بیوک

پدیدار شدن بیوک انویژن S در بازار چین

در اکتبر ۲۰۱۹ بود که تصاویری از نسخه فیس لیفت بیوک انویژن بازار چین منتشر شد. این تصاویر احتمالاً پیش‌نمایشی از نسخه به‌روز شده کراس اوور بیوک برای آمریکای شمالی هم بوده است. به نظر می‌رسد جوینت ونچر محلی سایک-جنرال موتورز در حال کار روی نسخه متفاوتی از این خودروی کامپکت نیز بوده زیرا وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین تصاویری از این خودرو را منتشر کرده است.

اگرچه بیوک چیزی درباره این محصول جدید نگفته اما رسانه‌های محلی می‌گویند این خودرو با عنوان انویژن S فروخته خواهد شد. کیفیت پایین تصاویر باعث می‌شوند نتوانیم نشان نصب شده روی درب پشتی را ببینیم اما گفته می‌شود این کراس اوور کامپکت همان نام انویژن S را یدک می‌کشد.

جدای از طراحی ظاهری زیباتر نسبت به انویژن استاندارد، نسخه S محصولی لوکس‌تر خواهد بود و بالاتر از مدل استاندارد قرار خواهد گرفت. چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما انتظار می‌رود نیروبخش آن پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی با قدرت نزدیک به ۲۴۰ اسب بخار باشد.

envision

همچنین گفته شده انویژن S در آمریکا هم به همراه نسخه فیس لیفت انویژن عادی عرضه خواهد شد و یک پله پایین‌تر از انکلیو قرار خواهد گرفت. محصول تازه‌نفس بیوک احتمالاً در آینده جانشین مدل استاندارد خواهد شد اما فعلاً چنین چیزی تائید نشده است. رونمایی رسمی مدل بازار چین احتمالاً در هفته‌های آتی رخ خواهد داد اما برای دیدن آن در آمریکا باید کمی صبر کنیم.

اما نکته جالب این است که انویژن S بازار آمریکای شمالی کجا ساخته خواهد شد. شاید خود آمریکا، شاید مکزیک و شاید هم صادر شدن از چین به آمریکا!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    نام اسکایلارکی بین سالای 1961 تا 1998 به عنوان محصولی انحصاری تو شش نسل طی 37 سال و در پلتفرمای متنوعی تولید شد و نامگذاری محصولای جدید با اسمای به کار گرفته شده واسه تریم‌ های خاص از گذشته تو صنعت خودروسازی ایالات متحده آمریکا رواج داشته که اسکایلارک یکی از اونهاست ، اسکایلارکی که تو ایران به “بویوک یا بیوک” شهرت داره در حقیقت نسل سوم سری اسکایلارک هستش که بین سالای 1975 تا 1979 تولید میشد و ذاتا” ماشینی اسپرت و نیمه لوکس خونوادگی به شمار میومد چون با تنوع بالایی از پیشرانه‌ ها و جعبه‌دنده‌ ها و دو اتاق کوپه و سدان تولید میشد ولی خاصترین ویژگی این خودرو واسه ما ایرانیا ای هستش که تو سالای دهه پنجاه خط تولیدو مونتاژ داخلی بیوک تو شرکت “جی‌ ام” ایران یا همون ایران جنرال‌موتورز (GM Iran/پارس خودرو کنونی) بودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا