بیوک

با نوشته بیوک در پشت خودروها خداحافظی کنید!

بخش اعظم خودروسازان جهانی می‌توانند مکان مناسبی را برای نصب نشان خود روی محصولاتشان پیدا کنند. اگرچه که این یک عمل معمول محسوب می‌شود اما بیوک در جهت دیگری حرکت کرده و در حال برنامه‌ریزی برای حذف نام خود از روی خودروها می‌باشد.


بنا به گفته CNET، بیوک نشان خود را از نمای عقب تمامی خودروهای مدل سال ۲۰۱۹ خود حذف خواهد کرد. افرادی که چشمان تیزبینی دارند می‌توانند این تغییر را در بیوک انویژن ۲۰۱۹ ببینند. اگرچه تغییر اصلی انویژن ۲۰۱۹ به اصلاح نمای جلو و عقب محدود می‌شود اما با نگاه به پشت این شاسی‌بلند تغییرات دیگری را نیز می‌توان تشخیص داد.


اگر به بخش پشتی استیشن رگال نیز نگاه کنید نوشته بیوک را در سمت چپ خواهید دید اما در بخش راست نیز نوشته رگال به چشم خواهد خورد. این بخش نوشته بیوک در انویژن جدید حذف شده است.


این تغییر کوچک در دیگر محصولات مدل سال ۲۰۱۹ نیز رخ خواهد داد. برخی طرفداران شاید از این تغییر خوششان بیاید زیرا حداقل در انویژن باعث ایجاد ظاهر تر و تمیزی می‌شود. البته بیوک ادعا می‌کند به دنبال ثبات جهانی نام خود است.

یکی از سخنگویان بیوک گفته است:

این مسئله عموماً به خاطر ثبات جهانی است زیرا ما نام خود را روی محصولات عرضه شده در چین نصب نمی‌کنیم. این امر (حذف نام بیوک) همچنین باعث ایجاد فضا برای اضافه کردن نشان آونیر در عقب خودرو می‌شود.


برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید آونیر زیر برند لوکس بیوک است و به نوعی همانند دنالی برای جی ام سی محسوب می‌شود. محصولاتی که دارای نشان آونیر باشند بهترین بهترین‌ها بوده و میزان تجمل خود را به سطحی در حد کادیلاک می‌رسانند.


نشان سه سپر مشهور بیوک حذف نخواهد شد زیرا این برند معتقد است این لوگو هنوز هم نمادین است.
یکی از مدیران بیوک نیز دراین‌باره گفته است:

ما نشان نوشته بیوک را از پشت خودروها به خاطر ثبات جهانی حذف می‌کنیم اما نشان سه سپر کمپانی برای مشتریان قابل‌شناسایی بوده و حفظ خواهد شد. این حرکت همچنین باعث می‌شود بیوک روش استوارتری در رقابت با خودروهای لوکس داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (6789 ديدگاه)

    بىوک عشقه
    برندى با اصالت و بسىار پىشرو
    دم بىوک گرم که اون لوگوى زىبا رو همچنان حفظ کرده
    و بسىار خوشحالم که زىر مجموعه تازه اى رو تاسىس کرده که لوکس تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بهترین برندی که دوستش دارم همیشه به محصولاتش احترام میذارم حتی اگر قابلیت اعتمادش کم باشه والا این خارجیا چی فکر کردن ما هنوز داریم تو سال 2018 ماشین 1988 سوار میشیم بعد میگن بعضی برندا ایراد دارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      البته بىوک همىشه تو لىست خودروهاى با اطمىنان بالا حضور پر رنگ داره
      از 3 سال پىش تا الان بىوک به قدرى عملکرد خوبى داشته که ارزش برندش خىلى بالا رفته و قابلىت اطمىنانش هم همه مىدونن چقدر خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. آرش آمریکایی

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    خودمون حروفش رو میخریم میچسبونیم
    ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. 9090

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (8 ديدگاه)

    40 سالی میشه که با خیلی از برندهای جهانی وداع کردیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا