بیوک

معرفی فیس‌لیفت بیوک انویژن در چین

بیوک بی‌سروصدا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور انویژن را در چین معرفی کرده است. در این فیس‌لیفت تغییراتی جزئی در نمای جلویی خودرو ایجاد شده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به طرح جدید جلوپنجرهٔ موسوم به بال پرواز اشاره کرد که یادآور محصولات جدیدتر بیوک مانند انکور، انکلیو و لاکراس است. علاوه بر این، طراحان بیوک برای انویژن جدید سپر جلوی اسپرت‌تری را با تریم کرومی بیشتر در نظر گرفته‌اند. تغییرات ظاهری این خودرو تا قسمت عقب هم ادامه پیدا کرده است به‌نحوی‌که در این قسمت شاهد چراغ‌های LED با طراحی جدید و طرح جدید بخش زیرین آن‌ها هستیم. بیوک می‌گوید این تغییرات موجب ایجاد نمایی سه‌بعدی در انویژن شده است.

تغییراتی داخلی انویژن اما جزئی است و صرفاً به ارائهٔ یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده بسنده شده است که امکانات جدید و بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. برای انویژن دو پیشرانهٔ مختلف قابل انتخاب خواهد بود. مدل پایه به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که خریداران می‌توانند پیشرانهٔ قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ را هم برای این کراس‌اوور آمریکایی سفارش دهند. این موتور ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد که افزایشی جزئی را نسبت به قبل تجربه کرده است.

نیروی این موتور توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. انویژن جدید به لطف قدرت و گشتاور بیشتر موتور ۲ لیتری می‌تواند ظرف ۸.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که افزایش ۰.۲ ثانیه‌ای را نسبت به نمونهٔ پیش از فیس‌لیفت نشان می‌دهد. همان‌طور که اشاره شد فیس‌لیفت بیوک انویژن فعلاً در چین معرفی شده است اما احتمالاً به‌زودی در ایالات‌متحده هم عرضه خواهد شد. البته فعلاً صحبت خاصی در این مورد مطرح نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (124 ديدگاه)

    بیوک خیلی برند سر به زیریه، سر به زیر اما با گذشته ی خیلی درخشان!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    اى ول بىوک
    همچنان بدرخش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Saeed Boroomand

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (477 ديدگاه)

    همین الانم کارش خیلی درسته. حس صیقلی بودن و لوکس بودنی که دیدن بیوک ها به من میدن، از خیلی از برندای لوکس دیگه بیشتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا