بی ام و

اولین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و X3 فیس‌لیفت

حالا که ب‌ام‌و پیشرانه درون‌سوز X3 را حذف و نسخه تمام الکتریکی آن با نام iX3 را معرفی کرده نوبت به ارتقای نسخه درون‌سوز رسیده است. سومین نسل این خودرو که با کد G01 شناخته می‌شود حدود سه سال است که در بازار حضور داشته و بنابراین به نظر می‌رسد حالا زمان مناسبی برای به‌روزرسانی و تست نسخه فیس لیفت این کراس اوور لوکس می‌باشد.

این خودرو با پوشش‌های استتاری در جلو و عقب رؤیت شده و به نظر می‌رسد به‌روزرسانی‌های آن به چراغ‌ها و سپرهای جدید محدود می‌شود. این خودرو دقیقاً همان موارد را نشان می‌دهد و بیشترین پوشش‌های استتاری در چراغ‌های جلو و عقب بکار رفته‌اند.

به نظر می‌رسد جلوپنجره هم تغییراتی داشته اما ب‌ام‌و از جلوپنجره بسیار بزرگ M3 و M4 جدید در آن استفاده نخواهد کرد. رینگ‌های کوچک و خروجی‌های گرد اگزوز حاکی از آن هستند که خودروی رؤیت شده جزو مدل‌های پایه بوده اما قطعاً نسخه‌های M40i و X3 M پرچم‌دار نیز تغییراتی را تجربه خواهند کرد.

از آنجایی که X3 وارد نسل جدید نشده و یک فیس لیفت را تجربه می‌کند بنابراین انتظار تغییرات بزرگ در کابین را نداریم. ب‌ام‌و احتمال برخی تریم های جدید، تکنولوژی‌های بهتر و سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته را در نظر خواهد گرفت تا X3 فیس لیفت رقابت بهتری با آئودی Q5 فیس لیفت و نسل جدید مرسدس GLC داشته باشد.

از آنجایی که ما برای اولین بار تصاویر جاسوسی X3 فیس لیفت را می‌بینیم بنابراین انتظار نداریم رونمایی رسمی آن امسال انجام شود. احتمالاً این خودرو سال ۲۰۲۱ در اروپا معرفی شده و به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ نیز روانه بازارها خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاsvj

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    میگین جلو پنجره اش چند کیلو متره!؟!؟!؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. m6

      ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (46 ديدگاه)

      وقتی بار فنی نداری مجبوری نظر بدی؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mahdi

        ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (163 ديدگاه)

        تو هم مجبوری جواب بدی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. AMG

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (32 ديدگاه)

      واقعا زیبااا

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا