بی ام و

بررسی تخصصی ب‌ام‌و X2 جدید

ب‌ام‌و X2 خودروی خوبی است اما نه به اندازه ی ۵۱ هزار دلار!

  • نمره نهایی (امتیاز ۴.۹ از ۱۰)

ب‌ام‌و X2 جدید
مدت زیادی است که مصرف‌کنندگان خودروهای شیک‌تر را به نمونه‌های کاربردی‌تر ترجیح می‌دهند. این خودروها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند. ب‌ام‌و نیز این رویه را کاملاً تشخیص داده و اقدام به تولید برخی کراس اوورهای کوپه و جالب در سبد محصولات خود کرده است.

ایده‌ی اصلی ب‌ام‌و این است که مدل‌های X فرد یعنی X1، X3 و X5 نمونه‌های عادی و مرسوم در کلاس کراس اوورهای کوچک، مدیوم و بزرگ هستند؛ اما مدل‌های X زوج دارای قطعات مشترک با مدل‌های X فرد هستند اما همه‌ی این قطعات مشترک را زیر بدنه‌ای روان‌تر و شیک پنهان می‌کنند. درباره‌ی X2 که نسخه‌ی شیک‌تر و مدرن از X1 است باید به پکیجی هوشمند اشاره کنیم که البته در بحث قیمت‌گذاری و آپشن ها خیلی نمی‌توان آن را توصیه کرد. شما اگر بخواهید می‌توانید این خودرو را بخرید اما از آنچه که انتخاب می‌کنید آگاه باشید.

  • قیمت‌گذاری (امتیاز ۴ از ۱۰)

ب‌ام‌و X2 جدید
قیمت ب‌ام‌و X2 دیفرانسیل جلو از ۳۶۴۰۰ دلار آغاز می‌شود. به این ترتیب خودروی موردبحث ۳۲۰۰ دلار گران‌تر از مدل پایه‌ی XC40 و ۲۴۵۰ دلار گران‌تر از ارزان‌ترین مدل مرسدس بنز GLA کلاس (۳۳۹۵۰ دلار) می‌باشد. مدل چهار چرخ محرک X2 حتی گران‌تر هم بوده و ب‌ام‌و حداقل ۳۸۴۰۰ دلار برای آن طلب می‌کند.


مدل حاضر در تست از نوع چهار چرخ محرک بوده و به پکیج سفارشی M اسپورت X دیزاین مجهز بوده است. این خودرو قیمت ۵۰۹۲۰ دلاری دارد و کاملاً گران‌بها جلوه می‌کند. این خودرو به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از رقبای خود است. ولوو XC40 حتی گران‌تر از ۴۶ هزار دلار نمی‌شود؛ و اگرچه GLA را نیز می‌توان به قیمت ۵۶ هزار دلار رساند اما خب این خودرو از تجهیزات ایمنی پیشرفته‌تر و آپشن های بیشتری سود می‌برد.

مشکل این است که ب‌ام‌و X2 با قیمت نزدیک به ۵۱ هزار دلار از تجهیزات ایمنی پیشرفته و یا چرم واقعی استفاده نمی‌کند و این مایه شرمساری است.

  • طراحی ظاهری (امتیاز ۵ از ۱۰)

ب‌ام‌و X2 جدید
قطعاً طراحان ب‌ام‌و در زمان طراحی X2 اوقات فراغت خود را سپری می‌کرده‌اند. ستون C متمایز این خودرو که تاب خوردگی Hofmeister نام دارد نقطه قوت خودرو بوده و لوگوی ب‌ام‌و نیز روی آن خودنمایی می‌کند. این استایل برجسته در کل بدنه مشهود است. در تریم تست شده‌ی M اسپورت یک طرح نقره‌ای پلاستیکی را در نمای جلو، رینگ‌ها و بخشی‌هایی از سپر می‌بینیم.


آیا X2 خودرویی جذاب است؟ نه واقعاً. احتمالاً مدل‌های X3 و X5 در نظر توده افراد خودروهای جذاب‌تری هستند اما خب X2 هم منحصربه‌فرد است. این خودرو البته انتقادات زیادی را نیز به طراحی خود داشته است. رنگ جذاب نارنجی غروب آفتاب قیمت ۵۵۰ دلاری دارد.

دیگر عنصر واقعاً جذاب X2 مرکز ثقل پایین آن است که البته از یک کراس اوور انتظارش را ندارید اما خب ما از آن استقبال می‌کنیم. ارتفاع X2 حدود ۳ اینچ کمتر از X1 بوده و خط سقف آن نیز ۳.۲ اینچ کوتاه‌تر است. رینگ‌های ۱۷ اینچی مدل M اسپورت نیز جذاب‌تر از رینگ‌های رقبا می‌باشد.

  • کابین و راحتی (امتیاز ۵ از ۱۰)

ب‌ام‌و X2 جدید
کابین این خودرو به اندازه‌ی ظاهر آن دوست‌داشتنی نیست. بخش داخلی X2 در مقابل بدنه بوده و احساس پایه و ساده بودن دارد. از نظر ما طرح مشکی و چرم مصنوعی دو رنگ از مد افتاده به نظر می‌رسد و تریم پلاستیک پیانو بلک و براق هم ارزان حس می‌شوند. صندلی‌های برقی با تنظیم در ۱۰ جهت سفت و ناراحت هستند و اهرم تعویض دنده نیز احساس خودرویی لوکس را ایجاد نمی‌کند.

البته برخی نقاط قوت را هم باید بیان کرد. فرمان M احساس فوق‌العاده‌ای داشته و صفحه لمسی ۸ اینچی نیز در بالای داشبورد خودنمایی می‌کند. نورپردازی LED کابین نیز باعث ایجاد جذابیت مخصوصاً در شب می‌شود. همچنین فضای بار زیادی هم در مقایسه با رقبا وجود دارد.

  • تکنولوژی و ارتباطات (امتیاز ۷ از ۱۰)

ب‌ام‌و X2 جدید
ب‌ام‌و برای اولین بار از اپل کارپلی و اندروید اتوی همراه با بلوتوث استفاده کرد (آپشن ۳۰۰ دلاری) و از نظر ما این سیستم عملکرد بی‌نظیری دارد. کارپلی فورا به دستگاه مربوطه متصل می‌شود. یک شارژر بی‌سیم در کنسول مرکزی (آپشن ۵۰۰ دلاری) هم به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را شارژ کنید.

سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive ب‌ام‌و عملکرد خوبی دارد اما در مقایسه با رقبای مدرن خود سن بالایش را نشان می‌دهد. این صفحه‌نمایش قابل شخصی‌سازی بوده و کنترلرها نیز عملکرد سریعی دارند. استفاده از کل سیستم آسان و سرراست است. صفحه لمسی ۸ اینچی به دستورات کاربر فورا پاسخ می‌دهد اما دسترسی از صندلی راننده به آن کمی سخت است.

  • پرفورمنس و هندلینگ (امتیاز ۶ از ۱۰)

ب‌ام‌و X2 جدید
اگر ما مجبور بودیم یک کلمه برای توصیف X2 انتخاب کنیم آن کلمه “چابک ” بود. فرمان سریع و سیستم تعلیق سفت باعث ایجاد شخصیت خاص برای این کراس اوور شده‌اند. سیستم چهار چرخ محرک xDrive سفارشی باعث می‌شود خودرو در عبور از پیچ‌ها پایدار باشد. پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۲۲۸ اسب بخاری خیلی قدرتمند نیست اما در این کلاس عملکرد مناسبی دارد. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز در هر حالت رانندگی خوب عمل می‌کند.

خب صحبت از حالت‌های رانندگی شد و باید گفت سه حالت اسپورت، کامفورت و اکو پرو وجود دارد. در حالت کامفورت شاهد جریانی خنثی برای قدرت و هندلینگ هستیم. حالت اسپورت باعث تیزتر شدن پدال گاز شده و فرمان نیز سنگین‌تر می‌شود. گیربکس نیز در این حالت دنده‌ها را بیشتر نگه می‌دارد؛ اما در حالت اکو پرو پاسخ پدال گاز بسیار سست بوده تا به این ترتیب مصرف سوخت کاهش یابد.

ب‌ام‌و X2
اگر بخواهیم با X2 یک حالت رانندگی را انتخاب کنیم بهتر است که سواری راحت را برگزینیم. سیستم تعلیق سفت خودرو در جاده‌های خشن ناهنجاری نشان می‌دهد و کابین نیز در بزرگراه پر سر و صدا می‌باشد.

  • تجهیزات ایمنی (امتیاز ۴ از ۱۰)


ب‌ام‌و X2 تجهیزات ایمنی استاندارد زیادی ندارد و این یک ناامیدی برای کراس اووری لوکس است. هر دو خودروی ولوو XC40 و مرسدس بنز GLA حداقل به‌صورت استاندارد از هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار سود می‌برند.

ب‌ام‌و پکیج دستیار راننده‌ی سفارشی را با قیمت ۷۰۰ دلار پیشنهاد می‌دهد که شامل ویژگی‌هایی همچون هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج خودرو از خط و ترمز جلوی خودکار در سرعت‌های پایین می‌باشد. کروز کنترل تطبیقی هم یک آپشن جداگانه با قیمت ۱۰۰۰ دلار است.


دیگر مشکل این کراس اوور دید به بیرون است. ستون‌های C بزرگ باعث شده‌اند دید عقب محدود شود. دستیار پارک ب‌ام‌و باعث می‌شود پارک دوبل با X2 استرس کمتری داشته باشد. این سیستم بسیار جذاب است اما خب باید ۸۰۰ دلار دیگر بپردازید.

  • هزینه‌های مالکیت و مصرف سوخت (امتیاز ۵ از ۱۰)


مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی ۱۱.۲/۷.۶/۹.۴ لیتری X2 هم خیلی تعریف ندارد. ولووی چهار چرخ محرک مصرف کمتری داشته و مرسدس نیز همین‌گونه است؛ اما ب‌ام‌و باک سوخت بزرگ‌تری دارد.

مشخصات ب‌ام‌و X2 xDrive28i

  • پیشرانه: ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو
  • قدرت/گشتاور: ۲۲۸ اسب بخار/۳۵۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: ۶.۳ ثانیه
  • وزن: ۱۶۶۱ کیلوگرم
  • مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی: ۱۱.۲/۷.۶/۹.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
  • قیمت پایه: ۳۶۴۰۰ دلار
  • قیمت مدل تست شده: ۵۰۹۲۰ دلار

منبع: MOTOR1

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    آقایی که توی هر پست ۶۰ تا کامنت میذاری و بی ام و رو در حد یک مقدسات قبول داری بیا این پستو ببین:))) توی هر دوئلی بی ام و هست میگه ۵۰ تا مقایسه برگذار شده همه رو بی ام و برده کیفیت کابینش بهترینه و فلانه نمونش دوئل همین x2 با رنجروور اووک.به نظر من در حال حاضر بی ام و دوست داشتنی ترین برند خودروسازیه دنیاست اما این دلیل بر تعصب الکی و انکار واقعیات نمیشه.آقا شاهین عزیز خیلی خیلی ممنون به خاطر این پست و امیدوارم بازم از این پست ها برای همه ی برندها تو سایت بذارید تا افراد متعصب کمتر با حرف های بی منطقشون جو سایت رو بهم بزنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      دادش من یه آمریکایی دوسته دو آتیشم ولی منطقی خداییش امتیازات رو بد داده مثال سیستم سرگرمیه بیمر مهشره و از دیگران کمی بهتر هم هست فعلن پیشتازه.فقط ظاهرش به کوپه نمیخوره ایوک خیلی کوپه تره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        یانکی جان حرف شما درسته سیستم idrive بی ام و بهترین سیستم بازاره اما ایراداتی که برای x2 گرفته منطقیه توی باقی بخش ها هم ایراد ها رو کاملا مشخص کرده و طبق اون ها نمره داده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مهدی

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      پسره خوب اون مجله ها بابا ننه ماکه نیستن.خوب خودت بورو توسایت های خارجی رقابت X2با تمام رقباش روببین.اگه آشغال هم باشه بازدربیشتر رقابت ها اول میشه.میخوای لینک تمام مقایسه هاشو برات میفرستم خودت ببین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        با فرض اینکه اصلا همه رو برنده شده اما شما تا حالا از مشکلات این ماشین گفته بودی؟یا مثلا نقاط مثبت رنجروور رو گفته بودی؟بحث احترام به سلایقه آقا مهدی و شما گاها توی نظراتت یا رقیب رو تخریب میکنی یا بعضی چیز ها رو نمیگی.ایشالا که ناراحتی پیش نیاد شما یه انسان محترمی و من دوست دارم هم با شما و هم بقیه کاربرها مباحثه دوستانه داشته باشم و چیزی یاد بگیرم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. (Ali (Chevy nova

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      دقىقا
      ببىن تو هر بخش کم ترىن امتىاز رو گرفته
      مثلا تو بخش نمره نهاى از 10 نمره 4.9 رو گرفته ىعنى کم تر از نصف
      تو بخش قسمت و ظاهر و کابىن هم بسىار نمرات کمى گرفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        درسته علی آقا متاسفانه این ماشین در حد نام بزرگ bmw نیست.البته من شخصا وجود کراس اوور های ساب کامپکت رو درک نمیکنم یجورایی انگار به هیچ دردی نمیخورن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کاوه

          ۴ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (146 ديدگاه)

          کراس اوورهای ساب کامپکت اگه دو دف باشن فوق العاده کاربردی هستن. هم هندلینگ جاده ای و شهری دارن هم برای پارک و تردد مشکلی ندارن هم حس رانندگی خوبی دارند و هم توانایی آفرودهای محدود . به نظرمن فوق العاده اتومبیل های خوبی هستند. مزدت سی ایکس ۳ و میتسوبیشی ای اس ایکس دو نمونه کاربردی هستن و اربته ایکس سی ۴۰ ولوو و gla. آقا ارادت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Amir

          ۴ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (730 ديدگاه)

          ارادت آقا کاوه نظر شما درسته اما واقعا بعید میدونم کراس اوورهای ساب کامپکت مناسب سلیقه اکثر افراد باشن.زیاد جادار نیستن در آفرود ضعیفن البته به جز رنجروور اووک همین طور در لذت و کیفیت رانندگی هم به پای سدان ها نمیرسن.اما به نظرم اصلی ترین مشکلشون قیمتشونه که اصلا منصفانه نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mahdy

        ۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        آقا من قبول کردم X2 ضعیف عمل کرد
        قبول کردم چون مثه مرد پای اعتقاداتم واسادم مجلات معتبرو قبول دارم نمیشه وقتی بگم اینا گفتن بی ام و بهترین انجین ساز دنیاس قبولشون داشته باشم وقتی گفتن X2 بده بگم برن گم شن
        مثه بعضیا نیستم که وقتی میگن بی ام و بهترین انجین ساز تاریخه بگم گور بابای مجلات معتبر وقتی که گفتن X2 بده بیام بگم اینا خود اعتبارن و زیر پستش هلیکوپتری بزنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. Reza

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (5338 ديدگاه)

      هرچی باشه من که عاشق BMW هستم.
      این خودرو یه میان رده هستش نباید انتظارات زیادی ازش داشت ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. shirko

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (8 ديدگاه)

      مطمئنن اونی که این ماشین رو مقایسه کرده با ب ام و پدر کشتکی داشته ، شما هم زیاد ظاهر بین نباش ، تو هزار تا مقایسه که همش نمی گن خوبه اقا amir

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        آقا shirko من بعید میدونم اینجوری که شما میگی باشه motor 1 اثبات شده اس و این کار غیر حرفه ای بعیده ازش.خودمم چند تا بررسی که سایت های دیگه انجام داده بودن دیدم اون ها هم همین نکات رو تا حدود زیادی می گفتن.از جمله کیفیت داخل ماشین و وضعیت رانندگی در حالت کامفورت که جالب نبوده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Sina

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (811 ديدگاه)

    چقدر گرونه
    با ۵۲ هزار دلار خیلی گزینه ها هست واسه خرید..
    فضای بیشتر امکانات بیشتر حتی با قیمتی کمتر

    داشتم قسمت های قدیمیه تخت گازو نگاه میکردم یه قسمتش رفته بودن ویتنام نکته تاسف بارش این بود که دقیقا شرایط اقتصادی و ارزش پولمون شده شبیه ویتنام کشوری مثل ما با این همه ثروت چطوری طی این چند دهه با اون همه ادعاشون شده این واقعا خفت باره
    یعنی بدجور گند زدن به مملکت و رفتیم زیر خودمون حالیمون نیست

    https://www.aparat.com/v/wMWdY/%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87_%D8%AA%D8%AE%D8%AA_%DA%AF%D8%A7%D8%B2_%D8%A8%D8%A7_%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86_%D9%88%DB%8C%D8%AA%D9%86%D8%A7%D9%85_-?amp

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    برای بی ام و بودن زیادی مهربون و خنگ هستش.
    از نمراتش هم مشخصه که چکاره اس.
    کلا خعلی بدتر از X1 و X3 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    X2 دررقابت هاش بارقباش مثل جگوارE Pace وولوو xc40 وبنزgla در اکثر رقابت ها اول میشه.پدال لطفا لینک هارو تایید کن تا رقابت های x2 با رقباش رو بفرستم.اگه هم دیر تاید شد فوقش فردا لینکش تایید میشه بعد مطالعه کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      تلاشت بى نتىجست
      X2 طبق گفته همىن متن که خوندىم امتىازات بسىار کمى گرفته و بازم طبق گفته متن ماشىنى نىست که ارزش 52000!!!!!دلار پول رو داشته باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sina

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2643 ديدگاه)

      مهدی جان
      همون کارانددرایو که همیشه بهش استناد میکنی به ولوو نمره 4.5 و به بی ام و نمره 4 داده!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۴ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        سىنا
        بعضى ها حرف منابع معتبر رو قبول ندارن و چسبىدن به چندتا مرجع غىر معتبر
        فىلم درگ چلنجر دىمن رو با او نتادور رو که تاپ گىر ساخته و در اون دىمن برنده مىشه رو رد مىکنن و استناد مىکنن به درگهاى که معلوم نىست کى و کجا اونرو ساخته

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sina

          ۴ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (2643 ديدگاه)

          والا من مشکلم استانداره دوگانه بعضی دوستانه (منظورم مهدی نیست البته)
          یجا میگن طبق مشخصات جدول مشخصه برنده کدومه.
          یجا جدول رو می بازن میگن من به آیودی رای میدم چون ایودیه.
          یجا میگن فلان مجله بررسی کرده و گفته فلان ماشین بهتره
          یجا باز میگن اینا اعداد و ارقامه مجلات هست و مهم میزان فروش هست.
          ادم میمونه چی بگه !

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مهدی

          ۴ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          فعلا که هم دیمن ازM5 شکست خورده وهم جدیدا کوروتZ06 هم ازM5 شکست خورده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. مهدی

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان لینک رقابت x2 و رنجروور ایووک رو فرستادم از مجله اتواکسپرس که بازX2جایگاه اوله.رقابت با ولوو وجگوار وبنزGLA رو هم از مجله های دیگه میفرستم تابدونیدX2 دراکثر رقابت ها اوله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Amin

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    آره دیگه،هر کی از آمریکاییا تعریف کنه اون معتبره،اگه از آلمانیا تعریف کنه میشه نامعتبر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      معتبر مجلات و ساىتهاى بىن و المللى و شناخته شده جهانى مثل تاپ گىر و کار اند دراىور و……. هست نه هر مجله اى که از رو قصد و غرض مطلب مىذاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. فرامرز

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    جالبه طرف (منبع اصلی) اومده ایکس ۲ رو از نظر قیمت با ولوو ایکس سی ۴۰ و مرسدس جی ال آ مقایسه کرده! اونا که کوپه نیستن و رقیب ایکس ۱ هستن که از جفتشون ارزونتره!!! مگه آئودی آ۵ قیمتش با آ۴ برابره که ایکس ۲ هم با ایکس ۱ برابر باشه؟ طرف اومده به کابین نمره بیشتری از طراحی بیرونی داده بعد گفته کابین به زیبایی بیرون نیست. از نظر فنی هم تو دوئل با اووک مشخصات فنی و قیمت ایکس ۲ بهتره. البته من خودم اگه حق انتخاب داشته باشم مدل های دیگه ب ام و مثل ایکس ۵ رو انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    لینک چند مقایسه دیگه ازمجله های معتبر روفرستادم.من اگه حرف میزنم سند دارم وسندش این رقابت هاست.اما یه عده تعصب بیجادارن.امروز لینک چند مقایسه رو واسه دوئل X2 و رنجروور ایووک فرستادم واینم چندتا دیگه.X2 و آئودیQ2 بهترین در این کلاس هستن چون در۹۰ درصد رقابت هاشون اول میشن معمولا.هرچند اگه خودم بخوام انتخاب کنمX1 رو انتخاب میکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Amin

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    آقا مهدی اینایی که فرستادی و گفتی رو میدونیم،خیلی هم عالی بود،ب ام و احتیاجی به اثبات کردن خودش نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. mahdy

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    آقا من قبول کردم X2 ضعیف عمل کرد
    قبول کردم چون مثه مرد پای اعتقاداتم واسادم مجلات معتبرو قبول دارم نمیشه وقتی بگم اینا گفتن بی ام و بهترین انجین ساز دنیاس قبولشون داشته باشم وقتی گفتن X2 بده بگم برن گم شن
    مثه بعضیا نیستم که وقتی میگن بی ام و بهترین انجین ساز تاریخه بگم گور بابای مجلات معتبر وقتی که گفتن X2 بده بیام بگم اینا خود اعتبارن و زیر پستش هلیکوپتری بزنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۴ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      آقا مهدی نزدیک ده مقایسه فرستادم که درهمشون X2 اول شده اونم درکناررقبایی مثل آئودیQ2 و بنزGLAو جگوارE Paceو ولووxc40 و رنجروور ایووک.نصف رقابت ها درقسمت دوئلx2 وایووک تاید شده ونصفش اینجاست که تایید میشه.منم نمیگم x2 بهترین هستش اما طبق رقابت هاش یه محصول قابل قبول وقوی هستش که در۹۰درصد رقابت هاش اول شده یعنی درجمع بندی هاشون بهتر ازرقباش بوده.اما بازم جایگاه باشکوهX1 رو نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Sajjad

    ۴ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    در شان بی ام و نیست
    البته باز هم تکرار میکنم هر شرکتی نقص خودشو داره و اینجوری نیست که یه شرکت کاملا بدون نقص باشه
    اینم به هر حال نقص بی ام و هست، از مصرف سوخت گرفته تا امتیازات ایمنی و قیمت غیر معقول
    ولی خب قرار نیست قبول نکنیم و باور نکنیم که این ماشین نقص نداره
    جدا از همه چیز از طراحیش خوشم اومد
    مخصوصا لوگوی روی ستون c

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Terzo

    ۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به عقبش نگاه میکنی الفا جولیتارو میبینی
    از بغل نگا میکنی یاد چانگانcs35میفتی
    داخل کابینشو انگار برای بچه پیش فعالا ساختن حال ادم بهم میخوره
    فرمونشو نگا میکنی فرمون فورد موستانگ یادت میاد
    اگه ایتالیاییا نبودن المانیا بدبخت میشدن تو صنعت خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. یاس ی

    ۵ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    طراحی جلوی ماشین به خوبی مدلهای دیگه بی ام نیستش، ی حس بیحالی و گیجی داره، ولی نمای عقب و کنارش بهتره. به نظر من در حد و اندازه بی ام نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا