بی ام و

اولین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و X4 M، مُهر تأییدی بر شایعات

پیش‌ازاین شایعاتی منتشر شده بودند در رابطه با اینکه ب‌ام‌و قصد ساخت یک نسخهٔ M کامل از نسل آیندهٔ مدل X4 را دارد. حال نخستین تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده که بر شایعات قبلی صحه می‌گذارند. نخستین پروتوتایپ‌های X4 M که هم‌اکنون در جاده‌های عمومی در حال آزمایش هستند، با استفاده از پوشش‌های استتاری سعی در پنهان کردن ماهیت اسپرت خود دارند.

بااین‌حال در تصاویر جاسوسی، کیت بدنهٔ تهاجمی‌تر این خودرو مشخص است که شامل ورودی‌های هوای بزرگ‌تر جلو برای تغذیهٔ اینترکولر، رکاب‌های جانبی اسپرت، سپر عقب عضلانی‌تر و چهار سر اگزوز دایره‌ای بزرگ می‌شود. همچنین در پشت رینگ‌های اسپرت X4 M، ترمزهای بزرگ‌تری پنهان شده‌اند که از دیسک‌های سوراخ‌دار و کالیپرهای آبی‌رنگ استفاده می‌کنند.

در زیر کاپوت این کراس‌اوور اسپرت نیز احتمالاً پیشرانهٔ جدید S58 ب‌ام‌و قرار دارد. این یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو است که برای مدل‌های آیندهٔ X4 M و X3 M در نظر گرفته شده و حداقل ۴۵۰ اسب بخار قدرت دارد.

در رابطه با طراحی نسل جدید ب‌ام‌و X4 نیز می‌توان گفت تا حد زیادی نرم‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد خصوصاً در نمای عقبی اما درعین‌حال ظاهر نسل جدید X4 بسیار به رقیب اصلی خود یعنی مرسدس بنز GLC شبیه به نظر می‌رسد. نسل جدید این کراس‌اوور کوپه در نیمهٔ اول سال آینده رونمایی می‌شود و احتمالاً نسخهٔ M آن نیز مدت کوتاهی بعد معرفی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Parvaz

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (395 ديدگاه)

    “اما درعین‌حال ظاهر نسل جدید X4 بسیار به رقیب اصلی خود یعنی مرسدس بنز GLC شبیه به نظر می‌رسد” بیمر هیچوقت محصولاتشو شبیه به محصولات دیگر خودروسازان تولید نمیکنه، نوع پوشش استتاری هست که همچین تصوری ایجاد میکنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mans

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    قطعا شبیه نیست
    اینم یادت باشه بیمر خوش این کلاس و خلق کرد واین بنز بود که شبیه به X4 محصولش و ساخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mohsen

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    ببخشید یکی میشه فلسفه اینکه به بی ام وه میگید بیمر رو بگه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. E 36

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (918 ديدگاه)

      انگلیسیها به ب ام و میگن بیمر یه لفظ بین خودشونه فکر میکنم اول هم به موتورسیکلت های ب ام و میگفتن بیمر!!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا