بی ام و

احتمال تولید شاسی‌بلند ب‌ام‌و X8 وجود دارد

ب‌ام‌و هنوز از شاسی‌بلند پرچم‌دار X7 تولیدی رونمایی نکرده است اما مدیران این شرکت قبلاً احتمال تولید شاسی‌بلندی لوکس‌تر با نام X8 را نیز بررسی کرده‌اند.


این اولین بار نیست که ما درباره X8 خبر کار می‌کنیم اما گفته می‌شود این خودرو می‌تواند نسخه کوپه X7 باشد و به عنوان برادر بزرگ‌تر X6 بازاریابی شود.
البته بنا به گزارش جدید BMWبلاگ، این موضوع رخ نخواهد داد زیرا X8 یک شاسی‌بلند لوکس سنتی و حتی بزرگ‌تر از X7 خواهد بود.

این برند آلمانی در حال سبک سنگین کردن وجود تقاضا برای چنین خودرویی در بازارهایی همچون چین می‌باشد. شاسی بلندهایی که فضای سرنشین زیادی دارند در چین محبوبیت فراوانی داشته و این امر می‌تواند نقطه مثبتی برای ب‌ام‌و باشد. X8 در صورت تولید جایگاهی بین X7 و رولزرویس کولینان خواهد داشت.


بدین ترتیب، ب‌ام‌و X8 که لوکس‌ترین و گران‌ترین محصول تاریخ ب‌ام‌و خواهد بود از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های کمک راننده و خودران مدرنی سود خواهد برد. همچنین این خودرو می‌تواند با طیفی از پیشرانه‌های ۸ سیلندر و البته پلاگین هیبرید عرضه شود.


هنوز راه زیادی تا تأیید تولید X8 باقی مانده و در خوش‌بینانه‌ترین حالت آن را تا پایان دهه میلادی جاری نخواهیم دید. البته افرادی که به دنبال چنین خودرویی هستند قطعاً منتظر آن خواهند ماند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    چرا که نه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. KING 918

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    من نمیدونم بی ام و چی از جون کلاس SUV ها میخواد بابا بسه دیگه تمرکز بیشتری رو هم روی کلاس های دیگه خودرویی بذار همین طوری پیش بره فردا X9 بعد X10 ,, وووو خودروسازی با این همه قدرت و طرفدار تنوع محصولاتش این قدر ضعیف ….
    هرچی میخواید دیس بزنید ولی واقعیت همینه ……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. - A M I R -

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (728 ديدگاه)

      دوست عزیز اتفاقا واقعیت این نیس ! تو این بازه زمانی سلیقه جهانی به شدت بازار کراس اوور ها و شاسی بلند هارو میپسنده ، چه تو آسیا چه اروپا و آمریکا ، برای همین بخش بزرگی از تمرکز خودروساز ها رو این سگمنت هستش ، درضمن شما یبار دیگه متن خبر رو بخون ،تولید X8 یه احتماله !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. M3csl

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (126 ديدگاه)

      دوست گرامی کینگ ۹۱۸,,,
      این متنی ک شما نوشتی فقط یک معنی میده؛
      اونم اینکه شما ب تنهایی از کل شرکت و مهندسان و بازاریابان و مدیران ب ام و بیشتر میفهمی و اونا بدون هیچ علم و تحقیقی ماشین میدن بیرون!!!!
      بعدشم نوشتی هرچی میخواین دیس بزنین،،،،
      والا با این وضعیت دیس ک سهله،،کاسه و بشقاب و قابلمه هم میزنن بهت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. King 918

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        من حرف منطقی ایی زدم متاسفانه اینقدر تعصب زیاده که متوجه متنی که نوشتم نمیشن. من می دونم بازار suv چقدر داغه اما لی ام توی کلاس چیزی کم ندا ره و مدام همش مدل جدیدتر از این کلاس رو معرفی میکنه در صورتی که خودش هم میدونه چقدر هوادار هاش ازش یه سوپر اسپرت و هایپرکار میخوان حالا اگه حرفم بده عیب نداره با کاسه بشقاب منو بزنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Amir amini

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (64 ديدگاه)

    الان تو محصولات بیمر با قیمتی که سری 6 داره و از 86 هزار تا شروع میشه هم نقش کوپه سری 5 داره بازی میکنه هم نقش کوپه مدل های پایه سری 7 بازی میکنه ولی برای مدلهای بالای سری 7 مثل 750 یا 760 دیگه سری 8 وارد میشه با قیمت بیشتر و بیمر داره سری 9 وارد میکنه برای رقابت با مایباخ چون رولزرویس از نظر قیمتی یه رده بالاتر از مایباخ و برای مدل های کوپه رقیب مایباخ مدل m8 و مدل 12 سیلندرش به رقابت میپردازند پس امکان داره برای شاسی بلندهای رد بالا برای رقابت با مایباخ x7 و x8 تولید شن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Khosrow

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      ب ام و — برای رقابت با مایباخ باید زیر ساخت هاش و خیلی چیزهای دیگه رو تغییر بده که شدنی نیست / ب ام و — تا به اینجایی که مرسدس هست برسه باید همین چرخه رو دوباره بره / هر چیزی سر جای خودشه ..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Bilbo

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (516 ديدگاه)

        باشه، باشه.
        شما و مرسدس خوب، همه بد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. hosseinbimmer

        ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (133 ديدگاه)

        اینجایی که مرسدس هست برسه؟ اگه نمیدونستی بدون bmw چند سال متوالی پرفروشترین گروه خودروسازی لوکس بود که بنز امسال با اختلاف کم و تنوع محصولات بیشتر جاشو گرفت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (14 ديدگاه)

          مگه bmw خودروی لوکس هم تولید میکنه؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. hosseinbimmer

          ۱۲ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (133 ديدگاه)

          محمد داداش خیلی باحالی. مقداری خندیدیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا