بیوک

قیمت و مشخصات بیوک لاکراس مدل 2019

خانواده بیوک لاکراس در سال ۲۰۱۹ شاهد اضافه شدن عضو جدیدی با نام اسپورت تورینگ است. این نسخه بجای تریم کروم در اطراف جلوپنجره و ورودی‌های جانبی دارای طرح همرنگ با بدنه می‌باشد.


دیگر تغییرات این خودرو اضافه شدن نشان ST روی صندوق‌عقب، اسپویلر عقب، جلوپنجره مشکی و رینگ‌های ۱۹ اینچی نقره‌ای با طراحی سه پره می‌باشد.


مدیر بازاریابی بیوک و جی ‌ام سی می گوید:

“لاکراس ST روی اهمیت طراحی تأکید داشته و درعین‌حال از تکنولوژی‌های ایمنی، رفاهی و… در یک سدان پرچم‌دار سود می‌برد. این خودرو اشرافیت زیاد را با پرفورمنس کافی و همچنین جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی ترکیب کرده و ارزش فوق‌العاده‌ای برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد.

نیروبخش لاکراس ST 2019 پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۱۰ اسب بخاری است که با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. قیمت این خودرو از ۴۰۲۹۵ دلار آغاز می‌شود و با ۵ رنگ بدنه سفید، فولادی متالیک، نقره‌ای، قرمز و ابونی متالیک در دسترس است.

بیوک همچنین تغییرات دیگری را برای خانواده لاکراس ۲۰۱۹ در نظر گرفته که شامل دو رنگ بدنه جدید می‌باشد. همچنین مدل آونیر هم‌اکنون به‌صورت استاندارد از سیستم یونیزه کننده هوا که برای حذف بوهای اضافی و بهبود کیفیت هوای کابین طراحی شده سود می‌برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ebrahim

    ۱۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (30 ديدگاه)

    چراغاش ومخصوصا جلو پنجرش مثل بنز ها هست

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا