بی ام و

تأسیسات ساخت باتری جدید ب‌ام‌و در چین

ب‌ام‌و با همکاری شریک محلی خود یعنی هولدینگ خودرویی برلیانس، تأسیسات ساخت باتری جدیدی را در چین افتتاح نموده است.


این کارخانه در شنیانگ چین واقع بوده و از تأسیسات نزدیک دادونگ که به ساخت ب‌ام‌و سری ۵ پلاگین هیبرید برای بازار چین مشغول است حمایت خواهد کرد. این کمپانی آلمانی همچنین تأسیسات ساخت باتری در دینگولفینگ و اسپارتانبورگ نیز دارد.


دو مرحله موردنیاز برای ساخت باتری‌های ب‌ام‌و در تأسیسات شنیانگ صورت خواهند گرفت. اولین مرحله شامل بررسی و تأمین سلول‌های لیتیوم-یونی بوده و سپس آن‌ها را با یکدیگر داخل یک مدول باتری بزرگ ترکیب خواهد کرد. این مدول ها در جایگاهی آلومینیومی به یکدیگر متصل خواهد شد. این محفظه برای قرارگیری بی‌عیب و نقص در مدل‌های هیبریدی ب‌ام‌و طراحی شده است.


مسئول تولید ب‌ام‌و در هیئت مدیره شرکت گفته که تأسیسات جدید این برند در چین تنها یک قدم به‌سوی آینده الکتریکی این برند است.
او گفت:

تأسیس مرکز باتری ولتاژ بالا در شنیانگ قدمی مهم در استراتژی حمل‌ونقل الکتریکی گروه ب‌ام‌و محسوب می‌شود. این اولین کارخانه تولید باتری یک خودروساز لوکس در چین بوده و پس از تأسیسات تولید در آلمان و آمریکا سومین نمونه از نوع خود به شمار می‌رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حسین

    ۷ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    فعلا دارن از بازار چین استفاده ی بهینه رو میبرن و با کاهش هزینهاشون داخل چین و فروش با قیمت جهانی در این کشور سود خوبی میکنن .
    وای به روزی که خود چین پا بر عرصه خودرو های لوکس بذاره .
    درسته BMW نمیشه ولی روی فروش همه محصولات تاثیر مستقیم میذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا