بیوک

بیوک انکلیو مدل 2020 با تکنولوژی‌های بروز شده و ارائهٔ پکیج جدید

بیوک کراس‌اوور پرچم‌دار خود یعنی انکلیو را برای مدل ۲۰۲۰ مورد به‌روزرسانی قرار داده و پکیج جدیدی بنام Sport Touring را هم برای آن ارائه کرده است. این پکیج جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد اسپرت با قاب همرنگ بدنه را به همراه رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی را به خودرو اضافه می‌کند؛ اما علاوه بر ارائهٔ این پکیج، در نسخهٔ اونیر قسمت پلاستیکی پایینی بدنه حالا همرنگ بدنه شده که نمای هماهنگ‌تری به خودرو بخشیده است. ارائهٔ سه رنگ بیرونی جدید طلایی شامپاین متالیک، آبی تاریک متالیک و ارغوانی متالیک (صرفاً مخصوص نسخهٔ اونیر) نیز تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های بیرونی این کراس‌اوور لوکس هستند.

در بخش تکنولوژی نیز بیوک نسل بعدی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خود را برای انکلیو مدل ۲۰۲۰ در نظر گرفته است که به‌صورت استاندارد در تمامی تیپ‌های خودرو توسط یک صفحه‌نمایش لمسی جدید هشت اینچی ارائه می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این کراس‌اوور سه ردیفه تنظیم برقی چهار جهتهٔ پشتی صندلی‌های جلو به همراه ماساژور است که در تیپ‌های پریمیوم و اونیر استاندارد هستند و احساس پریمیوم بیشتری به خودرو می‌بخشد. علاوه بر این، دوربین دید عقب HD و سیستم دید اطراف HD نیز قابل سفارش هستند.

معاون ارشد بازاریابی بیوک و جی‌ام‌سی آقای «Phil Brook» در رابطه با انکلیو مدل ۲۰۲۰ گفته است:

خریداران بیوک انکلیو را انتخاب می‌کنند زیرا همۀ چیزهایی که از یک کراس‌اوور پریمیوم می‌خواهند را با استایل متمایز، کیفیت و پویایی رانندگی ارائه می‌کند. برای مدل ۲۰۲۰، ما راحتی انکلیو را با ارائهٔ ماساژور صندلی‌ها افزایش داده‌ایم و با پکیج Sport Touring نیز نمای جدید و متفاوتی را برای خریداران فراهم کرده‌ایم درحالی‌که با افزایش تکنولوژی‌های درون انکلیو چیزی بیشتر از آنچه که خریداران این بخش می‌خواهند را ارائه کرده‌ایم

در بخش پیشرانهٔ انکلیو اما تغییری ایجاد نشده و همچنان زیر کاپوت آن همان موتور ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد. قیمت پایهٔ بیوک انکلیو مدل ۲۰۲۰ از ۴۱,۱۹۵ دلار آغاز می‌شود اما سازندهٔ آمریکایی هنوز قیمت پکیج Sport Touring را اعلام نکرده است. نسخهٔ بروز شدهٔ این کراس‌اوور آمریکایی از اواسط تابستان راهی نمایندگی‌های فروش در سراسر ایالات‌متحده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرامرز

    ۲۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    به شدت منتظر محصولات بعدی بیوک با طراحی اختصاصی هستم. محصولات کنونی همه یادگار اوپل هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یانکی

    ۲۱ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نیما

    ۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (11 ديدگاه)

    انصافا زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمدرضا

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (227 ديدگاه)

    پشتش بسیار‌بسیار‌بد ریخته

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا