بی ام و

تغییرات ب‌ام‌و i8 فیس لیفت

ب‌ام‌و در حال انجام کارهای واپسین روی نسخه‌ی روباز i8 است. انتظار می‌رود این خودرو سال آینده وارد بازار شود. این کمپانی آلمانی در حال کار روی نسخه‌ی فیس لیفت i8 استاندارد نیز بوده و طبق گفته‌های اتوکار چندین به‌روزرسانی مهم در خودروی اسپورت هیبریدی ب‌ام‌و صورت خواهد گرفت.


بازنگری‌های ظاهری خیلی قابل‌توجه نخواهند بود اما ب‌ام‌و از یک جفت چراغ جلو به همراه طراحی LED جدید استفاده خواهد کرد و احتمالاً برخی اصلاحات نیز روی سپرها صورت خواهد گرفت. انتظار داریم داخل کابین از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive با نرم‌افزار به‌روز شده و کنترل‌های حرکتی استفاده شود.


احتمالاً مهم‌ترین تغییرات زیر پوست جذاب i8 رخ خواهند داد و در آن سیستم هیبریدی برای تولید قدرت بیشتر ماساژ داده خواهد شد. به گزارش اتوکار، ترکیب پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری و واحد الکتریکی قدرت ۴۲۰ اسب بخاری تولید خواهد کرد که حدود ۱۰ درصد بیشتر از قبل است.


تمامی این بهبودها باید در عملکرد بهتر جاده‌ای خود را نشان دهند و البته بهای خودرو نیز افزایش خواهد یافت. این نشریه بریتانیایی می‌گوید بهای آغازین i8 فیس لیفت اندکی بیشتر خواهد بود.


اما جدیدترین تصاویر جاسوسی از i8 اسپایدر نشان می دهند این خودرو از یک سقف تاشوی ساده استفاده خواهد کرد. البته به نظر نمی‌رسد که استفاده از سقف سخت فیبر کربنی نیز غیرممکن باشد. به خاطر استفاده از سقف بازشو برخی تغییرات در بدنه رخ خواهند داد. این خودرو بر پایه‌ی i8 فیس لیفت شده ساخته می‌شود بنابراین همان خروجی برادر کوپه را خواهد داشت.

ب‌ام‌و i8 فیس لیفت پیش از پایان سال معرفی شده و فروش آن از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد. نسخه‌ی اسپایدر نیز چند هفته‌ی بعد به برادر کوپه‌ی خود ملحق خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. AmiR8

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    i8 قیمت اولیش به نظر من گرونه ولی به خاطر مصرف کم و سبستم پلاگین هایبریدی که داره بعد از مدتی قیمت خودش رو با صرفه جویی در مصرف سوخت و مالیات و … کاملا جبران میکنه. واسه اروپایی ها مخصوصا خیلی خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامین

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (20 ديدگاه)

    توی اوون عکسی که از جلو هست و پوشوندنش چه خوفناک افتاده !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hamid

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    عاشقشم فوق العادس
    قدرتشو هم بالای 400 کرده خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرشاد سجادیان

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ماشین قابل احترامیه اما قیمت پایه ۱۴۴ هزار دلار، به هیچ وجه منطقی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا