بیوک

معرفی بیوک رگال GS فیس‌لیفت، میوه‌ای ممنوعه برای بازار آمریکا

جنرال موتورز اولین تصاویر از بیوک رگال GS فیس لیفت را منتشر کرد.

از آنجایی که این خودرو اساساً نسخه ریبج شده از اوپل اینسیگنیا GSi می‌باشد بنابراین تغییرات آن خیلی سورپرایز کننده نیست و شامل جلوپنجره متفاوت با چراغ‌های LED جدید است.

رگال GS فیس لیفت همچنین از سپر جلوی جدید با ورودی‌های هوای بازنگری شده سود می‌برد. نسخه پرفورمنس این خودرو دارای قطعات متالیک متمایز در اطراف ورودی‌های هواست. همچنین می‌توانیم رینگ‌های ۵ پره مشکی و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ را در رگال GS تشخیص دهیم.

اگرچه بیوک تنها دو تصویر نسبتاً کم کیفیت از بدنه را منتشر کرده اما اعلام نموده این خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی eConnect 2.5 مجهز خواهد بود. این سیستم از دستیار صوتی بایدو برخوردار بوده و از اپل کارپلی بی سیم پشتیبانی می‌کند.

بیوک اشاره‌ای به جزئیات پرفورمنس خودرو نداشته اما تائید کرده رگال GS فیس لیفت به پیشرانه ۲ لیتری توربو و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک مجهز خواهد بود. این پیشرانه در نسخه پیش از فیس لیفت قدرت ۲۵۷ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت شده است.

البته اینسیگنیا GSi فیس لیفت به پیشرانه ۲ لیتری توربوی جدید با خروجی ۲۲۷ اسبی و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر مجهز شده است. هنوز مشخص نیست که آیا رگال GS فیس لیفت نیز از همین پیشرانه کم‌توان‌تر استفاده خواهد کرد یا خیر.

صرف‌نظر از نوع پیشرانه مورد استفاده انتظار می‌رود این خودرو به سیستم تعلیق فلکس راید و سیستم چهار چرخ محرک با هدایت گشتاوری مجهز شود. ترمزهای برمبو و سیستم فرمان ارتقا یافته هم در رگال GS فیس لیفت دیده خواهند شد.

این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد زیرا بیوک در این کشور و کانادا به برندی با محصولات کراس اوور بدل شده است. البته چین چنین سرنوشتی نداشته و تقاضا برای سدان ها همچنان بالاست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    عکس آخری فیس لاکراس رو داشته باشین
    صفا کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رزیتا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    ماشینای آمریکایی مثل بیوک رگال GS ، شورلت کوروت ، شورلت کامارو ، فورد موستانگ ، کا یلاک و ……….. ماشینایی هستن با قیمتای مناسب ولی با حالو هوای برندای لوکس که با طراحی اسپرتو امکانات رفاهی روزو ایمنی بالا واسه فروش راهی بازاری جهانی میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چرا از شاهین ما کپی کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرشاد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    طی یکی دو سال اینده میشه با وجود بیس یکسان گروه پژو با اوپل اینسیگنیا چه میکنه ایا بهتر از بیوک ریگال میشه یا بدتر
    زمان قضاوت خواهد کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. (saeed(peugeot

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (239 ديدگاه)

    من واقعا موندم با وجود اینکه 2/5 سال هست اپل به پژو واگذار شده …. چرا هنوز فرم چراغ ها و جلوپنجره و کلا ادامه طراحیش با محصولات بیوک تو فیس لیفت هاشون هنوزم مشابه هستش …..و عینه هم طراحی میشن .

    واقعا اگه کسی از دوستان میدونه خوشحال میشم جواب بده …. با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    طراحی خیلی خوبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا