بی ام وشورلت

ب‌ام‌و M6 کوپه در برابر کامارو: پرنس و گاوچران

اگر قرار باشد خودروهای اسپرت و ماسل آمریکایی، نزدیکترین رقبای خود از اروپا را ملاقات کنند، به سراغ کدام حریف می روند؟ همان گونه که در دو قسمت نخست این هماوردی‌ها مشاهده نمودید، جنس این رقبا، تفاوتهایی ویژه با خودروهای آمریکایی دارد. اما منظور ما در اصل دریافتن عیار واقعی نسل جدید خودروهای پرقدرت آمریکایی است نه ایجاد یک مسابقه و رقابت پایاپای.

2015 Chevrolet Camaro ZL1
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1

دوئل شماره ۳: شورولت کامارو ZL1 در برابر ب‌ام‌و M6 کوپه

انتخاب این دو مدل برای دوئل در برابر هم، احتمالاً یکی از ساده‌ترین انتخاب‌ها در بین این مجموعه مقایسه‌ها بوده است. کامارو ZL1 یک خودروی GT آماده است. با ۵۸۰ اسب‌بخار و ۷۵۴ نیوتن‌متر گشتاور، این خودرو تمام قدرتی را که احتیاج دارید، برای شما فراهم می‌کند.

2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
ZL1 ظاهری گیرا دارد و به لطف «مایکل‌ بی» تبدیل به یک ستاره سینمای واقعی شده است. البته این مدل، شاید وحشی‌ترین کامارویی نباشد که می‌توانید آن را بخرید، ولی قطعاً متناسب‌ترین و سریع‌ترین آنها در یک خط مستقیم است؛ جایی که در مدت ۴/۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. کامارو، همچنین دارای یک کابین جادار است و کیفیت ساخت آن برای خودرویی در سطح قیمت پایه ۵۶ هزار و ۵۰۰ دلار، فوق‌العاده است.

2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe
کامارو ZL1 شاید راحت‌ترین خودروی عضلانی آمریکایی نیز باشد. در داخل، استفاده از مواد چرم میکروفیبر را دارید؛ در کنار نمایشگر رو به بالا، صندلی‌ راننده و سرنشینان با تنظیم در ۶ جهت، PDIM وایرلس و درگاه‌های USB، سیستم صوتی پرمیوم «بوستون آکوستیک»، دستیار پارک عقب و یک سیستم دوربین عقب. در کنار همه این امکانات راحت، از عملکرد یک موتور سوپرشارژر V8 نیز بهره‌مند خواهید شد. از صدای موتور نیز نباید غافل شد. این صدا در واقع، شبیه یک AMG مرسدس‌بنز است که صدایی تحسین‌برانگیز در دنیای خودروهاست. حالا، به جز ب‌ام‌و M6، چه خودروی راحت با دیفرانسیل عقبی می‌توانستیم برای این دوئل انتخاب کنیم؟

2015 Chevrolet Camaro ZL1 coupe supercharged 6.2-liter V-8 engine
۲۰۱۵ Chevrolet Camaro ZL1 coupe supercharged 6.2-liter V-8 engine
M6 به هیچ‌وجه خودروی سازشکاری نیست. یک خودروی بزرگ که درون خود فضای زیادی دارد و در همین حال، یک کیفیت بالا در کنار عملکرد خارق‌العاده به لطف موتور ۴/۴ لیتری V8 با دو توربوشارژر در اختیار شما قرار می‌دهد. قدرت این موتور ۵۶۰ اسب‌بخار بوده و گشتاور خروجی آن ۶۸۰ نیوتن‌متر است. M6 خودروی بسیار سریعی است که می‌تواند در ۴/۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و این در حالی است که حداکثر عملکرد خود را در بین ۱۵۰۰ تا ۵۷۵۰ دور بر دقیقه به نمایش می‌گذارد. در همین حال، خط قرمز دور موتور در ۷۲۰۰ دور بر دقیقه تنظیم شده که نسبت به نسل قبلی M6 در رده پایین‌تری قرار می‌گیرد.

2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
تا اینجای کار، وضعیت M6 به‌خوبی کامارو نیست؛ ولی این نه به معنای اینکه به آن حتی نزدیک نشده است. این مدل تقریباً مانند یک ۳۳۵i قابلیت‌های فراوانی دارد. همین موضوع برای دور موتور بالای موتور آن نیز صدق می‌کند. امّا در مورد قیمت آن چه فکر می‌کنید؟ اگر بخواهید یک M6 داشته باشید، باید قبول کنید که ۱۱۱۹۰۰ دلار از حساب بانکی شما ناپدید شود. در همین حال، شاید به نوعی احساس می‌کنید که هزینه‌ای که کرده‌اید، ارزشش را داشته است. البته این خودرو یک «بنتلی» نیست، ولی سطح بالایی از GT لوکس است؛ در این خودرو تمام تجهیزات موردنیاز در داخل کابین فراهم شده است و همراه با سریع بودن، برای مسافرت‌های طولانی نیز بسیار مناسب است.

2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
2015 BMW M6 Coupe
۲۰۱۵ BMW M6 Coupe
امّا فاصله قیمتی کامارو ZL1 و ب‌ام‌و M6 آنچنان که انتظار دارید نیست. اگر ب‌ام‌و را به تنهایی در نظر بگیرید، پولی را که خرج می‌کنید، واقعاً ارزشش را دارد؛ مخصوصاً اگر خود را به این برند وفادار بدانید و یا اینکه به شکلی ساده، یک خودروی راحت و در عین حال، یک مدل GT آلمانی قدرتمند و سطح بالا بخواهید. همچنین ممکن است نتوانید از پس هزینه‌ی یک S63 AMG کوپه برآیید و یا اینکه اصلاً خودرویی به این بزرگی نخواهید.
ولی بر روی کاغذ، قدرت و گشتاور M6 نسبت به ZL1 در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. M6 با این که خودروی فوق‌العاده‌ای است، ولی به نظر با هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنیم، چندان متناسب نیست. این خودرو مانند فراری ۴۵۸ نیست که بتوانید در تمام شرایط آن را به وایپر ترجیح دهید. البته می‌توان در مورد برتر بودن M6 نسبت به ZL1 بحث‌های زیادی انجام داد، ولی شاید عده زیادی با آن موافق نباشند؛ چرا که M6 به اندازه کافی سریع نیست، ظاهر آن به اندازه کافی زیبا نیست و تعجبی ندارد که این دوئل را برنده نشود.
برنده: شورولت کامارو ZL1
ادامه دارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. Just germany...

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    یک کوپه لوکس…
    یک ماسل کار…
    اصل این مقایسه درست نیست…!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Just germany...

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (264 ديدگاه)

      دوستان این رنگ بی ام و رو ببینید

      http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/purple-bmw-m6.jpg

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza.045

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        درود
        شاهین جان بدو که راست کار خودته

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          سلام
          رضا جون چی بگم والا :|
          آخه از لحاظ قیمتی که خیلی به هم نمیخورن،از این ور هم کیفیت و لوکس بودن M6 رو کامارو نداره.از نظر فنی هم اینطور نیست که بگیم کلا کامارو خیلی برتره.
          فکر کنم اینجا بر اساس مشخصات فنی مقایسه انجام گرفته ولی نتیجه گیری بر اساس قیمت انجام شده. :|

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. PlayStation

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          هر دوشون زیبا و ماندگار تو دل ماشین بازها

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سامورایی

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (182 ديدگاه)

        یا ژاپن یا المان والسلام

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. E 36

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (918 ديدگاه)

      کاملا موافقم این دو قابل مقایسه با هم نیستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ارماااااام

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        آره واقعا نمیشه با هم مقایسشون کرد،با این که m6خودرو خوبی هست ولی خیلی گرونه لوکس هست ولی پولش پول اون مارک بی ام و هست،ولی کامارو نه با این که قیمتش خیلی زیر ۶۰هزارتاست ولی قدرت و زیباییش از بی ام و بیشتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. behzad

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (55 ديدگاه)

      والا دیگه به ماشین جدیدای آمریکا نمیشه گفت ماسل کار.الان همین کامارو کنار بی ام اگه جمع و جور تر به نظر نیاد درشت تر هم نیست .موتورها هم که به هم نزدیکن.فقط میمونه کیفیت که طبعا بی ام یه سر و گردن بالاتر قرار میگیره و البته با قیمتی دوبرابری توقعی غیر از این هم نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. 4MATIC

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1054 ديدگاه)

      bmw650i=لایک
      کامارو=دیسلایک

      خدایی انتخاب مشکله

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        پدال جان قربونت برم.همیشه از این تست ها بذار.من همیشه و همیشه کامارو رو دوست داشتم و دارم.
        اما در رابطه با نظر دوستان.تعصب رو بذاریم کنار.
        بله قبول دارم از نظر امکانات ب ام و برتری دارد ولی نه با فاصله ی زیاد حتی با این که این طراحی داخلی کامارو 5 ساله که موجوده و در ضمن از زمانی که کامارو ZL1 به عرصه ی رقابت با چنین خودرو هایی وارد شد M6 از رقبای اصلیش بود پس لطفاً نگید در سطح هم نیستن و قابل مقایسه نیستن.
        دارید راجع به ZL1 حرف میزنید نه پراید.ZL1 یک اسطوره ی به تمام معنا است که هنوز که هنوزه بعد سه سال قدرتمندترین های دنیای خودرو باهاش رقابت تنگاتنگی دارند.
        سیستم تعلیق مغناطیسی و MRC کامارو فوق العاده است و بسیار مناسب پیست.
        در رابطه با نظر دوستمون که فرمودن درشت تر از M6 نیست.درشت بودن شرط ماسل بودن نیست بلکه خطوط بدنه و طراحی خشن و حجیم و درشت در کنار هم یک ماسل کار رو پدید میارن.
        شاهین جان M6 با اون قیمتش مشخصه چنین ویژگی ای داشته ولی تو پیست و درگ و مشخصات فنی جلوی ZL1 کم میاره شما میتونید تو نت هم ویدئو هاش رو دنبال کنید.
        بعدشم ZL1 با کیفیت ترین و بهترین کامارو از لحاظ سطح کیفیت و تکنولوژیه با این قیمت.صندلی هاش و غربیلک فرمان و شیفتر و قسمت های کنار مونیتورش از چرم آلکانترا هست و حرف آخرم بنده هیچ ادعایی ندارم چرا که M6 به خودی خود یک اعجوبه است و از لحاظ سطح امکانات رفاهی برتر از ZL1 هست.
        همیشه خودروی خوب رو دوست داشتم و دارم و امیدوارم هرکسی یه روزی به خودروی دلخواهش برسه.
        ارادتمند همگی دوستان.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمدرضا ب ام و

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          به این میگن یک آدم منطقی آفرین آفرین واقعا باهات موافقم باربد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. behzad

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (55 ديدگاه)

          باربد جان من هم میدونم ماسل یعنی ماهیچه و عضله و ماسل کار یعنی چی.منظور من هم از جمع و جور بودن سایز نبود.اما شما دقیق تر نگاه کنی متوجه منظور من میشی.واقعا بی ام خشن تر و خطوط عضلانی تری داره.اتفاقا بعد از نوشتن نظرم رفتم بیرون (اربیل )یه m6 مشکی تو چراغ قرمز کنارم بود و دوباره به نظری که گفتم خدمتتون و زیبایی و ابهتش ایمان آوردم.ضمنا من عاشق هر دوی این ماشینا هم هستم اما بی طرف عرض کردم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. احمدرضا ب ام و

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        ب ام و وزن بیشتر 20 اسب کمتر شتاب مساوی این است سلطان موتور
        الان برید شتاب سری 5 رو ببینید از همه همکلاساش بهتره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. حاج حسن

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      چرا که M6 به اندازه کافی سریع نیست، ظاهر آن به اندازه کافی زیبا نیست و تعجبی ندارد که این دوئل را برنده نشوnد :|
      عجب.پنگون ها هم پرواز میکنند.خر ها هم درگ میکنند.احتمالا اسم کتاب این بوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        بهزاد جان سلیقه ی شما برای بنده قابل احترامه اما علیرغم خشونت ظاهری که تو مدلای ب ام و میبینم به نظرم ابهت ماسل کار ها یه چیز دیگس.خشونت ظاهری که تو ماسل کار های آمریکایی دیده میشه تو طراحی ظریف آلمانی های لوکس نیست با این حال ابهت به هیچ وجه مزیت نیست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. s.class

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    اختلاف قیمتشون برا مقایسه کم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Pooya

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    مقایسه این دو خودرو درست نیست. چون اصلا تو یک کلاس نیستن. و این مقایسه ای انجام شده هم خیلی ساده انجام شده. ( بخاطر فلان و فلان دلیل کامارو برنده است. ) اگه کامل و دقیق مقایسه بشن BMW M6 پیروز این دوئل عجیب خواهد بود. این نظر من است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهنام

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    اقا من انتخابم بی ام و با اینکه کامارو یه ماشین گردن کلفتیه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Reza.045

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    درود
    سراغ سدان های لوکس هم برید لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمدرضا ♥BMW♥

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    نمیدونم چرا هر دفعه ام 6 رو میبینم تپش قلب میگیرم :-/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Mostafa&S

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    کامارو بهترین ماسل کاره ولی نمیشه اونو با m6 مقایسه کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      اساس حرف شما دوست عزیز چیست؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        خدا وکیلی بنده شخصاً با خوندن برخی کامنت ها ناراحت میشوم.
        اگر کسی بخواد منطقی و از روی سند و مدرک معتبر حرف بزن حرفش برای همه قابل احترامه و فکر نمیکنم کسی عقیده ای غیر از این داشته باشه پس لطفاً دوستان صبای سلیقه به دور از هرگونه تعصبی صحبت کنن.
        متشکرم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. BMW4ever

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (155 ديدگاه)

        باربد جان مشکل این جاست من خودم از کامارو خیلی خوشم میاد دو تا ماشینی رو که خیلی دوست دارم مقایسه کردند

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. محمدرضا ♥BMW♥

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    ظاهر ام6 زیبا نیس؟؟؟!!! :-/ ؟؟؟ !!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sAMG

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اگه z28 بود بیشتر حال میکردم…بنظر من همیشه گرون ها بهترین ها نیستن…مثلا مازراتی غیبلی با قیمت بالاش در مقابل یه کادیلاک cts v 2015لنگ میندازه!!خوبیه ماشینای امریکایی اینه که با پولی که میدی به بهترین چیزی که شاید فکرشو هم نمیکردی میرسی..!از بین شرکتای امریکایی کمپانی جنرال موتورز را میپسندم خصوصا کادیلاک و شورولت…البته نظر همه ماشین بازا محترمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. behzad

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    کل بی ام و یه طرف ام 6 یه طرف
    سواری فوق العاده و قیافه ی جذاب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عاشق جفتشم اما خدایی کامارو یه سر و گردن ریخت قیافش امکاناتش بالاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا ب ام و

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      امکانات ؟کامارو؟بالا تره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مرتضی

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      رفیق حمید ماهی صفت هستی؟؟؟ عجب جوکی!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. شلبى

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    انتخاب بین این دو ماشین تا حد زیادى به عشق هر کس برمیگرده ولى من کامارو رو انتخاب میکنم،با قیمتى تقریبا نصف بى ام و قدرت و گشتاور بیشترى دارم که کیفیت داخل کابینش هم مطلوب و سیستم ساده ترى نسبت به بى ام و داره و کم هزینه تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ماهان گاز

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ببنید انتخابتون هرچی میخواد باشه/ولی تو ایران انتخابی ب غیراز……………ندارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Behnam

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    همینطور که اول مقاله نوشته بود این صرفا یک مقایسه با شرایط برابر و پایاپای نیست ،پس زیاد سخت نگیرید .
    ولی رقابت جالبی بود ،منتظر ادامه مطلب هستیم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احسان(احسان سابق)

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    کسی که می خواد بی ام و بخره احتمالا بخاطر کلاسش اون رو می خره اما کامارو رو بخاطر اسپرت بودن می خرن.قراره سواری ام 6 نرم و راحت باشه اما کسی که می خواد ادرنالین ترشح کنه و بنزین بسوزونه و حال کنه حاضر نیست کامارو رو با ام 6 عوض کنه.خیلی مقایسه بی مزه ای بود.2 تا ماشین عالی تو دو کلاس مختلف قابل مقایسه نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سعید

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    منم مثل بیشتر دوستان زیاد با این مقایسه موافق نیستم،به نظر شما این کامارو رو باید با چه رقیب اروپایی مقایسه کرد؟شما بگید،من که چیزی به ذهنم نرسید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دوست عزیز صحبت در مورد تکنولوژیه نه نظر که بگیم به نظرم درست نیست.انصافا این حرف یعنی چی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. قاتل خودروها کوروت

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    چرا امریکا خودروهاش رو با توجه به ارزشمند بودن ارزون میفروشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ali agha

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (135 ديدگاه)

    این چطور جرات کرد بگه بی ام و ماشین خوشکلی نیست، خیلی هم خوبه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Ghost

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    نامردا !!!! دوتا ماشینی که عاشقشم رو چرا میارین مقایسه میکنین :D
    به هیچ عنوان واسه من قابل مقایسه نیستن چون واقعا عاشقشونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. پیکان جوانان

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    کامارو از لحاظ ظاهر کم کم باید پوست بندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سینا

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    هر چی باشه بازم انتخاب من بی ام دبیلیو .ماشین آلمانیرو به امریکایی ترجیح میدم.امریکایی فقط کوروت و فورد جی تی.ولی آلمانی کیفیت داره کلاس داره.در ضمن زیبایی ام 6 رو به کامارو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    دوباره این بی ام دبلیو با چراغ و جلو پنجره تکراری
    حالم از طراحی بی ام دبلیو بهم میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    سلام.بلاخره رو کاغذ قدرت و گشتاور پایین هست یا تو واقعیت؟
    ولی انتخاب من فقط بی ام و هست من از چهره کامرو خوشم نیومد.ولی در عوض زیبایی که بی ام و داره کامارو نداره.
    just bmw m6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. kasra

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    خب این 2ماشین کاملا متفاوتن.
    بی ام و لوکسه
    و کامارو مشخصات فنی بهتری داره.
    من کامارو رو انتخاب میکنم،چون معتقدم که ماشین خونه نیست که لوکس باشه.
    ماشین باید صدا داشته باشه و بنزین بسوزونه.
    ماشین باید پر سرعت باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. آرش آمریکایی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ایول شورولت ایول کامارو باز هم برنده شد
    حالا ببینید نسل شمش چ شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      بله آرش جان بنده و یک سری دوستان رو این مسئله تاکید میکنیم اما….
      عزیزانی که دیسلایک میدید اگه M6 مورد پسند شما است سلیقتون محترمه ولی اگر دلیل منطقی دارید مطرح کنید و ما هم استفاده کنیم.
      حتی سایت Car and Driver به برتری ZL1 اذعان داشت تو نت مطلبش هست البته نه از همه ی لحاظ اما در کل نتیجش رو تو این سایت ببینید.بعد از دیدن این مطلب آیا صحیحه که بازم بگیم قابل مقایسه نیستن؟
      ممنون از کسانی که توجه میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. FcmZ

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (114 ديدگاه)

    کلا این مقایسه مضحکه! این دو فقط تو درگ میتونن با هم مقایسه بشن.
    ماشین های عضلانی باید ساده باشن. اگه بخوان این خودروها رو پیچیده کنن میشن هم قیمت بی ام و یا اصلا خود بی ام و!!!!!!!!!!!
    در ضمن کسانی که بی ام و میگیرن تو مهمونیهایی دعوت میشن که اصلا جای کامارو نیست!!!!
    همچنین بی ام و به خاطر پیچیدگی فنی که داره مصرف سوخت مناسب تری داره یعنی بحثی که امروزا تو اروپا و چند جای دیگه خیلی جدی تر گرفته میشه. و باز هم میبینیم که خرید کامارو تو یه همچین ممالکی خیلی درست نیست.

    در نتیجه میشه گفت بی ام و برنده این مسابقه میشه!!!

    چون بی ام و همه جا بی ام و هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      جای تاسف داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      خدایا اگه مردم یه زمانی این تفکر”کسانی که بی ام و میگیرن تو مهمونیهایی دعوت میشن که اصلا جای کامارو نیست!!!!” رو بذارن کنار اون موقع است که پیشرفت میکنیم.تمام بدبختی ما به خاطر همین حرفاس.با عرض پوزش کاری به باقی حرفای متعصبانه ی شما ندارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. FcmZ

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (114 ديدگاه)

        باربد جان
        یا شما حرف من رو متوجه نشدی یا من بد گفتم!
        شما هر جا که بری بی ام و بی ام و هستش. ولی نمیشه خودت رو با کامارو تو اروپا یا زاپن تصور کنی. و الا خودم به شخصه عاشق کامارو سواری تو امریکا به جای بی ام و سواری تو اروپا هستم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          بله FcmZ جان اگر منظور شما این باشه من هم حرفتون رو قبول دارم اما جسارت نباشه داداش اون جمله ی شما به نظر من برداشت دیگه ای نمیشد ازش کرد به هر حال بله حتی تو اروپا با این که نسخه های اروپایی کامارو وارد میشن اما طرفدار ندارن.اروپایی ها خودروی بزرگ و پرمصرف و خشن آمریکایی رو قبول ندارن.البته جالبه که بدونید تو آلمان عاشق کامارو هستن و فستیوال های فراوانی فقط به خاطر کامارو برگزار میکنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  27. علی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خداییش بی ام وه شورلت را قورت میده اصلا m6از هرلحاظی بهتره نمیدونم چراشورلت رابرنده حساب کردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. بنده خدا

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.من از فیلمای هالیوودی بدم مییاد…تو همین فیلم تبدیل شوندگان هر چی ماشینای آمریکایی هستش ماشینای خوب و خیر بودن و بقیه شر…یکی از دوستان تو آمریکا چن دهه زندگی کردش…میگفت ماشین اول آلمانی حتی تو آمریکا…فقط قیمتشون یوخده بالاست….بعدش ژاپنی…بعد از اون آمریکایی…اونم فقط موتور hemi…………….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مرتضی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    قیافه و طراحی بی ام و واقعا فوق العاده بهتر از اون یکی هستش!! اصلا اون یکی انگار دهه هشتاد طراحی مونده (نه از نوع مثبت طراحی چرا که شاهکارهای زیادی در اون دوران هست) و حالا یه ماشین 2015 داره باهاش رقابت میکنه!! بعضی موقع ها چنان مقایسه هایی میشه ادم می مونه بخنده نخنده اصلا چکار کنه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا