بی ام و

مشاهده تست گوزن ب‌ام‌و سری 1 جدید

ب‌ام‌و سری ۱ با نسل کاملاً جدید خود وارد میدان شده است. اگرچه این خودرو در بازار آمریکا حضور ندارد اما همچنان محصول جهانی مهمی برای باواریایی ها می‌باشد. هاچبک دیفرانسیل جلوی ب‌ام‌و شاید کمی پیش پا افتاده به نظر برسد اما قوای محرکه و مهندسی سطح بالایی داشته و در جاده توانایی‌های زیادی را نشان می‌دهد؛ اما توانایی سری ۱ جدید چقدر است؟ بیایید با یکدیگر مشاهده کنیم.


کانال یوتیوبی Km77 سری ۱ جدید را در تست گوزن شرکت داده تا رفتار آن در سرعت بالا و تغییر جهت ناگهانی را بررسی کند. همان‌گونه که می‌دانید تست گوزن یکی از سخت‌ترین تست‌های ایمنی برای بررسی عملکرد خودروها می‌باشد. این تست برای شبیه‌سازی رفتار خودرو در زمان مواجه ‌شدن با یک مانع، انسان یا حیوان و مانور ناگهانی آن طراحی شده است. راننده باید بتواند از برخورد با مانع اجتناب ورزد و درعین‌حال کنترل خود روی خودرو را حفظ نماید.


تست سری ۱ جدید با سرعت ۷۷ کیلومتر در ساعت آغاز شده و این خودرو امن باقی مانده و حس طبیعی خود برای راننده را حفظ می‌کند. این در حالی است که سیستم تعلیق این خودروی آلمانی نسبتاً نرم می‌باشد. البته سری ۱ جدید در همین سرعت به دو مخروط تعبیه شده برخورد می‌کند. بالاترین سرعتی که توسط این خودرو و بدون برخورد با موانع ثبت شده ۷۳ کیلومتر در ساعت می‌باشد. نتیجه‌گیری دست‌اندرکاران تست این بوده است:

سری ۱ به سادگی تغییر جهت داده و تکان های بدنه‌ی آن متوسط است.


Km77 می‌گوید این خودرو از سیستم تعلیق استاندارد و لاستیک‌های بریجستون تورانزا و رینگ‌های ۱۸ اینچی استفاده کرده است. با وجود شاسی M اسپورت و لاستیک‌های متفاوت، سری ۱ جدید می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و این کانال هم قول انجام تستی دیگر برای مقایسه نتایج باهم را داده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. (Saeed(peugeot

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    برای بی ام و جالب نبوود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا