بی ام و

احتمال عرضهٔ ب‌ام‌و سری 1 سدان در آمریکا در سال 2019

ب‌ام‌و امسال نسخهٔ سدان سری ۱ خود را در بازار چین عرضه نمود و گفت شد که این خودرو صرفاً برای بازار چین در نظر گرفته شده است؛ اما حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سری ۱ سدان به‌زودی در ایالات‌متحده هم عرضه خواهد شد. درحالی‌که ب‌ام‌و دائماً شایعات عرضهٔ این خودرو در بازارهایی غیر از چین را رد می‌کرد، Automotive News گزارش داده است که این سدان کامپکت آلمانی می‌تواند در سال ۲۰۱۹ در ایالات‌متحده عرضه گردد. در این صورت، ب‌ام‌و سری ۱ سدان با دیگر سدان‌های کامپکت لوکس دیفرانسیل جلو مانند آئودی A3 و مرسدس بنز CLA به رقابت خواهد پرداخت.

بااین‌حال حتی اگر سری ۱ سدان در ایالات‌متحده عرضه نشود، طبق شایعات انتظار می‌رود مدل سری ۲ گرن کوپه تا سال ۲۰۲۰ در این کشور عرضه گردد. این خودرو بر پایهٔ پلت‌فرم دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و ساخته خواهد شد و انواع کابریولت و کوپهٔ آن که در اصل نسل جدید سری ۲ محسوب می‌شوند نیز تا سال ۲۰۲۲ به آن ملحق خواهند شد. این گزارش در ادامه ادعا کرده است که نسل جدید سری ۳ نیز تا پایان سال ۲۰۱۸ در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد درحالی‌که گفته شده نسخهٔ گرن توریزمو از خانوادهٔ آن حذف شده و در عوض در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ یک نسخهٔ تمام الکتریکی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

انتظار می‌رود مدت کوتاهی پس از معرفی نسل جدید سری ۳، نسل جدید سری ۴ کوپه نیز در سال ۲۰۲۰ به بازار آید درحالی‌که یک سال بعد نسخه‌های کابریولت و گرن کوپهٔ آن نیز به نسخهٔ کوپه خواهند پیوست. نسل جدید سری ۵ هم که به‌تازگی معرفی شده و خانوادهٔ آن با معرفی M5 جدید در نمایشگاه فرانکفورت تکمیل خواهد شد. پس از رونمایی، در اوایل سال آینده این سدان عملکرد بالا در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. سری ۶ اما با تغییرات بزرگی مواجه می‌شود. به‌تازگی ب‌ام‌و مدل جدید سری ۶ گرن توریزمو را معرفی کرده است که انتظار می‌رود تنها خودروی سبد محصولات ب‌ام‌و با نام سری ۶ باشد چراکه گزارشاتی نشان می‌دهند سازندهٔ آلمانی به دلیل تمرکز بر روی نسل جدید سری ۸ قصد دارد به تولید سایر انواع سری ۶ خاتمه دهد.

سدان پرچم‌دار ب‌ام‌و یعنی سری ۷ نیز رقابت شدیدی با نسل جدید آئودی A8 و فیس‌لیفت مرسدس بنز S کلاس دارد که بنابراین سال آینده فیس‌لیفتی جزئی را تجربه خواهد کرد. این نسل از سری ۷ تا سال ۲۰۲۲ یعنی زمانی که نسل جدید آن معرفی خواهد شد در بازار حضور خواهد داشت. در همین حال، ب‌ام‌و به کراس‌اوورهای خود هم توجه زیادی دارد به‌گونه‌ای که به‌تازگی نسل جدید مدل X3 را معرفی کرده و به‌زودی نسل جدید مدل‌های X4، X5 و X6 هم به آن خواهند پیوست. این در حالی است که قرار است مدل‌های جدید X2 و X7 نیز به خانوادهٔ کراس‌اوورهای ب‌ام‌و بپیوندند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ACR VIPER

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    نمیدونم اگه پرشیا خودرو
    بخواد اینو تو ایران عرضه کنه
    میتونه بی ام و رو راضی به انجامش کنه یانه
    ولی در صورت باز شدن پای این مدل به بازار کشورمون احتمالا موفقیتش تضمین شده ست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid622

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    فقط کاری باm2 نداشته باش جیگری واسه خودش
    نداریم رو دستش بیاد با رنگ آبی بی نظیرش و همچنین با گیربگس دستی چه حالی میده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا