بیوک

اعلام قیمت بیوک رگال اونیر

بیوک به‌تازگی نسخۀ اونیر از سدان میان سایز رگال را معرفی کرده است که بالاترین و لوکس‌ترین مدل آن محسوب می‌شود. حال بیوک قیمت رگال اونیر را اعلام کرده که برابر با ۳۶,۱۹۵ دلار است. این یعنی قیمت رگال اونیر حدود چهار هزار دلار بیشتر از بالاترین تیپ کنونی رگال یعنی تیپ Essence است. بخشی از این قیمت بیشتر به خاطر پکیج Confidence است که در مدل اونیر به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما در تیپ Essence باید برای سفارش آن ۱۵۸۰ دلار پرداخت کرد. این پکیج شامل تجهیزاتی چون شارژر بی‌سیم، هشدار تغییر خط، سیستم پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، کمک پارک عقب، چراغ‌های جلوی LED با تنظیم خودکار و گرم‌کن آینه‌های جانبی می‌شود.

اما ویژگی‌های نسخۀ اونیر صرفاً محدود به ارائه این پکیج به‌صورت استاندارد نمی‌شود و همانند نسخه‌های اونیر لاکراس و انکلیو، برای رگال اونیر هم چرم بژ صندلی‌ها، طرح الماس صندلی‌های جلو، جلوپنجره منحصربه‌فرد، رینگ‌های ۱۹ اینچی نیکل و نشان‌های خاص اونیر در داخل و خارج می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها موجب ارائه خودرویی لوکس‌تر و زیباتر شده است. مدیر بخش بازاریابی بیوک آقای «Phil Brook» در رابطه با زیربرند اونیر گفته است:

فروش مدل‌های اونیر از انتظارات ما فراتر رفته است. اونیر برای خریداران بیوک استایلی منحصربه‌فرد، ویژگی‌های پریمیوم و تجربه‌ای راحت را فراهم می‌کند و به همین دلیل ما این فرمول موفق را روی مدل رگال هم اعمال کردیم.

رگال اونیر اما در بخش پیشرانه با دیگر تیپ‌های رگال تفاوتی نداشته و با همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند؛ اما کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند می‌توانند مدل اسپرت رگال GS را انتخاب کنند. این مدل به یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور مجهز بوده و به‌صورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک ارائه می‌گردد. این مدل اما قیمتی نزدیک به ۴۰ هزار دلار داشته و تنها نسخه‌ای از رگال است که از مدل اونیر قیمت بیشتری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    این همونه که جلوش رو از رهام کپی کرده؟?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. saeed

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    بیوک تو محصولات جنرال موتورز فوق العادس هم زیبا هم با وقار .فقط نمیدونم هدفش از زدن یه برند لوکس به نام اونیر چی بوده وقتی تفاوته خاصی با خود نسخه بیوک نداره و صرفا انگار یه تیپ بالاتره فقط از لحاظ تجهیزات.مثل داستان سمند سورن دنا..البته از شوخی گذشته عالین ماشیناش شایدم کم کم میخواد این برندو گسترش بده چون اعلام کرده بود چند وقت پیش در آینده میخواد از جنرال موتورز جدا شه و مستقل شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سام

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    با آنکه بیوک همیشه در حاشیه بازار خودروهای لوکس و زیر سایه کادیلاک بوده ولی ساخته های آن از کیفیت ساخت بسیار بالا و ارزش تکنیکی فوق العاده ای برخوردارند.راحتی فوق العاده زیاد،دوام و کیفیت بسیار متریال مصرفی و قیمت نسبتا کم در قیاس با دیگر رقبا،این برند را به گزینه ای مطلوب برای خریداران خودروهای لوکس در آمریکا و چین بدل نموده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. َاردوان

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    متاسفانه بعد از تست درایو نسخه معمولی 2017 اصلا بو و حسی که بیوک 1977 م داشت رو نداشت و کیفیت بسیار پایینش در مقایسه با تویوتا آوالون یا حتی کمری چیزی برای گفتن نداشت!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا