌تری دارد رونمایی کرد. در ماه جولای نیز شاهد معرفی مدل جدید اسکای ویوو از شیرون بودیم که دارای پانل‌های شیشه‌ای ثابت به منظور ورود نور بیشتر به کابین بود و همچنین از افزایش ۲.۷ سانتی‌متری فضای سر سود می‌برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد مهدی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    همیشه با بوگاتی
    وتا اخر با شیرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      داش محمد تو بخش اونتادور svj فیلم های جدید گزاشتم برو ببین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Amirferrari

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    فعلا که داره رو هایپرسدان فوق لوکسش کار میکنه،کاملا مشخص بود بوگاتی قراره رکورد سرعت رو با مدل ss جابه‌جا کنه،فقط گذاشته تب رکورد سرعت فروکش کنه بعد رکوردی بزنه که حالا حالاها خودروسازی نتونه بهش نزدیک بشه،تا اون موقع هم میشلین لاستیک مخصوص رکورد رو میسازه و کار بوگاتی رو از بابت رکورد زنی راحت میکنه،خنده داره بعضیا میگفتن بوگاتی خودش رو از رقابت تاپ اسپید کشیده کنار،بی دلیل نبود وینکلمن رو کردن رییس…لامبورگینی با وینکلمن به اوج رسید حالا نوبت بوگاتیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. دانیال روشنی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (175 ديدگاه)

    “این برند در حال توسعه‌ی قطعات سبک‌وزن جدید همانند کالیپرهای ترمز و برف‌پاک‌کن‌ها با پرینت سه‌بعدی می‌باشد”
    در کل این دو قسمت قراره بیشتر از ۲۰ کیلو وزن کم‌کنه؟
    و اسم جدید و پول بیشتر؟عجب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد مهدی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    اقا رضا خیل یوقت دیدم
    دستت درد نکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا