بی ام وطراحی

تصویری مدرن از ب‌ام‌و Isetta کلاسیک

ب‌ام‌و Isetta یکی از عجیب‌ترین خودروهایی بوده که تاکنون تولید شده و برای ادای احترام به آن نمونه‌ای مدرن از این ب‌ام‌و عجیب به تصویر کشیده شده است.


همه ما می‌دانیم که طبق انتظارات جمعیت افراد در شهرهای بسیار بزرگ در آینده افزایش خواهد یافت و بدین ترتیب خودروهای کوچک می‌توانند بیشتر از هر زمان دیگری مفید فایده واقع شوند. با توجه به چنین مواردی یک طراح با نام Justin Hyunjung Cho نمونه‌ای مدرن از ب‌ام‌و Isetta را به تصویر کشیده و اعتقاد دارد این خودرو می‌تواند نمونه‌ای عالی برای شهرهای شلوغ باشد.


همانند خودروی اولین، Isetta مدرن نیز بسیار جمع‌وجور بوده و فاقد درب‌های سنتی است. سرنشینان از طریق شیشه جلویی که به طرف سقف باز می‌شود وارد خودرو خواهند شد. داخل کابین با حذف کنترل‌های مرسوم از جمله غربیلک فرمان فضا به حداکثر رسیده و البته بر قابلیت خودران آن نیز تأکید شده است.


Isetta مدرن می‌تواند به عنوان بخشی از سرویس اشتراک خودرویی ب‌ام‌و نیز مورد استفاده قرار گیرد و به کاربران اجازه دهد تا از طریق گوشی هوشمند خود این خودرو را سفارش دهند و بدون هیچ‌گونه نگرانی از این خودرو لذت ببرند.


تا زمانی که این رندرها را ندیده بودیم هرگز ایده‌ای از یک Isetta جدید برای شهرهای آینده را نداشتیم. البته پس از دیدن تصاویر نمی‌توانیم به نبوغ طراح آفرین نگوییم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    به به. عاشق طراحی خاص ماشینای کوچیکم. اسمارت و فیات 500 و فولکس آپ و اینطور ماشینا. برای من خیلی جذابیت دارن.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا