بی ام و

ب‌ام‌و سری7 با طعم منصوری

ب‌ام‌و سری۷ با آن اتاق وسیع و لوکس و امکانات فوق العاده بیشمارش، درکنار قدرت و سرعت کم‌نظیر و طراحى وزین و پیشرو، یک انتخاب بى‌رقیب براى مدیران عالى رتبه ( و البته جوان! ) و پیشتاز در دنیاى کسب‌وکار به شمار مى‌رود. حتى در جابه‌جایى مقامات ارشد نیز رقیب جدید دیپلماتیک براى مرسدس‌بنز محسوب مى شود. حال اگر یکى از این مشتریان عالى رتبه بخواهد شخصا ب‌ام‌و سرى‌هفت خود را براند و ارتقایى هم در ظاهر و عملکرد آن ایجاد کند کجا باید برود؟!

BMW 2011 760Li by Mansory

منصورى براى چنین مشتریانى یک پیشنهاد ویژه دارد. تیون منصوری بر روی ۷۶۰Li مدل ۲۰۱۱ ، شامل انحناهاى همیشگى و یا الیاف کربن روى کاپوت نیست، بلکه دوسپر تهاجمى و تغییریافته در نماى جلو و عقب اصلى‌ترین گزینه‌هاى ارتقا بوده‌اند که خدشه‌اى به کلاس این لوکس بزرگ وارد نمى سازند.

سپر جلو داراى ورودى‌هاى بزرگ‌تر هوا و یک ردیف LEDروزنماست؛ به علاوه اینکه جلوپنجره از الیاف‌کربن ساخته شده است و اسپویلر کربنى زیر سپر نیز فراموش نشده!

BMW 2011 760Li by Mansory

نماى عقب جذاب‌تر و هیجان انگیزتر است؛ یک دیفیوزر که در دوطرف آن، دو سراگزوز فولادین ذوزنقه اى بر روى هم قرار گرفته اند و تعبیه یک باله سقفی و یک اسپویلر در انتهاى درب صندوق که تماما از فیبرکربن ساخته شده تنها تفاوت‌های این خودرو با نمونه استاندارد آن است. رینگ‌های نقره‌اى براق۲۲ اینچی با طرح هشت پرجفتى، براى تحمل شتاب و سرعت فوق العاده ب‌ام‌و منصورى آمادگى کامل دارند.

BMW 2011 760Li by Mansory

تیونر با انجام تغییراتى، قدرت خروجى این خودروى ۱۲سیلندر شش لیتری را از کمتر از ۵۰۰ اسب بخار در حالت استاندراد به بیش از ۶۴۰ اسب افزایش و بیشینه گشتاور آنرا نیز به عدد ۹۲۰ نیوتن متر رسانده است. بدین ترتیب، شتاب صفرتا ۱۰۰  سنگین‌ترین سدان ب‌ام‌و به رقم حیرت انگیز ۴,۲ ثانیه رسیده که حدود ۰,۴ ثانیه کمتر از مدل استاندارد خود است.

BMW 2011 760Li by Mansory

در بخش تریم داخل شاهد یکى از ظریف ترین تیون هاى منصورى هستیم. استفاده نه چندان گسترده از الیاف کربن براى ایجاد تمایزاتى کوچک در فرمان هیدرولیک، داشبورد و کنسول خودرو، پدال‌های آلومینیومى، LEDهای تعبیه شده در زیر پاى راننده و همچنین کف‌پوش‌هاى جدید ازجمله اقدامات منصورى براى تغییرات داخلی خودرو است.

اگر همچنان مشتاق شنیدن مابقی جزئیات آن هستید، با پرداخت مبلغ ۲۹۴,۰۰۰ دلار، منصوری سایر ویژگی‌های آن را به شما خواهد گفت!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

هفته نامه ایران خودرو

نشریه ایران خودرو به صاحب امتیازی گروه صنعتی ایران خودرو، با موضوع خودرو، وسایل نقلیه و اخبار و تحلیلها و بررسی های مربوطه، بصورت هفتگی منتشر می گردد.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ESI

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (62 ديدگاه)

    امیدواریم بچه محلمون(کوروش منصوری) که ما ایرانیهارو سربلند کرده همیشه موفق باشه وبتونه بهتر از اینها باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. *****

      ۲۱ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (145 ديدگاه)

      بچه محلتوننننننننننننننننن!!! پدال جان از تیونرهای ایرانی بیشتر مقاله منتشر کنید مثل منصوری.. مرداد کالکشن .. فربد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. M_435

    ۱۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (146 ديدگاه)

    بنده صلب ویکبارچه ای داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید (6*6)

    ۱۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    آقا مگه منصوری ادویه است که اینجوری تیتر زدید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نوید (6*6)

    ۱۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    ولی کلا مثل بقیه ی کارای منصوری شاخ نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نوید (6*6)

    ۱۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    یادش بخیر یه 760 سفید تو یه نمیشگاه تو مشهد دیدم
    دقت کردم دیدم رو بال عقبش نوشته منصوری
    رفتم به صاحب نمایشگاه گفتم این کیت منصوری روشه
    گفت چی؟
    به یکی دیگه گفتم گفت هان؟
    به یه جونی که اونجا کار میکرد گفتم گفت مگه منصوری … …. که برای ایران کیت بزنه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا