بی ام و

تصاویر جاسوسی تازه از نسل جدید ب‌ام‌و M3 با پوشش‌های استتاری اندک

درحالی‌که زمان زیادی تا رونمایی رسمی از نسل جدید ب‌ام‌و M3 باقی نمانده، یک پروتوتایپ آبی‌رنگ از این ماشین با پوشش‌های استتاری سبک در حال آزمایش دیده شده است. البته هنوز هم پوشش‌های استتاری در جلو، عقب، سقف، آینه‌های جانبی و رکاب‌های خودرو به چشم می‌خورد اما بااین‌حال در این تصاویر به‌وضوح می‌توان ویژگی‌های طراحی M3 جدید مثل جلوپنجرهٔ عظیم جنجال‌برانگیز، سپرهای اسپرت‌تر، گلگیرهای برآمده، رکاب‌های بزرگ‌تر، دیفیوزر تهاجمی، چهار سر اگزوز و اسپویلر کوچک لبهٔ درب صندوق را مشاهده کرد. نشان‌های معمول M، رینگ‌های ویژه، رنگ‌های منحصربه‌فرد، تودوزی خاص، صندلی‌های جلوی اسپرت و غربیلک فرمان متفاوت هم از دیگر ویژگی‌های این سدان اسپرت هستند.

ب‌ام‌و قبلاً تأیید کرده است که نسل جدید M3 به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی جدید بنام S58 مجهز خواهد بود که با دو خروجی مختلف ارائه می‌شود. نسخهٔ پایهٔ این موتور ۴۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند درحالی‌که خروجی آن در نسخهٔ کامپتیشن برابر با ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. این ماشین همچنین در هردو نسخهٔ محرک عقب و چهارچرخ محرک و همین‌طور با گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی و هشت سرعتهٔ اتوماتیک (که جایگزین گیربکس دوکلاچهٔ قبلی شده است) عرضه خواهد شد. البته نسخهٔ قوی‌تر کامپتیشن صرفاً با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود و کسانی که خواهان گیربکس دستی هستند فقط می‌توانند مدل پایهٔ ۴۸۰ اسب بخاری را خریداری کنند.

نسل جدید M3 ماه آینده رسماً رونمایی خواهد شد تا با رقبای اصلی خود یعنی مرسدس C63 AMG، آئودی RS4 و آلفارومئو جولیا کوادروفولیو به رقابت به پردازد. سپس در اواسط ماه سپتامبر برادر دودر این سدان پرفورمنس ب‌ام‌و یعنی کوپهٔ M4 هم معرفی خواهد شد. در همین حال، ب‌ام‌و به‌تازگی رسماً تأیید کرده است که سرانجام برای اولین بار در این نسل، نسخهٔ تورینگ یا استیشن M3 هم ساخته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. آرمان

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    خیلی خوبه
    به نظرم هر چی بیشتر میگذره این جلو پنجره قشنگ تر میشه

    موافقم 23
    مخالفم 48
    1. آرین

      ۱ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (444 ديدگاه)

      احساس می کنم متناسب نیست

      موافقم 2
      مخالفم 3
  2. رامین

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (919 ديدگاه)

    دوسش ندارم این جلو پنجررو درست کنین. E46 و E92 کجا این چیه آخه ؟؟

    موافقم 45
    مخالفم 19
    1. M.A.S

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (810 ديدگاه)

      واقعا این جلو پنجره جدید رو درک نمیکنم
      خیلی خیلی زشته

      موافقم 20
      مخالفم 10
    2. حامد

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (8 ديدگاه)

      من از نزدیک X7 رو دیدم که بزرگترین جلو پنجره رو داره. ابهت این ماشین بینظیره. تا از نزدیک این ماشین رو ندیدین قضاوت نکنید

      موافقم 7
      مخالفم 6
      1. Sina

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        اون ماشین نیاز به ابهت داره ولی ام۳ ماشین کوچیکیه و قیافه ی عادی نیاز داره

        موافقم 10
        مخالفم 3
      2. رامین

        ۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (919 ديدگاه)

        جلو پنجره این چه ربطی به X7 داره ??

        موافقم 1
        مخالفم 0
  3. NISSAN GTR SOLTAN

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    یه قانونی هست به اسم ۳ ثانیه ی اول
    اگر قراره باشه از یه چیزی خوشت بیاد با دیدنش این اتفاق توی ۳ ثانیه می افته و به دلت میشینه هیچ نیازی هم به دقت خاصی نداره
    خودمونو با این جمله که هر چی میگذره قشنگ تر میشه و به دل میشینه گول نزنیم

    موافقم 43
    مخالفم 22
  4. مهدی موتورز

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    چرا ام ۳

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. مهدی موتورز

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1195 ديدگاه)

      خب مگه نمیتونن پلاکو بقل ماشین بزارن؟

      موافقم 2
      مخالفم 3
  5. ماکان

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (761 ديدگاه)

    سلام . انشاالله که در نسل بعدی بی ام و سری ۷ نسخه ی آلپینا B7 را به صورت پلاگین هیبرید با مجموع قدرت حد اقل 750 تا 800 اسب بخار بسازند و تولید کنند و همین طور برای اینکه در نسل بعدی بی ام و سری ۷ گزینه های بیشتری در نسخه های سری ۷ بی ام و برای انتخاب وجود داشته باشد و تنوع بیشتری برای افراد مختلف باشد ، انشاالله که نسخه ی M7 بی ام و را هم به صورت پلاگین هیبرید و با دو نسخه ی استاندارد و کامپتیشن با مجموع قدرت حد اقل 850 تا 900 اسب بخار بسازند و به صورت انبوه تولید کنند انشاالله ، که هم تا جایی که امکان دارد کم مصرف باشند و هم قدرتمند . بنده به سلیقه ی شخصی خودم مانند برخی انسان های دیگر نسخه ی M7 را اگر که از لحاظ قدرت و قوای محرکه این جوری که گفته ام را بسازند به شخصه یکی از مشتریان قطعی نسخه ی M7 از بی ام و سری 7 در نسل بعدی اش هستم مخصوصاً نسخه ی کامپتیشن M7 .

    موافقم 7
    مخالفم 119
    1. ماکان

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (761 ديدگاه)

      خیلی ببخشید باید بگویم که عرضم به خدمت تمام کسانی که مخالف ساختن نسخه های زیاد از هر مدل و تنوع بیشتر نسخه ها از هر مدل در بی ام و و سایر برند ها هستند و به همین دلیل دیس لایک زیادی می دهند باید بگویم که آنها باید درک این را داشته باشند و بدانند که تمام این نسخه هایی که فعلاً از تمام مدل های برند ها مخصوصاً بی ام و و مرسدس بنز موجود هستش برای همه افراد دنیا مناسب و ایده آل نیست یعنی وضعیت خودرو های دنیا فعلاً جوری هستش که برای بعضی از افراد خودرویی که به صورت صد در صد قانع کننده باشد و آن افراد از تمام خصوصیات خودرویی که می خرند و دارند را به اندازه ی کافی راضی باشند و نهایت لذت را از داشتن آن ببرند خودروی مناسبی موجود نیست و باید هر مدل از برند های مختلف خودروسازی نسخه های متنوع تری از خودشان داشته باشند که که برای همه نوع فردی به اندازه ی لازم راضی کننده باشد انشاالله .

      موافقم 5
      مخالفم 79
      1. ماکان

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (761 ديدگاه)

        در ضمن اگر که برند های خودروسازی بعضی از نسخه های جدیدتر شان را بعد از ساختن و وارد بازار کردن دیدند که خدایی نکرده بعضی از نسخه های جدیدتر شان کم فروش رفته و یا اینکه اصلاً فروش نرفته و بعد هم در بازار و انبار زیاد مانده می توانند که آن نسخه های فروش نرفته را تا یه مدتی تولید نکنند و صبر کنند تا اول آنهایی که در بازار و انبار مانده بیشتر آنها به فروش برود و بعد دوباره آنها را تولید کنند انشاالله .

        موافقم 5
        مخالفم 72
        1. Babak

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (186 ديدگاه)

          توصیه آخرتون بسیار کاربردی بود ان شالله.
          خواهشمندم همین متن رو در ترنسلیت گوگل کپی کنید و ترجمه را برای شرکت ب‌ام‌و ایمیل کنید تا بتوانند در زنجیره خطوط تولید خود بهبود ایجاد کرده و شما را دعا کنند ان شاالله.

          موافقم 12
          مخالفم 1
  6. زیزیگولو

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4450 ديدگاه)

    بی ام و M3 رو میشه نماد خودرهای اسپرت دونست

    موافقم 11
    مخالفم 3
  7. MAHDI

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    خیره کننده است.
    خیلی مخوف و جذاب و پرفومنس حس میشه!!!

    موافقم 13
    مخالفم 20
  8. behnam1012

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (983 ديدگاه)

    کاش جلو پنجره ماشبه نمونه M340 این نسل با کمی تفاوت در سپر بود ?

    موافقم 7
    مخالفم 1
  9. Sina

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    بسیار زشت ،
    واقعا ب‌ام‌و داره با این طراحی زشت ارزش خودشو کم میکنه.
    تنها امیدواری اینکه این پروتوتایپ رو برای اندازه گیری نظرات و تست جلوپنجره بزرگ باشه یا M4 گرن کوپه باشه
    اگه قراره ب‌ام‌و اینکارا رو بکنه طرفداران خودشو از دست میده و فروشی که چند وقته بیشتر شده رو هم نابود میکنه.
    من بودم تیم طراحیش رو اخراج میکردم

    موافقم 7
    مخالفم 8
    1. Sina

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      البته اگه دقت کنید سری ۳ عادی چراغ ها به جلوپنجره متصل بودن، گرافیک چراغ ها کمی متفاوت بود ، و یه مشخصه طراحی ریز در پایین چراغ هم وجود داشت که یادآور مدل های قدیمی بود ، ولی هیچ کدوم از اینا تو این نیست و یه مدل آزمایشی دیگه دیده بودم که همه ی اینا رو داشت، چند رندر از مدل ام ۳ با جلوپنجره عادی دیدم بسیار زیبا بود ولی این غیرقابل تحمله
      نکته بعدی اینه که چراغ های جلوی این مدل دقیقا شبیه سری ۴ هستن بدون کمترین تفاوت.
      ولی چیز دیگه ای که هست اینه اگه دقت کردید دیگه خبر زیادی از سری ۴ نمی شنویم با اینکه خود ب‌ام‌و خواسته بود که ماشین رو خاص جلوه بده و همه جا اسمش رو بیارن و نشد، اینکارا سودی برای ب‌‌ام‌و نداره

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. Babak

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (186 ديدگاه)

        اگه عکس نمای بغل ماشین رو ببینین مشخصه که خودرو سدان هست و گرن کوپه نیست. پس فرضیه M4 گرن کوپه رد میشه.
        فقط امیدوارم که محصول نهایی چیز خوبی از آب در بیاد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ماکان

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (761 ديدگاه)

          ممنون از شما . فقط لطفاً آدرس ایمیل و آدرس سایت اصلی خود شرکت بی ام و در آلمان را برایم در همین جا بفرستید . با تشکّر

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Sina

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          امیدوارم که این فقط در حد یه پروتوتایپ باشه.
          ولی نکته اینه که احتمال گرن کوپه بودن رد نمیشه چون تمام نمای جلو متعلق به سری۴ هست و خب من هنوز تصویری از سری ۴ گرن کوپه عادی ندیدم شاید عقب سری ۴ گرن کوپه همین شکلی باشه.
          یه راه دیگش اینه که ب‌ام‌و هیچ وقت ماشین به این مهمی رو بدون مخفی سازی تست نمی کنه ، تنها راه موجود اینه که این یه پروتوتایپ برای اندازه گیری محبوبیت جلوپنجره زشت و بزرگه

          موافقم 0
          مخالفم 2
  10. Hadi

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    جلو پنجرش از سری ۴ بهتره اما در کل خوب نیست…
    مدل دف عقبش با دنده دستی اوج لذته ?…

    موافقم 4
    مخالفم 2
  11. AMG///

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    آقا سینا دیدی گفتم میخوان جلوپنجرش رو شبیه m4 کنن
    دیدی
    دیدی

    موافقم 2
    مخالفم 0
  12. Milad AMG

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خدایی اون جلو پنجره چیه آخه!!

    موافقم 1
    مخالفم 2
  13. AMG///

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    ولی خدایی من از این جلوپنجره جدید خیلی خوشم اومد
    هم لوکسش کرده هم اسپرت

    موافقم 4
    مخالفم 2
  14. ماکان

    ۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (761 ديدگاه)

    خسته نباشید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Km

    ۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (47 ديدگاه)

    بنظر من این جلو پنجره تو ام 4 حرف نداره منتها تو سری سه شاید بخوبی سری 4 نباشه ولی در کل خشن و رام نشدنی نشون میده

    موافقم 2
    مخالفم 0
  16. MehdiTurbo

    ۱ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1923 ديدگاه)

    به نظرم هم بنز هم بی ام و تو طراحی نسل های جدیدشان دقتی که باید میکردند و نکردند و یه جاهایی از نظر طراحی عقبگرد بوده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا