بی ام و

ب‌ام‌و در حال آماده‌سازی نسخهٔ استیشن نسل جدید سری 5

خودروهای استیشن برخلاف ایران، در اروپا بسیار محبوب بوده و حتی در حال حاضر با وجود سلطهٔ کراس‌اوورها بر بازار خودرو، همچنان محبوبیت خود را در اروپا حفظ کرده‌اند. به همین دلیل خودروسازان آلمانی همچون مرسدس بنز، ب‌ام‌و، آئودی و فولکس‌واگن همواره نسخهٔ استیشن محصولات محبوب خود را هم عرضه می‌کنند؛ بنابراین با توجه به معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵، این سازندهٔ آلمانی در حال آماده‌سازی نسخهٔ استیشن آن است و به‌تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از سری ۵ استیشن منتشر شده است.

bmw-5-series-touring-13-1

حالا که نسل جدید ب‌ام‌و سری ۵ رونمایی شده است، پوشش‌های نمونه‌های در حال آزمایش نسخهٔ استیشن این خودرو کاهش یافته است. در جدیدترین تصاویر جاسوسی که از این خودرو منتشر شده است فقط قسمت عقبی آن شامل درِ صندوق بار، چراغ‌های عقب و قسمتی از شیشه و درهای عقب استتار شده‌اند. این بدان معنا است که هم‌اکنون می‌توانیم بیشترین اطلاعات را از جزئیات طراحی نسخهٔ استیشن یا آن‌طور که ب‌ام‌و می‌گوید، تورینگ نسل جدید سری ۵ کسب کنیم.

در حال حاضر می‌توان تغییرات خاص سری ۵ استیشن را نسبت به مدل سدان تشخیص داد. به‌عنوان‌مثال درهای عقب و به‌ویژه درِ صندوق بار طراحی متفاوتی داشته و خم هافمیستر هم از ستون B به ستون C منتقل شده است. در پشت خودرو به نظر می‌رسد طراحان تغییراتی چندانی در سپر عقب ایجاد نکرده‌اند چراکه استتار نشده است. طراحی قسمت عقب خودرو به‌طور کامل پنهان شده است و هرچند به‌سختی می‌توان طراحی کلی آن‌را تشخیص داد اما به نظر می‌رسد تغییر چندانی نسبت به نسخهٔ سدان نداشته باشد.

bmw-5-series-touring-18-1

همان‌طور که کاملاً مشخص و معمول است، سری ۵ تورینگ ازلحاظ قوای محرکه کاملاً با نسخهٔ سدان یکسان خواهد بود. انتظار می‌رود اولین نمایش رسمی این ماشین در سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه ژنو در ماه مارس آینده صورت گیرد.

bmw-5-series-touring2

منیع: AutoBlog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۱۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (56 ديدگاه)

    با استیشنش زیاد حال نکردم سدانش بهتر بود !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۹ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      اروپایی ها حال میکنن.
      اونا مشتری اصلی BMW هستن و برای شرکت مهمن نه من و شما…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    استیشن ها، ماشینهای کاربردی خوبی هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا