بیوک

لو رفتن تصاویر بیوک انویژن GX سه ردیفه پیش از رونمایی رسمی

بیوک بی سر و صدا اما پیوسته در حال گسترش سبد محصولات کراس اوور خود بوده و بسیاری از مدل‌های کنونی دارای تریم GX خواهند بود که شامل اضافه شدن یک ردیف صندلی دیگر به خودروها می‌باشد. جدیدترین محصول بیوک که با این پسوند آشنا شده مدل انویژن است که تصاویر آن پیش از رونمایی رسمی لو رفته است.

این خودرو که در چین رؤیت شده تقریباً مشابه نسخه سال ۲۰۲۱ مدل استاندارد است. بدنه خودرو بزرگ‌تر شده و از نمای جلوی به‌روزتر با جلوپنجره بزرگ‌تر و پروفایل گوشه دارتر در سپر سود می‌برد. همچنین چراغ‌های جلو با جلوپنجره تماس حاصل کرده و ظاهر یکدست‌تری را به ارمغان آورده‌اند.

زیر کاپوت نیز تغییری رخ نداده و این مدل سه ردیفه از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری سود می‌برد. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ ها فرستاده می‌شود. انویژن GX نیز با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

اگرچه این خودرو قرار است در ماه آوریل و در نمایشگاه شانگهای معرفی شود اما گفته شده انویژن GX خودرویی برای بازارهای جهانی است بنابراین در چین و آمریکای شمالی بازاریابی خواهد شد.

اگر این خبر درست باشد بنابراین انویژن GX بالاتر از مدل استاندارد انویژن و انکور GX قرار خواهد گرفت. این مدل سه ردیفه تقریباً همان ابعاد نسل فعلی انکلیو را دارد. اگرچه شاید برخی افراد بگویند پیچیدگی غیرضروری‌ای در سبد محصولات کراس اوور بیوک وجود دارد اما واضح است که بسیاری از خودروسازان چندین شاسی‌بلند سه ردیفه را در حال حاضر عرضه می‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Sina10

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    چقدر به فورد اکواتور که برای چین معرفی شده شبیه شده!
    البته خیلی نیست ولی شباهت هایی با هم دارن

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      ظاهرا سلیقه چینی ها اینجوریه.بیوک فروشش توچین از خود آمریکا بیشتره

      موافقم 9
      مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (4800 ديدگاه)

    بیوک داره به روزای اوجش برمیگرده??

    موافقم 8
    مخالفم 3
  3. Benz309 1974

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    بیوک آرمش نبود فکر میکردم چینی هست مثل همون فورد

    موافقم 10
    مخالفم 1
  4. iman

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (168 ديدگاه)

    به نظر من بیوک داره دستو پا میزنه دیگه یک محصول خاص و متمایز نداره طرفداری متعصب خودشم دیگه نداره که بیشتر رو چین تمرکز کرده قبلا بیوک لاکراس رو تو نسلهای قبلش دوست داشتم ولی الان حتی اسم ماشیناشم زیاد تو ذهن نمیمونه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. mahan

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    سلیقهش چینی پسند شده!چینی ها نیست چشم و چال ندارن ماشیناشونم چراغ درست و حسابی نداره!
    دنیا برعکس شده کره ای ها ادای امریکایی هارو درمیارند.امریکایی ها ادای چینی هارو و چینی ها ادای اروپایی ها و خود اروپایی ها هم دارند گند میزنند به طراحیشون

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا