بیوک

انتشار تصاویری از فیس‌لیفت بیوک رگال در چین

چند تصویر از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ بیوک رگال در چین منتشر شده است. با توجه به این تصاویر، رگال فیس‌لیفت و سازه‌سازی جزئی را تجربه کرده که بیشتر روی قسمت جلویی تمرکز دارد. در این قسمت جلوپنجرهٔ اصلاح‌شده‌ای دیده می‌شود که نوار کرومی باریک‌تری در میانهٔ آن کار شده است. علاوه بر این، چراغ‌های جلو هم از نو طراحی شده و فرم تیزتری پیدا کرده‌اند. کمی پایین‌تر سپر جدیدی با طراحی اسپرت‌تر به چشم می‌خورد که از ورودی هوای مرکزی بزرگ‌تری برخوردار است. علاوه بر این، ورودی‌های هوای جانبی جدیدی هم در این سپر طراحی شده که چراغ‌های LED درون آن جای گرفته است.

حجم تغییرات در بخش عقبی رگال اما بسیار کمتر بوده و صرفاً به اصلاحاتی جزئی در سپر به همراه سر اگزوزهای جدید مستطیل شکل محدود می‌شود. همچنین در گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز به‌روزرسانی جزئی صورت گرفته است. درمجموع تغییرات رگال فیس‌لیفت بسیار به تغییراتی شباهت دارد که در نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ اوپل اینسیگنیا هم دیده شده است. از آن خودرو تصاویر جاسوسی زیادی منتشر شده که در آن‌ها چراغ‌های جلو جدید و سپر جلوی اصلاح‌شده قابل‌تشخیص است.

فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی رگال جدید منتشر نشده است اما نسخهٔ کنونی این سدان آمریکایی با دو موتور مختلف در چین عرضه می‌شود. موتور پایه یک واحد ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور است درحالی‌که خریداران می‌توانند یک موتور قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را هم سفارش دهند. رگال در ایالات‌متحده اما در نسخهٔ معمولی صرفاً با همین موتور ۲ لیتری عرضه می‌شود اما نسخهٔ پرفورمنس رگال GS به موتور ۳.۶ لیتری V6 با ۳۱۰ اسب بخار قدرت مجهز است. احتمالاً همین فیس‌لیفت در نسخه‌های مخصوص بازار ایالات‌متحده هم اعمال خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (768 ديدگاه)

    نامردا چرا از رهام کپی کردین خجالت بکشید ??? در ضمن پدال جان فیس لیفت اکسنت هم تو هند هست دوست داری یه خبر برو در موردش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سعید

    ۲۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چرا هنوز سبک طراحی اپل با بیوک هنوز مشترک هستش
    تا 2 سال پیش تو جنرال موتورز بودن ولی لا اقل نسل جدیدشون باید تغیی میکرد
    الان نسل جدید این رگال با کورسا چراغ جلوش یکیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. morteza

    ۲۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (278 ديدگاه)

    بجای جک و کارد چنگال بیوک بیارن بهتر نی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا