بی ام و

تصاویری تازه از فیس‌لیفت بی‌ام‌و سری 7

با این که تنها چند صباحی از معرفی‌اش می‌گذرد (دقیقاً ۱۱۳۸ روز)، نسل کنونی بی‌ام‌و سری ۷ به زودی جایگاه را به فیس لیفت خود واگذار خواهد کرد. طبق معمول عکاسان چابک داستان، تصاویری چند از این سدان لاکچری در حال گشت و گذار در نوربرگرینگ شکار کرده‌اند؛ از این زاویه شاهد جلوپنجره بازنگری شده با خطوط عمودی پیل پیکرش، که بی شک از برادر بزرگش X7 به ارث رسیده، هستیم. همچنین کمپانی ساکن مونیخ با کشیدن دستی به سر و روی چراغ‌های جلو و ارائه سپر جلویی تازه، ظاهر اسپرت‌تری به سدان آینده خود بخشیده است.  


در بخش انتهایی خودرو، چراغ‌های عقب نیز از تغییرات بی نصیب نمانده‌اند، تغییراتی که هرچند به پای چراغ‌های جلوی خوش تراش عضو جدید خانواده BMW نمی‌رسد اما بودنشان بهتر از نبودن است. خلاصه کلام اینکه، با دیدن این خودرو به یاد X7 می‌افتیم که تا چند مدت دیگر باید برای مقابله با رنج‌روور به میدان نبرد قدم بگذارد.


هرچند این بار چشممان به جمال داخل کابین روشن نشده، اما پارچه‌های سیاهی که داخل خودرو را دربر دارند، خبر از تغییراتی قابل توجه می‌دهند. تصاویر یواشکی پیشینی که از داخل کابین به دستمان رسیده نیز، بیانگر استفاده از داشبوردی تماماً دیجیتال و هم چنین سیستم اطلاعات/ سرگرمی تازه BMW است. گفتنی است که تکنولوژی داخل کابین جدید BMW که همین چند ماه پیش معرفی شد، به سری ۸ و X7  نیز راه پیدا خواهد کرد.


نوبتی که باشد، نوبت سر زدن به زیر کاپوت اسب تازه نفس آلمانی است؛ جایی که سپر جلوی اسپرت شانس استفاده از قلب تپنده‌ای V12 را برای M760  بالا می‌برد. همچنین بعید نیست که برای نخستین بار در تاریخ این سری، شاهد نسخه M ـی از دست پخت جدید BMW باشیم. دلیل این حدس نیز ثبت شدن نشان تجاری M7  توسط ژرمن‌هاست (البته بیایید به این قضیه با دیده تردید بنگریم، شاید تنها قصدشان از این کار حفظ این نام باشد؟.)  بنا بر شایعات، بی‌ام‌و سری ۷ ۲۰۱۹ در ماه مارس سال آتی (اسفند ۹۷) روانه خط تولید شده و نهایتاً تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال بعد (دی ۹۷)، پرده از رخ خواهد برداشت. 

منبع: carbuzz

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهدی بازیار

نویسنده و مترجم اخبار دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5320 ديدگاه)

    لامصب داره دلبری یکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    من نمیدونم این سری ۷ چی داره که مدلای قدیمیشم سوار میشی باز انگار احساس غرور خوبی داری و اصلا حس نمیکنی ماشینت قدیمی شده . من ی بنده خدایی میشناسم که وضع مالی خیلی خوبی داره ولی همیشه سوار سری ۷ دو نسل قبل تره ولی ماشینش هنوزم دل میبره.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیرمحمد

      ۳۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (238 ديدگاه)

      سری 7 اتاق e66 با طراحی ناب کریس بنگل واقعا بینظیره به شخصه عاشق تمام مدل هایی از بیمر هستم که کریس بنگل طراحیشون کرده به نظر من این شخص یه نابغه ی طراحی بود و طراحی های بیمر بعد از بنگل زیباست ولی به شدت تکراری و قابل پیشبینیه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. عرفان

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (480 ديدگاه)

    شاید m7 باشه همونطور ک تو متن اشاره شد نه فیس لیفت
    هر دفعه که بی ام و آپدیت میکنه میگم دیگه آخرشه اما بعد از چن وقت از اون غوغا تر میده بیرون
    عاشقتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. shirko

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    فک کنم طراحیش خیلی با ابهت تر باشه ، اس کلس هم در حال یه فیس لیفت تازست که می تونن با هم یه رقابت سالم داشته باشن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Khosrow

      ۳۱ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2282 ديدگاه)

      ( رقابت سالم ت ) بیابان گردم کرد :) ..

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا