بی ام و

تصاویر داغ از کابین ب‌ام‌و X7 جدید

شاسی‌بلند کاملاً جدید ب‌ام‌و X7 به‌صورت رسمی در اواسط ماه اکتبر رونمایی خواهد شد اما تا آن موقع چندین تصویر داغ از کابین بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلند تاریخ ب‌ام‌و منتشر شده است. به نظر می‌رسد که ما نمونه‌ی پیش‌تولیدی این خودرو با تمامی قطعات نهایی را می‌بینیم که دارای پوشش چرم دو رنگ، پوشش سقف آلکانترا و تریم چرم دوست‌داشتنی با طرحی براق روی داشبورد و کنسول مرکزی می‌باشد.


حتی با اینکه برخی پوشش‌های استتاری روی پانل درب‌ها وجود دارد اما بازهم شاهد بهترین تصاویر از کابین X7 تا به اینجای کار هستیم. این خودرو از جدیدترین پشت آمپرهای دیجیتالی که در سری ۸ هم بکار رفته سود می‌برد. البته به نظر می‌رسد سیستم اطلاعات سرگرمی خیلی به نرم‌افزار X7 مرتبط نیست زیرا در صفحه‌نمایش شاهد یک سری ۵ سدان هستیم. نیازی به گفتن نیست که این موضوع در مدل تولیدی مرتفع خواهد شد.


شاسی‌بلند پرچم‌دار ب‌ام‌و همچون محصول جدید این برند یعنی سری ۸ دارای طراحی داشبورد کاملاً مشابه با خودروی یاد شده می‌باشد و این شباهت خیلی سورپرایز کننده نیست. عکاسان صنعتی همچنین توانسته‌اند از کنسول مرکزی عقب نیز تصویربرداری کنند. در این بخش شاهد فضای پای زیادی هستیم. به طرز تعجب‌برانگیزی، ورودی‌های هوای عقبی کاملاً ساده بوده اما خب در این بخش شاهد تنظیمات سیستم تهویه مطبوع، خروجی برق، یک جفت پورت USB و دو نگه‌دارنده فنجان هستیم.

به یاد داشته باشید که این تصاویر به مدل پیش‌تولیدی تعلق دارند بنابراین نسخه نهایی از متریال لوکس‌تر سود خواهد برد. امیدواریم پلاستیک بزرگ بکار رفته در اطراف نگه‌دارنده‌های فنجان ردیف دوم جای خود را به قطعه‌ای بهتر بدهد زیرا این بخش برای یک شاسی‌بلند لوکس و بزرگ خیلی جالب به نظر نمی‌رسد.


دیگر تصاویر جاسوسی منتشر شده نشان دهنده‌ی پروتوتایپی متفاوت روی تریلر هستند. با توجه به رینگ‌های کوچک و نبود پشت‌سری‌های خاص، شاید این مدل از نوع پایه‌تر باشد. اگرچه خودرو از پوشش سنگینی استفاده می‌کند اما می‌توان جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های جلو و عقب را تشخیص داد.


انتظار می‌رود پیشرانه‌های ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو، ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو و برخی پیشرانه‌های بنزینی برای این خودرو در نظر گرفته شوند. در آینده انتظار تولید مدلی پلاگین هیبریدی و شاید نسخه اسپورت X7 M را داریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Parvaz

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (395 ديدگاه)

    از طراحی فضای داخلی و رینگ ها میشه فهمید هنوز دارند روش کار میکنند… طراحی داشبورد سری جدید محصولات بی ام و خیلی به دلم میشینه، شیک و لوکس به دور از شلوغ کاری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Reza

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    چقدر دلربا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    نمای داخلش هر چند خیلی جدید نیست ، ولی کاملا مدرن و لوکس و در خور توجه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mohammad

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    داغ نیست که اینو قبلا هم تو مدل های دیگه هم زیارت کردیم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    X5که خیلی کابینش لوکس وزیباست.قطعاX7لوکس تر خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. دانیال روشنی

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (175 ديدگاه)

    نمای خارجی خودرو اون خشونت x5 رو نداره و کاملا محافظه کارانه طراحی شده . کابین خیلی تکراری اما زیباست . قسمت عقب خیلی خیلی متریال ضعیفی داره و اگر با همین متریال بیرون بیاد ، بزرگترین ایرادش میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    توچندمجله خارجی خوندم که نسل جدیدخوروهایbmwکیفیت متریال اتاقشون ازرقیب بنزش تاحدودی بهتره.برای مثال کابین سری۷که کیفیت مواد داخل اتاق ازsکلاس بهتره البته نه اخلاف زیاد.همینطورسری۵ ازeکلاس.اما درنسل جدیدx5وz4و سری۸شاهد کیفیت بی نظیرمتریال کابین هستن.چندسال پیش کاملا برعکس بود تاحدودی بنزها بهتربودن اما الان برعکس شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عاشق خودروهای ۱۲ سیلندر

      ۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (195 ديدگاه)

      مثل مت واتسون که به پنل داخلی درها میزد و میگفت why benz? whyyyyy??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. Khosrow

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    تو عکس اخر چقدر خستس / کابین هم چنگی نیست به دل / بیمر و مرسدس مثل اینجاست / گذشته شون بیشتر شبیه اینده شون ه / طرح های ناب المانی کجا و طرح های اسیایی الانشون کجا ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. net

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    رندرش فقط قشنگه بعد از ۵ سال تبلیغات در موردx7 طراحی بیرونی جالبی نداره.فقط رینگش قشنگه.طراحی داخلی کرم زشته و صندلیها هم پارچه ای به رنگ کرم هست و زشته. صندلی باید چرم مشکی باشه نه پارچه ای.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. emad1990

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    داشبورد نسل جدید ماشین های بی ام و یه پله افت کردن تو طراحیشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ahmad

    ۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (659 ديدگاه)

    انتخاب بعدی آقازاده ها!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا