بیوکجنرال موتورز

نقش مهم بیوک در استراتژی الکتریکی سازی جنرال موتورز

جنرال موتورز اخیراً برنامه‌های خود برای عرضه حداقل ۲۰ خودروی الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده و بیوک نقش مهمی در تحقق این تصمیم خواهد داشت.


معاون برند بیوک و جی ام سی در خلال مصاحبه جدید خود گفته که این کمپانی نقش پررنگی در برنامه‌های آتی جنرال موتورز خواهد داشت. او از اشاره به جزئیات خودداری کرده اما گفته است: “ما چندین محصول در بازه زمانی نسبتاً کوتاه خواهیم داشت.” البته این محصولات ضرورتاً الکتریکی نخواهند بود. بیانیه اخیر منتشر شده خیلی تعجب‌برانگیز نبوده زیرا بیوک اخیراً مدل لاکراس ۲۰۱۸ را معرفی کرده که دارای سیستم eAssist می‌باشد. این سیستم باعث می‌شود مصرف سوخت خودرو کم باشد.


همچنین گفته شده که بیوک احتمالاً خودرویی الکتریکی را در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. اخبار پیشین نشان می‌دادند که این خودرو بر پایه شورولت بولت ساخته خواهد شد و دارای استایلی برگرفته از کراس اوور خواهد بود که باعث خواهد شد شبیه یک انکور آینده‌نگرانه شود. انتظار می‌رود قوای محرکه بولت در این خودرو دیده شود اما ظاهراً کندتر و گران‌تر از پسرعموی خود خواهد بود.


مدیر بیوک می‌گوید خودروهای الکتریکی با وجهه شرکت هماهنگی داشته زیرا احساس خوش‌ساخت بودن کابین به همراه قوای محرکه کاملاً الکتریکی منتقل می‌شود. او همچنین گفته که مدل‌های الکتریکی توسعه یافته برای کشور چین نهایتاً به آمریکا نیز راه خواهند یافت زیرا تقاضا برای محصولات دوستدار محیط‌زیست در حال افزایش است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    خلاصه ای از ویژگیهای ماشینای بیوک:
    با کیفیت، کم خرج، لوکس، امکانات فول، خوشگل و خوش قیمت.”””آمریکایی”””

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Ali(Chevy Nova

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    اىن قسمت بهم خىلى حال داد
    ((معاون برند بیوک و جی ام سی در خلال مصاحبه جدید خود گفته که این کمپانی نقش پررنگی در برنامه‌های آتی جنرال موتورز خواهد داشت. ))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    برند محبوب من بیوک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (552 ديدگاه)

    عکس دوم چقدر خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا