بیوک

انتشار تصاویر رسمی کابین بیوک انویژن 2021

بیوک اواخر ماه می از نسل جدید انویژن رونمایی کرد اما هم‌اکنون در تصاویر کابین آن را منتشر کرده است. باید به این نکته اشاره کنیم که این تصاویر به نسخه آمریکایی تعلق ندارند و در واقع ما کابین انویژن S بازار چین را تماشا می‌کنیم. با توجه به اینکه هر دو خودرو طراحی ظاهری تقریباً یکسانی دارند بنابراین کابین دو خودرو نیز تا حد زیادی مشابه خواهد بود.

با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد کابین انویژن جدید نسبت به نسل قبلی بهبود قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. داشبورد هم‌اکنون دارای صفحه‌نمایش بزرگی است که باعث شده بیوک برخی از کنترل‌های سنتی را در داخل سیستم اطلاعات سرگرمی ادغام کند. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی این کراس اوور به سمت راننده متمایل شده و انتخاب‌گر دنده سنتی نیز دیگر در این خودرو دیده نمی‌شود.

از دو تریم کابینی که توسط جنرال موتورز چین منتشر شده نسخه روشن‌تر دارای پوشش سطح بالای متعلق به مدل پرچم‌دار اونیر است و از تمامی تجهیزات برخوردار می‌باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از پسوند S در چین به خاطر ایجاد تمایز بین نسل پیشین و نسل جدید است زیرا نسل پیشین انویژن هم کماکان در این بازار عرضه خواهد شد.

نسل جدید این خودرو از همان پلتفرم E2 بکار رفته در کادیلاک XT4 استفاده کرده و نسخه آمریکایی به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مجهز خواهد بود. بیوک می‌گوید جزئیات و تصاویر بیشتر از این خودرو به ویژه نسخه فول اونیر را اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد.

نسل جدید بیوک انویژن اوایل سال ۲۰۲۱ وارد بازار شده و به دیگر محصول جدید این برند یعنی انکور GX ملحق خواهد شد. از آنجایی که اوپل و واکسهال دیگر ارتباطی با جنرال موتورز ندارند بنابراین انکور هم خویشاوندی خود با موکا را قطع کرده است. نسل جدید موکا اخیراً با زیرساختی فرانسوی معرفی شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (222 ديدگاه)

    خوشگل آمریکایی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۱ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      واقعا خوشگل و بی نقصه
      از جمله کابین داخل و چراغ های عقبش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. AMIR-REZA

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    طراحی های بیوک واقعا دوست داشتنیه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amg 63

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    لوگو بیوک چقدر کلاس داره ?.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  4. meysam

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    میگن بیوک های جدید اتاقهای خیلی ساکتی دارن
    نمیدونم تا چه حد درست باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    قیمتش چقدره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. زیزیگولو

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4450 ديدگاه)

    اونی که داشبورد و کلاً داخل کابینش سفیده از همه خوشکلتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا