بی ام و

پشت فرمان ب‌ام‌و 420i جدید، عالی مثل سایر نسخه‌ها!

ما برای اولین بار پشت فرمان تریم M440i xDrive از نسل جدید سری ۴ نشستیم و به شدت تحت تأثیر آن خودرو قرار گرفتیم. دومین شوکی که به ما وارد شد ظاهر خودرو و به ویژه جلوپنجره کلیوی شکل آن بود که شاید هنوز هم هضم آن برای بسیاری از افراد سخت باشد.

ب‌ام‌و 420i جدید

هم‌اکنون ما فرصتی دوباره برای بررسی سری ۴ جدید در لباس ۴۲۰i دست داده است. بازهم آن چیزی که در نگاه اول ذهن را به خود مشغول می‌کند ظاهر خودروست هرچند در نهایت با این موضوع کنار خواهیم آمد مخصوصاً اینکه ب‌ام‌و چنین کوپه‌ی خوش‌تراش و با استعدادی را روانه بازار کرده است.

ب‌ام‌و 420i جدید

از آنجایی که تریم M اسپورت محبوب‌ترین تریم سری ۴ نسل قبل در بین خریداران بریتانیایی بوده بنابراین این خودرو در نسل جدید نیز فقط با همین تریم به این بازار راه یافته است. به این ترتیب فنرهای سفت تر و دامپرهای M اسپورت به‌صورت استاندارد وجود داشته و تغییراتی نیز در شاسی رخ داده است. از دیگر تغییرات می‌توان به میله‌های ضد لغزش فربه‌تر و کمبر منفی‌تر نسبت به سری ۳ اشاره کرد.

ب‌ام‌و 420i جدید

بسیاری از قطعات خودرو از آلومینیوم ساخته شده است. برای مثال تنظیمات سیستم تعلیق در اکسل جلو ۳۰ درصد سبک‌تر از نمونه‌های فولادی مشابه بوده و دامپرهای تطبیقی سفارشی بکار رفته در نسخه تست شده نیز هماهنگی خوبی با شاسی نشان داده و می‌توانند سفت تر یا نرم‌تر باشند.

ب‌ام‌و 420i جدید

صرف‌نظر از تنظیمات رخ داده، سری ۴ توازن و بالانسی را ارائه می‌دهد که بهتر از هر رقیب دیگری می‌باشد. همانند مدل پرچم‌دار فعلی M40i که ما را به شدت تحت تأثیر قرار داد، همین نسخه پایه ۴۲۰i نیز بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارد. وقتی با این خودرو وارد پیچ شوید سریعاً شاهد توجه خودرو به دستورات راننده خواهید بود. ۴۲۰i خودرویی تیز و چابک و درعین‌حال پایدار و قابل پیش‌بینی است.

ب‌ام‌و 420i جدید

سواری خودرو نیز خوب است. ترکیب رینگ‌های ۱۸ اینچی و دامپرهای تطبیقی باعث می‌شوند دست‌اندازها به زیبایی جذب شوند و نبود لرزش در کابین در زمان عبور از مسیرهای ناهموار نیز جزو ویژگی‌های برجسته ساختار مستحکم و قابل‌اعتنای سری ۴ جدید است.

ب‌ام‌و 420i جدید

اگر یک نقطه‌ضعف درباره دینامیک رانندگی این خودرو وجود داشته باشد به فرمان مربوط می‌شود که ای‌کاش کمی بااحساس‌تر بود. رینگ‌های زیبای ب‌ام‌و نیز کمکی به بهبود ماجرا نمی‌کنند؛ اما خب این فرمان هنوز هم دقت بالایی دارد.

ب‌ام‌و 420i جدید

یکی دیگر از انتقادات کوچک سری ۴ پیشرانه ۲ لیتری توربو است که به نظر نمی‌رسد به اندازه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۵ ثانیه‌ای ادعایی، عضلانی و قلدر باشد. ما فرصت تست جامع و کامل این پیشرانه را نداشتیم اما در برخی موارد شاهد تقلای آن بودیم و از نظر ما نسخه دیزلی ۴۲۰d که ۶ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر قوی‌تر است پرفورمنس بهتری در دنیای واقعی دارد.

ب‌ام‌و 420i جدید

اما به آسایش و نرمی سری ۴ حتی در نسخه‌های پایه نیز نمی‌توان شک و شبهه‌ای وارد کرد. تمامی مدل‌ها دارای یک نوع گیربکس است و تعویض دنده‌های این گیربکس ۸ سرعته به نرمی صورت می‌گیرد. همین گیربکس به نرمی خودرو در سرعت‌های بزرگراهی نیز کمک می‌کند.

ب‌ام‌و 420i جدید

و کابین هم جای دوست‌داشتنی‌ای است. داشبورد کاملاً مشابه سری ۳ بوده و این موضوع بدی نیست. این بخش از خودرو ظاهر هوشمندانه‌ای داشته و تمامی کلیدها در جای درست قرار گرفته‌اند. سیستم اطلاعات سرگرمی سری ۴ نیز هم‌اکنون از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. واضح است که صندلی‌های عقب سری ۴ همان فضای سری ۳ را ندارند اما با سایر رقبا قابل‌مقایسه می‌باشند.

ب‌ام‌و 420i جدید

سری ۴ جدید تجهیزات زیادی داشته و از جمله تجهیزات مشترک تمامی ‌تریم ها می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلوی LED، پوشش چرم، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی اشاره کرد. برای اولین بار هشدار برخورد از جلو و هشدار خروج از مسیر نیز به‌صورت استاندارد در این خودرو نصب شده‌اند.

با توجه به مالیاتی که شامل ۴۲۰i می‌شود شاید خریداران سازمانی علاقه چندانی به آن نداشته باشند مخصوصاً اینکه نسخه دیزلی مالیات کمتری را به خریدار تحمیل می‌کند. البته با قیمت ۴۰۴۶۰ پوندی، مدل بنزینی ۲۶۳۰ پوند ارزان‌تر از برادر دیزلی می‌باشد.

این قیمت پایه باعث می‌شود ب‌ام‌و کمی گران‌تر از رقبای نزدیک یعنی مرسدس و آئودی باشد.

جدای از اینکه ظاهر سری ۴ جدید را دوست بدارید یا خیر، شکی وجود ندارد که با یک سری ۴ فوق‌العاده روبرو هستیم. انتقاداتی که به نسخه پایه ۴۲۰i وارد می‌شود شامل پیشرانه عادی و فرمانی است که می‌توانست احساس بیشتری داشته باشد و ما همین انتقادات کوچک را نیز می‌توانیم به راحتی فراموش کنیم. در آینده این خودرو را با رقبای مطرح مقایسه خواهیم کرد اما به نظر می‌رسد ب‌ام‌و پیروز میدان است.

مشخصات ب‌ام‌و ۴۲۰i M Sport

  • قیمت: ۴۰۴۶۰ پوند
  • پیشرانه: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بنزینی
  • قدرت/گشتاور: ۱۸۱ اسب بخار/۳۰۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۷.۵ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۴۰ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    خوبه
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ولی ما که دستمون بهش نمیرسه……

    موافقم 40
    مخالفم 7
    1. MAHDI

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این بررسی مال حدود یک ماه پیشه که امروز مجله auto express رقابت بین سری4 و آئودی a5 و لکسوس RC رو انجام داد.

      آقا شاهین لطفا زودتر ترجمه اش کن???

      راستی درگ M2CS و بنتلی فلاینگ اسپور هم که CARWOWانجام داد باحاله☺️?

      موافقم 2
      مخالفم 4
  2. مازیار

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    نه این جلو پنجره جدید کم کم داره جای خودشو باز میکنه

    موافقم 45
    مخالفم 68
    1. R@min

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      یعنی چی جای خودشو باز می کنه ؟؟
      در ضمن راجب تلفظ triumph نشد پاسخ بدم ترایِمف هستش یه سر به گوگل بزنین بد نیست

      موافقم 11
      مخالفم 21
      1. مازیار

        ۳۰ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (233 ديدگاه)

        اگه منظورتون همون کمپانی قدیمی موتورسیکلت سازیه که اون تریومف هست اما اگه مورد دیگه ای باشه بنده اطلاع ندارم

        موافقم 12
        مخالفم 4
        1. R@min

          ۳۰ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (919 ديدگاه)

          داداش اشتباه داری می گی حالا اگه اصرار به اشتباه گفتن داری حله شما درست می گی اصن این بحثم ادامه نداره اشتباه از من بود. من فقط واسه این گفتم اطلاعات این حوزه چند نفر دیگه بالا بره حتی راجب تلفظ اسامی

          موافقم 4
          مخالفم 18
        2. مازیار

          ۳۰ آبان ۱۳۹۹
          سوابق: (233 ديدگاه)

          جای همگی دوستان در شمال کشور خالی
          بهترین هوای شمال آفتاب بعد از برف پاییزی هست که امروز یه نمونه اش بود

          موافقم 12
          مخالفم 12
      2. مازیار

        ۳۰ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (233 ديدگاه)

        اینجا تلفظ فارسی هم عنوان شده اما اگه شما میگی که من اشتباه میکنم قطعا همینطوره و شما درست میفرمایید
        هرچی باشه شما اطلاع داشتید که در انتخاب دیفندر به عنوان SUV برگزیده سال یه زیرمیزی داده شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (10174 ديدگاه)

    اوایل فکر میکردم با گذر زمان میتونم با این جلوپنجره کنار بیام ، اما مثل اینکه گذرزمان هم کارساز نبود !

    آخه این چیه چسبوندی جلو ماشین رو افتضاح کردی دِ لامصب !

    موافقم 53
    مخالفم 42
    1. Hadi

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (2200 ديدگاه)

      فقط ۱۸۰ اسب؟؟

      موافقم 10
      مخالفم 1
  4. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    نمیدونم چرا من بر عکس بقیه از این نسل خیلی خوشم اومده ، طراحی چراغ عالی و هماهنگ با جلوپنجره ، طراحی کنسول وسط خیلی زیباست در کل خیلی از این ماشین خوشم اومده اما یه ایراد بزرگ داره:
    ا-موتور بدرد نخورش

    موافقم 36
    مخالفم 47
    1. Ahmadreza2002

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      برا نسخه پایه خوبه که موتورش

      موافقم 12
      مخالفم 5
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۳۰ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        اخه دولیتری؟
        جک s5 هم دو لیتره!!

        موافقم 3
        مخالفم 22
        1. RezaRs

          ۱ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          خو موتور این تا موتور جکs 5

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. Ahmadreza2002

          ۱ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1465 ديدگاه)

          ببین منم تو رویا هام این ماشین رو تو نسخه M4 میرونم ولی برا ی رانندگی معمولی همین قدرت هم کافیه

          موافقم 9
          مخالفم 0
  5. JoJo

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    چه بخوایم و چه نخوایم این جلو پنجره جدید امضای محصولات بی ام و شده
    به نظرم هرچی زودتر باهاش کنار بیایم زودترم لذت میبریم :)

    موافقم 31
    مخالفم 39
    1. مهدی

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      اره دقیقا

      موافقم 18
      مخالفم 23
    2. Alireza

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (752 ديدگاه)

      پس یه کار دیگه هم بکنید شما بی زحمت با این شرایط اقتصادی هم سریع کنار بیاید تا ازش لذت ببرید !!!

      موافقم 17
      مخالفم 5
      1. REZA

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (132 ديدگاه)

        ملت ما رود با همه چیز کنار میاد از گرونی بگیر تا کرونا همه چی واسمون زود مبشه جوک

        موافقم 5
        مخالفم 0
      2. JoJo

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        خیلی وقته کنار اومدیم یه نگاه به خودمون بکنیم متوجه میشیم :)

        موافقم 7
        مخالفم 0
  6. مهدی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    بی ام و و بنز هی یه امضا دارن مخصوصا بنز که اون طراحیه صفحه نمایشو چسبونده بود به سرعت سنج بی ام و ام الان امضاش شده این جلو پنجرش

    موافقم 13
    مخالفم 12
  7. hamed

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من که هر بار میبینش ظاهرشو بیشتر دوست دار پرفورمنسش که بماند

    موافقم 13
    مخالفم 20
  8. Ho3in

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    واقعا خیلی خیلی دوست داشتنیه
    بعد از سری هشت بهترینه توی برند بی ام
    یه سرو گردن از بقیه بالاتره فک نکنم مثل بقیه سری ها از مد بیفته

    موافقم 16
    مخالفم 22
  9. MAHDI

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    منکه خیلی دوسش دارم. عملکردش هم مثل همیشه فوق‌العاده بوده و هست.???

    موافقم 16
    مخالفم 29
    1. MAHDI

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این بررسی مال حدود یک ماه پیشه که امروز مجله auto express رقابت بین سری4 و آئودی a5 و لکسوس RC رو انجام داد.

      آقا شاهین لطفا زودتر ترجمه اش کن???

      راستی درگ M2CS و بنتلی فلاینگ اسپور هم که CARWOWانجام داد باحاله☺️?

      موافقم 1
      مخالفم 1
  10. R@min

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    هر وقت می بینمش حالم بد میشه

    موافقم 22
    مخالفم 22
  11. SF90 STRADALE

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    دلم برای تیم مهندسی طراحی و ساخت انجین BMW می سوزه
    هرچی اونا زحمت میکشن ، تیم طراحی BMW زحماتشون رو به باد میده
    واقعاً انجین های BMW طلاهای کمیاب هستن
    بندازین بیرون اون فن هوی دونک بی مصرف رو
    ایشون برای برندی مثل BMW خیلی کوچیک هست

    موافقم 35
    مخالفم 15
    1. R@min

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      حیف واقعا

      موافقم 14
      مخالفم 9
    2. MAHDI

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      والا به نظر من نسل قبل اصلا به چشم نمیاد در مقابل این نسل.شما این ماشینو تو فکرت با M4 نسل قبل مقایسه میکنی که نمیشه.

      همین الان سری4 جدید رو تو گوگل یا اینستاگرام سرچ کنن و تصاویرش رو در نسخه های مختلف و رنگ های مختلف ببین و بعد با سری4 معمولی نسل قبل مقایسه کن ببین کدوم جذاب تر و سرتره.

      موافقم 14
      مخالفم 23
      1. R@min

        ۳۰ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        نسل قبل
        شمام این عبارتو سرچ کن: m4 2021 with small grill

        موافقم 13
        مخالفم 10
        1. 600000

          ۱ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (344 ديدگاه)

          ببین داداش اون با گریل کوچیک خیلی زشتو ناقصه من که اصلا خوشم نیومد ازش

          موافقم 5
          مخالفم 2
    3. RezaRs

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      یه بار بات موافقم ?دقیقا

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. علی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (223 ديدگاه)

    تعداد اسب بخارش کمه انصافا

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. MAHDI

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      نسخه پایه است دیگه. شما میتونی نسخه 440 رو انتخاب کنی که شتاب 3.7 تا 3.8 ثانیه ای داره.

      موافقم 14
      مخالفم 7
      1. 600000

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        اره من حتما 440 رو میخرم :)

        موافقم 4
        مخالفم 0
      2. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        اره اون خوبه ولی با پایه حال نکردم

        موافقم 2
        مخالفم 0
  13. بهنام

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    ظاهر مضخرف این ماشین جوریه که من رغبت نمیکنم متنو بخونم ببینم چی نوشته. چیه این فیس آخه؟ میدادن چینیا کپی میکردن بهتر از این در میومد.

    موافقم 21
    مخالفم 18
    1. مهزیار

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (442 ديدگاه)

      اتفاقا طراحش کره ایه

      موافقم 3
      مخالفم 2
  14. زیزیگولو

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4776 ديدگاه)

    ایمنیو امنیت بالا، کارآیی بالا، طول عمرو دوام بالا، راحتیو آسایش، تنوع گسترده مدل ها، قابلیتای دینامیکی و طراحی مدرنو لوکس تو اکثریت قریب به اتفاق مدلای بی ام و دیده میشه

    موافقم 29
    مخالفم 11
    1. فرشاد

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (1107 ديدگاه)

      طول عمر بالا رو جدی گفتی ؟

      موافقم 13
      مخالفم 16
      1. زیزیگولو

        ۳۰ آبان ۱۳۹۹
        سوابق: (4776 ديدگاه)

        آره فرشاد جدی گفتم … یه پراید تولید سایپا اگر درست ازش استفاده کنی و ازش نگهداری کنی تا 30 سال واسه ت کار میکنه که نمونه هاشم تو ایران زیاد داریم، این که دیگه اسمش بی ام و هستش، اسمشو بزاری رو سنگ، سنگه ذوب میشه

        موافقم 25
        مخالفم 9
  15. زیزیگولو

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (4776 ديدگاه)

    ماشینای کمپانی بی ام و یه سرمایه واقعی هستن و میشه گفت ماشینای کمپانی بی ام و نسبت به ماشینای کمپانیای دیگه محصولایی با سرمایه گذاری بلند مدت هستن چون ارزش ماشین از لحظه خروج از نمایشگاه کاهش پیدا میکنه ولی برندایی هستن که نسبت به بقیه برندا ارزش خودشونو به مقدار زیاد از دست نمیدن که ماشینایی مثل بی ام و، بنزو فراریو لامبورگینی دقیقاً مصداق این تعریف هستن البته بستگی به این داره که مالک اینجور ماشینا چقدر از ماشینشون خوب نگهداری کنن که در این صورت ماشین مدت زمان زیادی رو واسه صاحابش کار میکنه و ارزشش هم کاهش پیدا نمیکنه ……((نظر شخصی))

    موافقم 21
    مخالفم 8
    1. Alireza

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (752 ديدگاه)

      هه اتفاقا برعکس ماشینای بی ام و دقیقا بدلیل استهلاکشون تو بازار دست دوم افت شدیدی دارن دقیقا فراری و لامبو هم افت قیمتشون زیاده چون ماشین اسپرت هستن و مالک تحت فشار قرار میده وگرنه اگه قرار بود صاحبش بهش گاز بده که میرفت یه پریوس میخرید

      موافقم 6
      مخالفم 12
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        واقعا اصلا حال نمیکنم ماشینی بخرم که فقط نگاهش کنم به چه درد میخوره خوب عکسشو میبینم ماشینو باید ازش استفاده کرد ، وقتی لامبورگینی میگیری باید پاتو تا ته رو گاز بزاری

        موافقم 6
        مخالفم 4
      2. زیزیگولو

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (4776 ديدگاه)

        کی گفته فراریو لامبورگینیو بی ام و استهلاک بالایی دارن؟؟ میشه با دلیل و مدرک توضیح بدی؟؟ اونایی که استهلاک بالایی دارن برندای نامرغوب چینی هستن

        موافقم 6
        مخالفم 5
      3. 600000

        ۱ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        من کارکردای سوپر اسپرتای دسته دومو نگا میکردم همشون از سه رقم بالاتر نرفته بودن .. این نشون میده این ماشینا ارزش رانندگی ندارن و فقط ارزششون کلکسیونیه . تنها جایییم که میتونه پرفورمنسشو نشون بده فقط پیسته .. بقیه جاها باهاش 100تام نمیتونی بری…

        درضمن این نسخه های خیابونیه ماشینارو هم که میسازن اصلا هیچ فرقی با نسخه پیستش نمیکنه و تنها فرقش اینه که پلاک میخوره ولی بازم نمیتونی تو خیابون ازش لذت ببری و در نتیجه باید با تریلی ببریش پیست مسابقه تک نفره بدی

        موافقم 4
        مخالفم 1
  16. بهنام

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    دوستان لطفاً بفرمایید نظر شما زیر هر خبر یا مقاله در پدال بعد از چه مدتی ثبت میشه. تعجب می‌کنم برخی از دوستان جوری با هم کامنت رد و بدل میکنن انگار تلگرامه. ما که یه نظر میدیم تا ثبت بشه یه نصفه روز طول میکشه. چرا اینجوریه؟

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. مازیار

      ۳۰ آبان ۱۳۹۹
      سوابق: (233 ديدگاه)

      برای من که تا حالا پنج دقیقه طول کشیده امیدوارم که چشم نخوره?

      موافقم 3
      مخالفم 2
  17. Sina

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    فکر کنم متن بیش از اندازه میخواسته این ماشینو خوب جلوه بده در حالی که اینطور نیست.
    ظاهرش ماشین اصلا تعریفی نداره ، جلوپنجره کاملا نامناسبه
    قدرت موتور کافی نیست برای یه اسپرت ۴۰ هزار پوندی ( ۴۸ هزار دلار میشه تقریبا ، که خیلی گرونه با این قدرت)
    این موتور واسه سری ۳ عالیه چون نسخه های پایین رده اش اسپرت نیستن پس کافیه ولی برای این نه
    شتاب صفر تا صدش هم خوب نیست ، حتی با ۱۸۰ اسب بخار و این وزن سبک واسه اسپرت ، شتاب ۷‌.۵ ثانیه نسبتا کمه.
    ولی کیفیت و لوکس بودن ، نام ب‌ام‌و و ظاهر پشت ماشین نسبتا خوبه
    نمیدونم ولی این ماشین در حد تعاریفی که متن داره درباره این ماشین میکنه نیست .

    موافقم 19
    مخالفم 11
  18. فرشاد

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1107 ديدگاه)

    m4 2017 رو با این مقایسه کنید

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. MAHDI

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این سری 4 معمولی هستش نه M4
      از شما بعیده که متوجه نشدید سری4 با M4 یه دنیا تفاوت دارن.

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. فرشاد

        ۲ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1107 ديدگاه)

        اره حق با شماست
        ولی باز طراحیش به نسبت 2017 پسرفت کرده

        موافقم 1
        مخالفم 0
  19. رامتین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    نسخه پایه سری 4 را بخوای داشته باشی فقط با 2هزار دلار بیشتر انتخاب ارجح مدل 430i هست که 260 اسب توان داره و کاملا میتونه خریدار را روسفید کنه. نسخه 440i که 6 سیلندر میشه و 380 اسب و ورژن ام پاورش هم تا 500 اسب گزینه نهایی هست.

    موافقم 6
    مخالفم 2
  20. ارش

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    حتی رغبت نکردم متن رو بخونم.

    موافقم 12
    مخالفم 7
    1. MAHDI

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      پس اینجا چیکار میکنی?

      موافقم 2
      مخالفم 0
  21. net

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3132 ديدگاه)

    این چراغ جلو با این جلوپنجره بزرگ بد جور در نمیاد

    موافقم 7
    مخالفم 3
  22. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    خخخخخ همه کامنت ها مساوی لایک و دیس گرفتن به جز د‌وتا

    موافقم 5
    مخالفم 5
  23. Achtung

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (422 ديدگاه)

    سلام
    من ۲ سال نبودم و همش فکر بد بختیام بودم ، یه سوال دارم هنوز بی ام و خودروی صرفن درون سوز میسازه یا همش هایبرید شده؟

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. 600000

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (344 ديدگاه)

      درون سوز و هیبریدی و الکتریکی میسازه

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. ارش

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      ما هم فکر بدبختیامون بودیم ولی تو پدال هم بودیم? هر دوتا رو می سازه.

      موافقم 5
      مخالفم 0
  24. net

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (3132 ديدگاه)

    جلوپنجره بزرگ خیلی بد هست

    موافقم 6
    مخالفم 2
  25. Amin_sto

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (293 ديدگاه)

    بی ام و کارشو بلده

    موافقم 4
    مخالفم 5
  26. امیررضا

    ۳۰ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    به خدا زبون آدم مو درمیاره
    یه مولا جلوپنجره یه ماشین فاکتور تو خریدش نیست.
    همه‌چی رو بعضیا ول میکنن صاف میچسبن به جلوپنجره! انگار این ماشین نه موتور عالی داره نه کابین شیک داره، نه سواری خوب داره، نه شتاب خوب داره. چتونه آخه؟
    سر یه موضوع خیلی بی‌ربط کل فلسفه ماشین رو له میکنن یه آبم روش.

    موافقم 6
    مخالفم 11
    1. net

      ۱ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (3132 ديدگاه)

      امیر ضا
      در امریکا و اروپا هم به این جلوپنجره بزرگ بی ام و دارن انتقاد میکنند و میگویند خیلی بد هست

      موافقم 2
      مخالفم 1
  27. Mehdi

    ۱ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    جگوار یا بی ام و؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
  28. ارشیاsvj

    ۱ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوشگلیه
    البته اگه اون کشور سیاهی که جلوشه در نظر نگیریم!???

    موافقم 1
    مخالفم 3
  29. محمد

    ۱ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (85 ديدگاه)

    جدا خوشگله… اگه برای پلاک فکری بکنن
    جلوپنجره بدون پلاک وسطش واقعا جذابه… چندجا دیدم مدل لامبورگینی زده بودن بغل و جلو پنجره خوب بود

    موافقم 5
    مخالفم 2
  30. پدر خودروسازی جهان

    ۱ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (436 ديدگاه)

    من از اولش با جلو پنجره اش مشکل نداشتم ولی با نمای پشتش شدیدا مشکل دارم ?.

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا