بیوک

معرفی بیوک انویژن S، کراس اووری شیک برای چینی‌ها

پس از انتشار جزئیاتی در ماه‌های پیش هم‌اکنون بیوک انویژن S به عنوان کراس اوور میان سایز جدید و این برند برای بازار چین رونمایی شده است. این خودروساز انویژن S را به همراه نسخه فیس لیفت انویژن عرضه می‌کند تا مشتریان انتخاب‌های گسترده‌تری داشته باشند.

انویژن S از همان استایل تیز انویژن ۲۰۲۱ آمریکا استفاده می‌کند و البته کم ارتفاع‌تر و پهن‌تر از قبل شده است. هم‌اکنون چراغ‌های نازک انویژن S به کناره‌ها گسترش یافته و باعث شده ظاهر خودرو پهن‌تر به نظر برسد. همچنین کاپوت نیز دارای خطوطی است تا از حالت یکنواختی فاصله بگیرد.

بیوک جزئیات زیادی از محصول جدید خود را منتشر نکرده است. این خودروساز آمریکایی قول داده که انویژن S با جدیدترین معماری الکتریکی شرکت عرضه شده و دستیار راننده پیشرفته‌ای داشته باشد. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را با تریم لوکس اونیر سفارش دهند.

انویژن ۲۰۲۱ در آمریکا با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. این خودرو به صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز بوده و به‌صورت استاندارد با بسته دستیار راننده شامل ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، دستیار پارک، هشدار برخورد از جلو و… در دسترس می‌باشد. آپشن ها نیز شامل مواردی همچون دید محیطی و هدآپ دیسپلی است.

آمریکایی‌ها اوایل سال ۲۰۲۱ پشت فرمان انویژن خواهند نشست اما بیوک اشاره‌ای به زمان عرضه انویژن S در چین نکرده هرچند به احتمال زیاد این خودرو نیز در همان بازه زمانی یاد شده وارد بازار چین خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ..Hossein

    ۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (149 ديدگاه)

    به به
    خیلی زیباست
    کاش از داخلش هم عکس بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      طراحی خیلی پخته و هماهنگی داره .
      میزان‌میزان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    به خدا طراحیش از جلو پنجره های هیوندایی خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا