بی ام و

تصاویر جاسوسی از سری 7 جدید

گونه‌ی جدید BMW سری ۷ با فاصله‌ی بین محورهای طولانی‌تر در آمریکا شکار عکاسان شد. در حالی که ما مدل عادی سری ۷ را در موقعیت‌های زیادی دیده بودیم، این پروتوتایپ ویژه از نوع LWB است که احتمالاً خصیصه‌های آشنای سری Li را خواهد داشت.

2015 BMW 7-Series long-wheelbase spy photo
۲۰۱۵ BMW 7-Series long-wheelbase spy photo
متأسفانه، این خودرو استتار سنگینی داشته است، بنابراین ما می‌توانیم فقط جزئیات کوچک مثل سیستم اگزوز دوگانه را شاهد باشیم که به صورت یکپارچه با سپر عقب دیده می‌شود.

2015 BMW 7-Series long-wheelbase spy photo
۲۰۱۵ BMW 7-Series spy photo
عکاسان توانستند برخی تصاویر از نمای داخلی این BMW را نیز شکار کنند اما پانل درها استتار شده بود و فقط وجود دستگیره‌های متالیک درها آشکار بود.

2015 BMW 7-Series spy photo
۲۰۱۵ BMW 7-Series spy photo
BMW سری ۷ می‌تواند الهام گرفته از کانسپت Vision Future luxury باشد و ویژگی‌ها و تجهیزاتی همانند تبلت های لمسی برای صندلی‌های عقب را دارا باشد.

BMW Vision Future Luxury concept
BMW Vision Future Luxury concept
BMW مشخصات چندانی را منتشر نکرده است اما دانسته شده که این مدل بر روی شاسی آلومینیومی و فیبرکربنی سوار شده که باعث می‌شود وزن این مدل نسبت به نسل پیشین حدود ۲۰۴ کیلوگرم کمتر باشد.
انواع موتورهای در نظر گرفته شده نیز همچنان به صورت یک راز باقی مانده اما احتمال داده می‌شود که شامل خانواده‌ی موتورهای ۶، ۸ و ۱۲ سیلندر باشد. همچنین شایعاتی درباره‌ی یک مدل پلاگین هیبرید و یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹۱ دیدگاه‌ها

  1. سياوش

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    با سلام
    میخواستم بگم واقعاً عالییه ولی قبول کنید s یه سرو گردن بالا تر از اینه
    اصلاً کلاً بنز تو همه مدل هاش یه سرو گردن از رغیب درینش توی محصولات اخیرشون بالاتره
    در مجموع میشه گفت بنز تو سال ٢٠١۴ گل و زده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sami

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اصلا هم این طور نیست.تکنولوژی هایی که بی ام و داره ،بنز یا نداره یا از روی بی ام و و ماشین های دیگه کپی کرده.بی ام و اولین ماشین شاسی بلند با سقف تاشو را ساخت که چند وقت بعد بنز هم از روی آن کپی کرد.بی ام و برای اولین بار از چراغ های لیزری استفاده کرد.درضمن بی ام و ماشین هایی داره که با قابلیت نانو ساخته شدند.بعضی از رنگ های ماشین های بی ام واختصاصی هست که بنز آن ها را نداره.تازگی ها هم برای افزایش قدرت ماشین هایش به جای تقویت موتور،سعی می کنه وزن ماشین هایش را کاهش بده که هم باعث دوام و هم باعث کاهش مصرف سوخت میشه.ولی بنز موتورهای ماشین هایش را تقویت می کنه و وزن ماشین هایش را زیاد می کنه که دوام ماشین کاهش پیدا می کنه و مصرف سوختش هم زیاد میشه.ماشین های الکتریکی بی ام و هم جزو بهترین ماشین های الکتریکی شدند ولی بنز معلوم نیست اصلا ماشین الکتریکی داره یا نه.ماشین های بنز بزرگ و پهن هستند و به درد پیر ها می خورند و جوان پسند نیستند.ماشین هایش هم بی هویت هستند و با این که ماشین هایش تاکسی و کامیون و … هستند فروشش خیلی کمتر از بی ام و است.
      در کل بی ام و بهتر است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        اگر بنا به کپی کردن باشه که ب ام و هم برای رقابت با CLS سری 6 گرن

        کوپه 4 در را تولید کرد . تکنولوژی های کپی شده از ب ام و را بگو .

        دونه به دونه نام ببر .

        مثل اینکه خبر نداری ب ام و هم داره از بنز کپی میکنه و ماشینی با

        نام X7 رو میبده بیرون که بنز GL رقابت کنه . از نظر من این کارها

        کپی نیست و رقابته . اما اگر شما اسمشو کپی میذاری ، من هم اسمشو

        کپی میذارم . ب ام و هم الان 29 ساله از بنز کپی کرده و داره سری 7

        رو داره تولید میکنه . تأکید میکنم که این کارها کپی نیست . رقابته .

        ب ام و هنوز ماشینی نه در حد SLR و نه در حد SLS نداشته . ب ام و

        موتور 12 سیلندر اقتصادی هم نداره . یک افرودر تمام عیار نداره .

        اگر تولید و عرضه ی کامیون و اتوبوس تاکسی بی هویتیه ، نشان دهنده ی

        درک پایین شما از صنعت خودرو است .

        تعاریف جدید در راه است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز . »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          هر کدام جایگاه خودشونو دارند . تو اون پست ب ام و هم

          گفتی ، جوابتو دادم . گفتم برای حرفات سند بیار .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. احمدرضا بی ام و

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          دوستان بی ام و در بازار لوکس ها ی آمریکا بنز رو کنار زد و اول شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. احمدرضا بی ام و

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          میلاد آشغال ترین شاسی بلند ها مال بنز اند و همچنین تنوع مدل بی ام و خیلی بیشتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          احمد جان اگر شاسی بلند های بنز اشغال هستند ، پس چرا بالای

          15 کشور جهان جی کلاس رو برای ماشین ارتششون انتخاب کردند ؟؟؟

          حرف منطقی بزن . هروقت حرفت منطقی بود ، بگو تا باهات بحث

          کنم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. AMIR

          ۱۶ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (7 ديدگاه)

          لطفا تکنولوژی هایی که بی ام و کپی کرده رو نام ببر اقا میلاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. امیرحسین0

          ۲۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          داداش.تولید ماشین برای رقابت کپی کردن نیستش.در ضمن بنز هم خودروی شاسی بلند جدیدش رو که اسمش رو یادم رفت از بی ام و ایکس 6 کپی کرده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        ازینکه منو از هویت مرسدس بنز اگاه ساختی ممنونم . ولی

        فقط یک شاخه ازت میخوام :

        اتوبوس و کامیون و هلی کوپتر و قایق و …….پیشکش .

        در ضمن اگر تاکسی شدن از نظر شما بی هویتیه پس خیلی

        از برندهای دنیا بی هویت هستند .

        این نشان از استهلاک پایین مرسدس بنز نسبت به ب ام و

        و ائودی است .

        در ضمن برای من امار موثق بیار که بنز فروشش نصف ب ام

        و است .

        جالبه فقط شما میگی بنز خودشو خوار کرده . هیچ وقت یک

        ماشین خار رو برای سران کشورها استفاده نمیکنند .

        هنوز هیچ کس از هیچ کجای دنیا نتونسته بگه چه برندی

        از همه بهتره . این حرف شما نشان از خام بودن شماست .

        بعد اونوقت میگن چرا اینجوری حرف میزنی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمدرضا بی ام و

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          چون که ماشینهای ارتش نه طراحی دارن و نه چیزی فقط برای حرکت کردند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمدرضا

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (206 ديدگاه)

          مگه بی ام و حرکت نمی کنه ؟
          ضمناً ارزون ترم هست!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. سياوش

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (86 ديدگاه)

        بزرگ وپهن بودن چه ربطی به سن داره اخه ؟
        چرا داری حرف الکی دلیل میاری؟
        خدایی مثلاً slk خیلی سرتر از z4

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. حسین احمدی

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ببین سامی جان یادت نره بنز اولین خودرو درون سوز دنیاروساخت یادت نره اولین خودرو سازی بود که از چراغ های تمام LEDاستفاده کرد یادت نره بنز مجیک بادی و خیلی از سیستم های پیشگیری ازتصادف مثل ABS.PREE SOFT رادار دیسترونیک و… و… بنز به صنعت خودرو سازی هدیه کرد!ماساژسنگ داغ و مولتی کنتور صندلیشو چی میگی؟یادت نره دودهه پیش بنز تکنولوژی کریستال مایع داشته.خلاصه خودت قاضی شو

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیرحسین0

          ۲۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          داداش حسین.درسته که بنز این همه تکنولوژی ساخته.اما الان بی ام و از بنز سرتره و این و همه میدونن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شاهین

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      سلام سیاوش جان
      این مدل که هنوز نیومده! شاید از نظر وجهه و شخصیت یه ذره بالاتر باشه ولی باور کن BMW چیزی واسه ماشیناش کم نمیذاره یعنی نمیتونه کم بذاره چون در این صورت توی رقابت شکست میخوره.نه تنها BMW بلکه همه ی کمپانی ها اینجورین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        شاهین جان قضاوت الان زوده . باید نسل جدید لکسس LS . جگوار XJ . هم

        بیاد . اونوقت باید مقایسه بشن .

        راستی تصاویر جاسوسیه بنز پولمن هم اومده . اگر شد به پدال میگم که

        بذاره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سياوش

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (86 ديدگاه)

          جالبه که دوستمون میگه بنز ماله پیراست!!!!
          از خنده مردم….
          تو عمرت sl یا slk دیدی؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فرهود

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          میلاد . فقط آلمان . فقط بنز
          حرفت رو خیلی قبول دارم. در ضمن،
          من شدیدا منتظر دیدن جگوار جدیدم نمی دونی بعد از دیدن کانسپت اس یو وی جگوار شدیدا منتظر XJ جدیدم. همین طور خیلی دلم می خواد پورش پانمرا نسل بعدی سر و کلش پیدا بشه.
          یه چیزی من عاشق بنزم و تمام چهار در های مرسدس رو از CLA بگیر تا S رو شدیدا تحسین می کنم ولی من خودم این وسط من دنبال یه چیز اسپرتم پس انتخاب شخیم این وسط پورش پانمرا. ولی باید بگم باید منتظر کرایسلر، آلفا (عشق کودکی تا به امروزم) و مخصوصا کادیلاک باشیم چون سر و صدا شده که کادیلاک می خواد XLS بسازه و دهن جرمن ها رو سرویس کنه اونم بر اساس کانسپت المیراژ که اگه درست باشه فوقالعاده اس. کرایسلر 300 جدیدم اونجور که از 200 جدید می شه برداشت کرد می شه یک نقطه عطف در طراحی لوکس های دورگه ی آمریکایی و اروپایی. اگه از من بپرسی می گم دست کم از نظر طراحی 2014 – 2016 نقطه ی عطفی توی تاریخ صنعت می شه یه چیزی در حد یک انقلاب.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          فقط ما ایرانی ها این طرز فکرو داریم . چون از قدیم افراد سن

          بالا بنز میخریدند . معیار بعضی از افراد همین ایرانی است که

          مدام ازش مینالن . .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. شاهین

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          منم همینو میگم! این ماشین هنوز نیومده اما بعضی دوستان جور دیگه ای قضاوت می کنن.الان تب اس کلاس بالاست اما مطمئنم وقتی که سری 7 بیاد نظرات برمیگرده به طرفش.
          در مورد همه ی خودرو ها همین جور هستش.این زمان رونمایی از خودروها هم واسه خودش یه سیاستی محسوب میشه.اینکه چه زمانی خودروی جدیدتو بیرون بدی که حریفا مشتشون رو باز کرده باشن و تو بتونی یه قدم ازشون جلو باشی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. احمدرضا بی ام و

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (394 ديدگاه)

          پولمن مثل اس کلاس هست ولی دراز تر آشغال تر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          فرهود جان هروقت کادیلاک در مدل های دیگر دهن ژرمن هارو سرویس

          کرد ، در این مدل هم میتونه . اما قضاوت هنوز زوده .

          من نمیگم کادیلاک نمیتونه . اما راه سختی در پیش داره .

          کادیلاک یک زمانی حاکم بلا منازع خودروهای لوکس در امریکا بوده .

          در مورد پیش بینیتم ، باهات موافقم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          حال خواهیم دید که پولمن یک میلیون دلاری ، چطوری رقیباشو

          سوسک میکنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. فرهود

          ۱۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          میلاد . فقط آلمان . فقط بنز
          سرویس کردن دهن جرمن ها تصوریه که کادیلاک داره.
          (مثل اینکه ایرانخودرو تصور سرویس کردن چینی ها داشته باشه به عمر خوابشو ببینه)
          ولی خدا رو چه دیدی یهو این آمریکایی هارو برق گرفت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        شاهین داداشم حرفت طلا . ولی هنوز قضاوت زوده .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. BMW4ever

          ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (155 ديدگاه)

          دوستان چیزی که هست اینه که سری هفت رو بخاطر BMW بودنش نمی خرن و اس کلاس رو بخاطر بنز بودنش میخرن ولی در واقعیت سری هفت هم خیلی راحت و کم استهلاک تره وخیلی خوبه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. سینا

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هنوز این ماشین نیومده . امکانات و مشخصاتشو نمیدونی چطوری نظر میده میگی فلانی بهتره!! طرفدار بنزی باش.حداقل بذار بیاد بعدش بکوبش
      بعدم زیبایی یه بحث نسبی شوما ظاهر بنز حال میکنی من از Bmw باس به سلیقه ها احترام گذاشت رفیق…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. خاوری مزراتی

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      سری هفت همیشه ماشین برازنده، با کیفیت و اصیلی بوده..نباید تلاش این شرکت برای یک سدان سوپرلوکس رو اینقد نادیده گرفت..باانصاف باشیم ..برخی فاکتورهای سری هفت در اس کلاس بنز وجود نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. AMIN

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (204 ديدگاه)

      مطمئنا هر کس نظر خودشو داره… ولی با یه نگاه کوچولو به گذشته میبینید که ماندگاری واصالت و اصل زیباشناسی در مرسدس بیشتر رعایت شده… مدرکشم همین خرید و فروش خودروهای آنتیک تو حراج های میلیون دلاریه که اثری از ب ام و نیست.. ولی خوب ب ام و هم ماشین خوبیه.. در واقع ب ام و فقط با چراغ ها بازی میکنه ولی بنززززززززززز (مواظب باش نیشت نزنه)نوچ

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. امیرحسین0

      ۱۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام داداش.تا اون ایی که من دیدم برعکسه.تو تخته گاز هم این دو تا رو مقایسه کردن.از همه لحاظ سری 7 بهتر بوده.در ضمن تو کل رده بندی خودرویی سال جدید بی ام دبلیو اوله و بنز دوم و تو کل رده بندی کل شرکت ها بی ام دبلیو نهم و بنز هم رده ی 17 رو داره.باز چی جوری میگی بنز از رقیبش بهتره داداش؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سياوش

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    البته به نظرم همیشه بهتر بوده واقعاً

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. یه پسل باهوش

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    انتخاب اس کلاس بنز یا سری 7 بی ام دبلیو یا همون (و) خودمون

    بستگی به روحیه خریدار داره

    نمیشه گفت کدوم طراحی بهتری داره

    اما بی ام و بر خلاف نمای جلویی با صلابت مغرور و آرامش بخش قبل یه مقدار تو بعضی از مدل ها مخصوصا اینی که جلو پنجره های گنده داره

    یه نمه حماقت رو چاشنی قیافه ماشیناش کرده :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سياوش

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (86 ديدگاه)

      به نظرم s بالا تر از نقده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4500 ديدگاه)

        پسل جان منظورت از حماقت چیه؟! O_o بازم میگفتی جوون پسند یه چیزی! :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. یه پسل باهوش

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (1135 ديدگاه)

          درسته حماقت واژه مناسبی نیس

          اتفاقا خودمم به خودم دیس دادم

          بیشتر منظورم این بود که دیگه اون سنگینی قبل رو نداره یه نمه سوسول شده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          اومدی ابروشو درست کنی زدی چشمشم کور کردی! :D شوخی کردم ولی واقعیتش این بستگی به خود طرف داره.مثلا من خودم اتفاقا ماشینای BMW رو خیلی قلدر و مردونه میدونم.همونجوری که قبلا هم گفتم رقابت بین BMW،بنز،آئودی و پورشه خیلی فشرده اس و همه شون تقریبا توی یه رنج برابر قرار دارن ولی خب هر کدوم توی یه مبحثی سر تر هستن.
          توی اکثر تست ها و بررسی ها هم امتیازاتشون خیلی نزدیک به هم هستش.
          ارادتمندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سینا

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (49 ديدگاه)

      مورد داشتیم طرف کامنت گذاشته بعد اومده به خودش دیس داده :|
      داش قبل اینکه نظر بذاری یه جمع بندی کوچیکی پبش خودت بکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . این صداقت و عدالت طرفو میرسونه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. زیگما

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    پلاک اونی که زیر پوشش بود، کالیفرنیا بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      حالا چرا تو کالیفرنیا؟تو همون اروپا نمیتونستن عکس بگیرن؟؟؟؟راستی راننده هاشون ناهار چی خوردن؟کباب.؟؟؟؟راستی زیگما جون جیمیلتو بده…..
      میخوام باهات حرف بزنم….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        چون خودرو رو معمولا در اب و هوا هایی تست میکنن که قراره بیشترین فروش در اون مناطق داشته باشه.
        کالیفرنیایی ها خیلی سری 7 دوست دارن
        اینو میشه از میزان فروش ایالتی فهمید.
        Zigmash1991@gmail.com

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. Sajad Z B

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    اگزوزش که به سپر چسبیده باحال نیست شبیه سوناتا و آزرا شده که خیلى بیریخته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. e36

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    چیزی که تو این چند سال اخیر دیدیم اینه که بنز از رو ب ام و کپی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . یک نمونشو نام ببر .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . منتظرم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمدرضا

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (206 ديدگاه)

        میلاد جدی نگیر :>

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          چی بگم مملی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. فرهود

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    من از نظر فنی خیلی توی صنعت خودرو چیزی بارم نمی شه ولی در مورد طراحی و تکنولوژی به این سادگی ها کم نمی یارم ( با این همه تعریف که از خودم کردم حالا حس می کنم یه […] شدم!!).
    نگاه کنین الان توی ماشین های لوکس کلاس اس از نظر طراحی با وجود 2 یا 3 تا سوتی خیلی خفیف هیچ ایرادی روش نمی شه گذاشت. لوکس پر از جزئیات عالی (که یکی از همین سوتی ها همین جاس) و فوق العاده مدرن (یکی دیگه اش هم همین جاس). ولی یه چیزی هست اگه بی ام دابلیو سری 7 نسل بعدی رو با حداقل تغییرات نسبت به گرن لوسسو یا مخصوصا کانسپت ویژن طراحی کنه (که شدیدا بعید می دونم) به راحتی کلاس اس رو توی طراحی می جوه و رد می شه. طراحی کانسپت ویژن بی ام دابلیو 99% هیچ عیبی نداره. یعنی اگه فقط توی طراحی بدنه مقایسه کنین (چون کابین ویژن خیلی آینده نگرانه است) بازم ویژن خیلی خیلی طراحی بهتری نسبت به اس داره. شما بجز یخورده توی اون گریل جلویی (کلاس اس هم همین جاش سوتی داره) ویژن هیچ ایرادی نداره. بدنه کاملا متناسب، مدرن و در عین حال با اصالت هست. (کلاس اس بجز چراغ عقبش و فرم اتاقک هیچ جاش دیگه اصالت نداره ولی باید بگم این هم عیبه و هم مزیته چون بنز دستش آزاده در طول زمان نسبت به بی ام دابلیو طراحی شو خیلی آزادنه می تونه به روز کنه ولی بازم کسایی که این کلاس ماشین می خرن اصالت براشون فاکتور مهمیه اثباتشم وجود و شهرت ماشین های رولز رویسه). از لحاظ داخلش هم من انتظار زیادی از بی ام دابلیو ندارم ولی بازم آرزو بر جوانان عیب نیست نمی خواین اس رو سوسک کنه ولی توقع دارم که کم هم نیاره.
    زیادی حرف زدم ببخشید :D .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سياوش

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (86 ديدگاه)

      ب ام و سوتی نداره؟؟؟
      تو ب ام و تا حالا نشستی؟
      ب ام و همهی مدل هاش عینه همه داخلشون از ۵ و x3 بگیر تا z4 اصلا من موندم با چه رویی می گی ب ام و از بنزه تو طراحی سره و بنز اصالت نداره!!!
      ستاره ی نقره ایش خودش یعنی اصالت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهود

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        نگاه من قبولت دارم. من دارم طراحی هارو مقایسه می کنم. آره من توی سری 3 و 5 و 7 و زد4 و ایکس 5 و 6 نشستم از اونورم S C CLS E ML SL نشستم چند تاشم روندم. ولی نگاه کن من خودم با وجودم عشقی که به بنز دارم(و احترام شدید) بازم زورم رو می زنم بی دون توجه به احساستم نظر بدم. در مورد اصالت هم بگم که اصالت رو توی طراحی اینجوری تعریف می کنن استفاده از عناصری که در اشتراک با تاریخ اون باشه و هرچی اشتراک بیستر باشه اصالت بیشتری داره. اصالت به معنی بی عیبی یا خوشکلی نیست. شما وردار عکس 3 مدل آخر اس رو بردار ببین بجز چراغ عقب و گریل جلویی چقدر شباهت دارن و در مقایسه با بی ام دابلیو، بی ام دابلیو امضای طراحی داره اونم گریل جلوشه و مثلا مازراتی گریل های جانبی شه یا رولز رویس همه جا زاویه دار و مربعی طراحی کردن. ولی امضا خاصی نداره. من این ها رو به عنواین عیب نمی گم هر شرکتی اصول کاری و طراحی داره. اگه این ها عیب بود الان بنزی وجود نداشت. ولی بجز اصالت یه چیز دیگه هست به اسم هویت در طراحی که باید بگم اینجا رو بنز بی رقیبه. هویت در طراحی رو با اصالت اشتباه نگیرین با اصالت رولز رویسه نه بنز و بی ام دابلیو با اصالت طراحی کردن یعنی ماشین سال 1960 با 2014 بجز مدرن تر شدن توی کلیات مو نزنه که فک کنم همون رولز رویس بهترین نمونه باشه. اگه ناراحت شدی ببخشید. ولی احساساتی شدن توی مقایسه اصل بی طرفیش رو از بین می بره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهود

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          و همین طور دارم می گم اگه بدنه ی سری 7 بعدی با ویژن مو نزنه (از کارهای غیر ممکن) طراحی بدنه ی بهتری نسبت به S خواهد داشت. فقط طراحی بدنه اونم شاید، اگر، اما ولی شک دارم خیلی زیاد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمدرضا

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (206 ديدگاه)

          فرهود همین طراحی رو میگی
          به نظر تو سی ال اس نسخه فدیم 2009 ، طراحیش خوب بود یا کل کارخونه ی بی ام و ؟؟؟ جدا بگو

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. فرهود

          ۱۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          محمد رضا
          درمورد CLS 2009 باید بهت بگم اگه 10 تا از اسطوره ای ترین طراحی های تاریخ صنعت رو بخوای نام ببری این 100% جزو لیست هست. این ماشین از لحاظ طراحی یکی از متناسب ترین و جذاب ترین 4 در های تاریخه.( منتقد اتوکار انگلستان هم با من هم عقیده است). توازنی که توی تک تک اجزا و همین در کنار هم توی این ماشین هست فوق العاده است.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      فرهود جان قرار نیست چون بنز است ، اشکالی در ان نباشه و 100 درصد خوب باشه .

      اگر میگفتی این طراحیشو دوست ندارم یا با این تیکه از بنز حال نمیکنم ، خیلی

      بهتر بود تا اینکه بگی سوتی داده . حداقل سعی کن ایرادات جهانی باشه نه …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهود

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        نگاه کن فقط نظر من نیست منتقد اتوکار انگلاستان در مورد کلاس اس نوشته که این ماشین بزرگ، استثنائی و کمی بد طراحی شده. من باهاش هم نظر نیستم که بگم بد طراحی شده من می گم یکم فرام گریل جلو بر خلاف تمام جای ماشین که اوج ظرافت رو داره زمخت طراحی شده و یکم چراغ عقبش بزرگ تر بود بهتر بود چون با جلوی ماشین که جازای بزرگ و مشخصی داره هماهنگی بیشتری داشت. اگه بکشیم هیچ جای دیگش عیب نمی شه گذاشت یعنی اونجا واقعا بی نقصه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرهود

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          بابت غلط های املایی ببخشید. دارم با اتوکد ور می رم حواسم خیلی به املا کلمه ها نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سياوش

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (86 ديدگاه)

          اخه من اصلاً نمی فهمم چه جوری میشه بگی ب ام و طراحیش بهتره واقعاً نمی فهمم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مک میسل

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          میتونیم بگیم اس کلاس طراحیش یه جوریه!نه؟مخصوصا جلوش.
          ولی بی ام دبلیو 60%طراحیاش جوون پسنده.برای همین ما میگیم بهتره امااین نیست.بستگی به سلیقه داره.مثلا بین بنزcکلاس و بی ام دبلیوسری 3 خب من بنزcکلاس روانتخاب میکنم.
          ولی در این کلاس بی ام دبلیو سری 7 رو به اس کلاس ترجیح میدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. مک میسل

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          البته من فقط از نظر طراحی گفتم نه از نظر موتور و گیربکس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شاهین

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          سیاوش جان طراحی و زیبایی هم سلیقه ای و هم نسبی هستش البته استثناها و کلیاتی هم وجود داره.مثلا 99 درصد افراد پونتیاک آزتک رو زشت میدونن.(اون 1 درصد شاید اعجوبه باشن!)
          در مورد بنز و BMW کاملا به سلیقه ی طرف بستگی داره.من طراحی هر دوشونو دوست دارم.پس این حرف که طراحی این از اون بهتره یا بالعکس از نظر من درست نیست.
          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. فرهود

          ۱۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          ای خدا از دست شما ها. یکم نوشته های منو با دقت بخونید من اول فقط دارم کلاس اس رو با کانسپت ویژن که شاید سری 7 آینده اینجوری باشه مقایسه می کنم(البته اونجاهایی از کانسپت رو که زیادی آینده نگرانه است فرض نمی کنم). می گم اگه فقط از لحاظ بدنه اونم فقط سری 7 آینده شدیدا شبیه ویژن باشه از اس از نظر بدنه طراحی بهتری داره. حالا نمی دونم شما ها چجوری از وسط اون حرف های من توهین به مرسدس و اینکه بی ام دابلیو از مرسدس بهتره رو دریافتید من خودم درک نمی کنم. یعنی رساله توضیح المسائل رو هم اینجوری نمی شه تفسیر کرد به خدا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حمید فقط مرسدس

        ۱۴ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (199 ديدگاه)

        میلاد داش میخواستم ازت ببرسم تا حالا چند بار سوار بنز شدی چون فقط همین حرف کافیه که رنگ و بو و تمایز مدل های مرسدس در هیچ ماشینی نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود حمید جان . من پیکان سوارم . زیادم سوار بنز نشدم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. توفیقی

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    من که هم عاشق S کلاسم هم سری 7 هم آئودی A8 هم لکسوس LS هم کادیلاک XTS
    همشون ماشینهای جنتلمن ها هستن.و همشون ستودنی هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (206 ديدگاه)

      جگوار ایکس جی یادت رفت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. رامتین

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    والا واقعا تعجب میکنم که بعضی دوستان میگند Sکلاس یک سر و گردن (نه یه کم) بالاتر از سری7 هست!!! هر دو اتومبیل فوق العاده هستند ولی با توجه به برتری فاحش از نظر فنی و قوای محرکه سری7 نسبت به بنز و برتری نامحسوس بنز از نظر آپشن و امکانات (با توجه به آپشنهای سری7 قدیمی)، بنابراین BMW در این مقایسه برتر از بنز خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهود

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      آره. یجورایی حرفت درسته ولی باید بگم S63 و S65 چیزی از سری 7 کم ندارن فکر کنم توی یکی از این وب سایت های بی گانه اسمش رو یادم نمی یاد یک درگ بین 760Li و S63 4Matic راه انداخته بودن که بنز و بی ام دابلیو تفاوتشون بجز توی عکس سرعت بالا توی هیچ چیز دیگه مشخص نبود. البته بگم درگ شرایط آزمایشگاهی و استاندارد صنعتی نیست ولی برای دنیای واقعی انقدر ها هم بد نیست.(بی ام دابلیو در حد 2-3 سانت جلو تر بود. در مورد S65 هم بگم که فقط یک موتور گنده داره و از لحاظ شتاب و سرعت S63 از اون بهتره (سیاست مرسدسه قبول نداری برو توی سایت خودشون هم 0-100 و هم حداکثر سرعت S63 رو بالاتر از S65 اعلام کردن.) من خودم هیچ وقت دو مدل ماشین رو یا دو برند رو کلا و اصلا با هم مقایسه نمی کنم. من می گم توی مقایسه کلی گرایی کردن اشتباه هست. تو مقایسه باید دو مدل مشخص و دقیقا توی یک موضوع مثلا فقط طراحی خارجی یا اصلا حتی جزیی تر فقط فرم بدنه مقایسه بشه و از هرچی احساسات و طرف داری کردن دور باشه ( که غیر ممکنه ) پس همیشه می گم باید نظرات کم تعصب های هر دو طرف رو شنید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمدرضا

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (206 ديدگاه)

      ببینید بحث این جا دو طرف داره یکیش قابلیت های فنیه یکیش زیبایی و راحتی و اینا
      یه مثال سری شاسی بلند های لوکس دو شرکت
      من توی GL2014 تازه و نوی نو هم نشستم خودشم فول 118هزار دلاری … توی ام کلاس هم (از خود بنز) ولی قیافه ی کلاس ام رو به جی ال ترجیح می دم…توی x6 m ارس پلاک جدید هم نشستم با قیمت 100هزار دلار
      بـاور کنین حسی که ام و جی ال به آدم میده هیچ ماشینی به آدم نمیده… حالا از نظر قیافه به نظر من اس کلاس خیلی بهتره هر کی یه نظری داره
      ولی قبول دارم طراحی داخلی E class ضعیف تر از رقباشه ! خوب اینا چیزاییه که معلومه
      از لحاظ تکنولوژی بنز واقعاً یه سر و گردن بالاتره
      یه مثال می زنم
      سیستم بالابرنده ماشین روی جی ال کلاس خیلی بلند و زیباس و می تونی چند سانتی متری ماشینو تکونش بدی ، ولی این ارتفاع به دلیل کمبود اطلاعات فنی روی ایکس 5 سفارشی نصف اون مقداره ! شما هم مثال بزنین .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهود

        ۱۵ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        آی گفتی من هم توی X5 و X6 نشستم و هم توی M و شانس روندن GL رو هنوز نداشتم ولی حسی که روندن اون مرسدس بهم داد یه چیز دیگه اس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. PEUGEOT

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    کانسپت خیلی خوشگلیه
    همچنین با ابهته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اگر کسی طرفدار بی ام و هست عمرا بتونه یه طرفدار بنز رو متقاعد کنه بی ام و بهتره و برعکسش هم هست.کلا خودم سری 7 این نسل رو با اینکه از کلاس s قدیمیتر و ضعیفتر و امکاناتش کمتره بیشتر دوست دارم چون فقط لوگوی بی ام و روشه.همین!میتونید برام 30000 تا دلیل بیارید بنز بهتره اما همینکه یه دایره ببینم که یه بعلاوه توشه و دو قسمت روبروی هم همرنگه و دوتاش ابی و دوتاش سفیده دیگه هیچ حرفی گوش نمیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهود

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      یادت رفت بگی یک حلقه ی مشکی دورشه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. hero

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    اگه 12 سیلندرش باشه خوبه وگرنه لکسس ls600 هیبریدی یا کلاس اس بنز سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. saied

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    مرسی اقا شاهین بابت مطالب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      مخلصم سعید جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. mehran911

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    شاهین جان عالی بود بازم از این کارا بکن
    دوستان ان بحث کپی برداری و تقلید در دنیای خودو اجتناب ناپذیره بعنوان مثال اولین اکسل 3تیکه جهان اولین سنسور تفکیک ایربگ اولین سنسور پارک اولین ماشین دیزل با تزریق سوخت الکتریکی و اولین چراغ های زنون و بای زنون اولین چراغ های لیزری و… کار BMW بود بنز هم همینطرور بعنوان یک مثال خیلی فرا گیر اولین سیستم ترمز ABS که به جرات میشه گفت تمام خودرو ساز ها ازش بهره میبرن کار بنز بود یا اولین گیربکس تیپ ترونیک جهان کار پورشه بود والان اکثر خورو ساز ها ازش استفاده میکنن
    پس بیاید بی خیال این بحثا شیم !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      مخلصم داداش.
      اشکال بعضی دوستان اینه که همه چیز رو مطلق میدونن.هیچ خودروسازی کامل نیست که اگه کامل بود همه فقط خودروهای اون شرکت رو میخریدن.الان هم که میبینیم اکثر خودروساز ها با هم همکاری میکنن.پس نباید اونارو متهم به کپی برداری و… کنیم.البته بعضی از به اصطلاح خودروساز ها که مشخصه که کپی باز محض هستن.ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. Ehsan

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    جالبه که دوستان میگویند بنز در همه مدل ها از بی ام و برتره یا برعکس بی ام و در همه مدل ها از بنز برتره ، مگر در دنیای خودرو و این دو شرکت برتر چنین چیزی رو میشه گفت ، چطور به طور کلی یکی رو برتر از دیگری میدونید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. صادق

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    دمت گرم شاهین جان

    باور کنید اگه روسای بنز و BMW اومدن کامنتای شما رو دیدن تعجب میکنن!

    آخه چرا بعضی دوستان میگن کپی؟؟؟؟!!

    بهتره بگیم استفاده از اختراعات جدید

    قرار نیست که همه ی نیاز ها و اختراعات خودرویی توسط بنز یا فقط توسط BMW ایجاد بشه

    هر شرکتی (شرکت های بزرگ) یه سری بخش ها به اسم بخش توسعه و تحقیق دارن، که بر اساس توانایی ها و نیازهاشون یه سری ابداعات انجام میدن، بقیه شرکت ها هم به نسبت نیازشون از اونا استفاده میکنن

    اگه به قول شما این کپی برداری ها ننگه، غیر از فورد هیچ کارخونه ی دیگه نباید خط تولید داشته باشه
    غیر از فراری هیچ خودروی دیگه نباید سیستم سکوئنشیال داشته باشه
    غیر از بنز هیچ ماشین دیگه نباید ABS داشته باشه
    و…

    “دیدن چیزی، دلیل بر فهمیدن آن نیست، باید به آن فکر کرد تا آن را فهمید”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سياوش

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط s

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Alpha

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    صندلی عقب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مهرشاد

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من این مدل خیلی مدل خوبیه و میتونه با مرسدس رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. مهران

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام
    این کانسپت فوق العاده زیباست
    از نظر ظاهری از اس کلاس سره
    من کلا فقطm6رو از bmw دوست دارم
    ولی بقیه سگمنت ها فقط بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. دکتر داریوش

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    واقعیت اینه که سری ۷ با تمام مزیت های تکنولوژیکی و کیفیتی که نمایانگر قدرت این کمپانی درزمینه های مختلف تولید یک خودروی تراز اول جهانی می باشد،ولی همیشه بطور واضحی نسبت به حریف قدرتمند خود مرسدس اس کلاس دچار کمبود بوده؛کمبودهایی چه در زمینه ارایه موتور هایی با استهلاک پایین و مصرف بهینه و چه در زمینه برخورداری از یک طراحی واقعا لوکس و اغواگر که برای خودریی در این سطح لازمه موفقیت در بازار فروش می باشد.طراحی که مورد قبول اکثریت مشکل پسندان این صنعت قرار گیرد و تحسین برانگیز بوده،یعنی همان چیزی که باعث شده اس کلاس بارها تعریف ها و تمجیدهایی را از سوی منتقدین و نشریات و موسسات معتبر خودرویی به همراه داشته باشد و به عنوان برترین خودروی لوکس سال در بازار های مختلف دست پیدا کند.و به عقیده بنده در ۲ نسل اخیر سری ۷ طراحی هایی صورت گرفت که شاید نه تنها خاص و یا زیبا نبود بلکه شاید به نحوی عجولانه و به دور از انتظار می بود!طراحی که شاید اگر از سوی یک خودرو ساز ژاپنی یا کره ای ،…صورت می گرفت موج انتقادات را بر می انگیخت!به تفکر بنده ب ام و فروش این ۲ نسل خود از این سری را مرهون هواداران متعصب این برند که حاضر نیستند رقبا را با تمام برتری هایشان به این برند ترجیح دهند میباشد.البته تمام انتقادات بنده در مقابل رقبای قدر هموطنش بوده و نه به این معنا که ارزش های این ماشین که به هر حال محصول یک کمپانی ابرقدرت در تمام زمینه های مختلف تولید میباشد نادیده گرفته شود.که میتوان گفت همین انتظارات بالاست که این انتقادات را بر می انگیزد!!
    به هر صورت باید دید که ایا این بار بی ام و میتواند نگاه ها را از حریفان قدرتمندش به سوی خود ماطوف کند…!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۱۸ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      این نظر شماست نظر هر کسی هم محترمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. علی

    ۱۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    سلام مهندسای گل
    راستش یه سوال بد جور ذهنمو درگیر کرده
    به این عکس نگاه کنید
    http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-Vision-Luxury-20Concept.jpg
    به نظر شما چجوری صندلی های جلو تغیر حالت میدن یا مثلا میخوابن؟؟
    آخه صندلی جلوها که روی اون شاسی اون وسط سوار شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسين

      ۲۳ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      درود. این کانسپته. توی مدل واقعی قطعا اینجوری نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. امید

    ۱۶ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    صبر میکنیم تا موقع رونمایی ببینیم چه شکلیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Mystery

    ۲۲ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    وااایییی من این کانسپت رو ندییده بودم …
    به نظر من فوقولعادست …

    کلا ماشینای بنز و بی ام و و اینارو نمیشه مقایسه کرد ، هرکدومش به یه تیپ شخصیتی می خوره …
    من به طور خیلی عجیبی بی ام و رو دوست میدارم :دی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. shahab

    ۲۳ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    سری7++++
    S class—–

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا