بی ام و

ثبت تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و سری 2 کوپه فیس لیفت

ب‌ام‌و در حال کار بر روی فیس لیفت میانه‌ی عمر سری ۲ کوپه و کانورتیبل است و به تازگی تصاویری از تست این خودرو با پوشش‌های کم ثبت شده است.

2018-bmw-2-series-fl-11
همانند M2 کوپه این مدل به روز شده نیز از نظر بصری خیلی متفاوت نخواهد بود و ب‌ام‌و روی چراغ‌های بازطراحی شده و بهبودهای جزئی بدنه تمرکز کرده است.

2018-bmw-2-series-fl-1
چراغ‌های جلو از مشی جدید طراحی ب‌ام‌و پیروی خواهند کرد و LED های روز روشن جدیدی نیز وجود خواهد داشت. چراغ‌های عقب نیز ظاهری جدید خواهند یافت. انتظار می‌رود استایل کلی خودرو از جدیدترین محصولات ب‌ام‌و که با سری ۷ شروع و اخیراً با رونمایی سری ۵ ادامه یافته پیروی کند.

2018-bmw-2-series-fl-6
پروتوتایپی که تصاویرش را می‌بینید دارای داشبورد پوشیده شده است پس می‌توان گفت که ب‌ام‌و احتمالاً برنامه‌ای برای ایجاد برخی تغییرات در داخل کابین را نیز دارد. این تغییرات به احتمال زیاد دربردارنده‌ی جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی ب‌ام‌و به همراه در دسترس بودن برخی تریم‌های جدید خواهد بود.

2018-bmw-2-series-fl-9
همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که طیف پیشرانه‌ها نیز به‌روز شود و آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهتری داشته باشند. ظاهراً ب‌ام‌و سری ۲ کوپه و کانورتیبل به‌روز شده را در اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. nima

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (150 ديدگاه)

    چراغهای جلوش خیلی زیبا شدن.در کل به نظرم واسه یه خانواده جوان دونفره کاملا ایده آل باشه.البته متاسفانه پولش نیست که بخریم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Parvaz

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (395 ديدگاه)

      با سری ۲ چهار سال زندگی دانشجویی… بعدشم یه شغل خوب و سری ۴ یا ۶… آخر عمری هم یه سری ۵ یا ۷ ?? البته آرزو بر جوانان عیب نیست ? ترم اخر کارشناسی هستم دریغ از یه پراید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۱۷ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        موافقتم هزارتا
        کلا هم دردیم… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Parvaz

          ۱۷ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (395 ديدگاه)

          این نیز بگذرد دانیل جان،… مخلص

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ارمان

      ۱۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (283 ديدگاه)

      چراغای عقبش هیچ جذابیتی نداره از بی ام و بعیده همچین طراحی ای اگر این طراحی برای 10 سال پیش بود قابل قبول بود ولی بازم خوب نبود کلا نمای عقب و چراغای عقب هیچ احساسی از لحاظ اسپرت بودن ، لوکس بودن ، و حداقل بی ام و بودن به انسان منتقل نمیکنه نمیدونم هدف بی ام و از این طراحی بد چی بوده شاید میخواسته مشتری هاشو به سمت خودرو های گرونتر و لوکس ترش ترغیب کنه کلا این ماشین ازضعف طراحی رنج میبره و خیلی هم تعجب کردم که بعضیا از این خودرو تعریف کردن فکر کنم بعضیا اینقدر به بی ام و تعصب دارن که بی ام و گاری هم تولید کنه ازش تعریف میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نیما

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (276 ديدگاه)

    خدا کنه چراغ های اینو دیگه به جلو پنجره نچسبونن !
    بهترین طراحی بین سری های تولیدی بیمر به نظرم سری ۶ هست که واقعا جذابه و بعدش هم سری ۲ .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    بی ام و دانشجویی…….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا