بیوک

تأیید تولید کراس اوور کوپه بیوک؟!

بیوک برای سومین سال پیاپی با افت فروش در بازار آمریکا مواجه شده و احتمالاً این روند با بازنشسته شدن لاکراس ادامه خواهد یافت.


اگرچه به نظر می‌رسد بیوک به دردسر افتاده اما بنا به دلایلی می‌توان به آینده‌ی این خودروساز خوش‌بین بود. بنا به گزارش پدال و به نقل از کار دیزاین نیوز، فروش اوپل و واکسهال توسط جنرال موتورز به این معنی است که طراحان بیوک سرانجام آزادی عمل کافی برای طراحی محصولاتی منحصربه‌فرد را خواهند داشت. به همین خاطر مدیر طراحی بیوک می‌گوید این قضیه واقعاً برای بیوک مهم است.


به عنوان بخشی از تلاش‌ها و اهداف در نظر گرفته شده، این خودروساز ظاهراً به دنبال تولید یک کراس اوور کوپه است. چیز زیادی درباره‌ی این خودرو نمی‌دانیم اما احتمالاً خودروی جدید بیوک یک محصول چهار درب با خط سقف کوپه مانند خواهد بود. گفته شده این خودرو محصولی کاملاً جدید خواهد بود و جایگزین هیچ‌یک از محصولات فعلی قلمداد نخواهد شد.


هنوز خبری درباره زمان معرفی این خودرو منتشر نشده اما بیوک قبلاً کانسپت شیک اینسپایر را معرفی کرده است. این خودرو سال پیش در چین رونمایی شد و یک کراس اوور الکتریکی با نمای جلوی اسپورت، بخش عقب عضلانی و خط سقف دینامیک بود که از روندی که ب ام و X6 آغاز کرده چندان پیروی نمی‌کند.


گفته می‌شود یک انیمیشن و مدل گلی از این خودروی به اصطلاح نارنجی تولید شده است. کار دیزاین نیوز خیلی وارد جزئیات نشده اما خاطرنشان ساخته این خودرو ظاهری برجسته و گیرا خواهد داشت و از نظر طراحی ظاهری و کابین افراد زیادی را شوکه خواهد کرد. در ادامه گفته می‌شود محصول جدید بیوک زبان طراحی ناب‌تر و عضلانی‌تری خواهد داشت و از جلوپنجره‌ی پهن و چراغ‌های جلوی نازک سود خواهد برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    بیوییک یه ماشین اسپرت بالای 500 اسب کم داره.یه جانشبن برای جی ان ایکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    جذاب و گیراست
    امیدوارم که تولید بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا