بی ام و

خداحافظی هارالد کروگر از مدیرعاملی ب‌ام‌و در سال 2020

هارالد کروگر مدیرعامل ب‌ام‌و اعلام کرد پس از انقضای تاریخ قرارداد خود با این شرکت در ۳۰ آوریل سال ۲۰۲۰ دوباره روی صندلی مدیریت این شرکت نخواهد نشست و بنابراین باواریایی ها در ماه‌های آینده باید به دنبال جانشین این مدیر ارشد باشند.


کروگر اعلام کرد به دنبال کسب تجارب حرفه‌ای جدید و حضور در پروژه‌ها و برنامه‌های جدید می‌باشد. او گفته است:

همیشه کار کردن با چنین تیم فوق‌العاده‌ای و قرار دادن گروه BMW در مسیر موفقیت برای من بسیار افتخارآمیز بوده است. همه‌ی این موارد در حالی رقم خورده که صنعت خودرو چشمگیرترین تغییرات را تجربه کرده است.

این مدیر ۵۳ ساله ظاهراً اعتماد اعضای هیئت‌مدیره را از دست داده اما مشخص نیست که آیا تصمیم او برای عدم تمدید قرارداد با BMW بخاطر فشار هیئت‌مدیره بوده یا خیر. البته چنین تغییر و تحولی در صنعت خودرو امری معمول می‌باشد.


یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی BMW هم دراین‌باره اظهار داشته است:

هارالد کروگر تعهد بی‌نظیر خود به گروه BMW را در تمامی پست‌های خود نشان داده است. من دوست دارم از چنین تعهدی تشکر ویژه داشته باشم. من تصمیم او را درک کرده و به آن احترام می‌گذارم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

از جمله جانشین‌های احتمالی کروگر می‌توان به اولیور زیپسه مدیر تولید ب‌ام‌و، نیکولاس پیتر مدیر مالی شرکت و کلاوس فرولیش مدیر تحقیق و توسعه‌ی این برند اشاره کرد.

Oliver Zipse
Oliver Zipse
از بین این سه نفر زیپسه بیشترین شانس برای سکان‌داری ب‌ام‌و را دارد. ب‌ام‌و فعلاً واکنشی به این خبرها نشان نداده و تنها گفته که در جلسه‌ی ۱۸ جولای شرکت درباره‌ی نامزدهای احتمالی مطرح شده بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    خسته نباشی دلاور!
    واقعا خوب کار کرد !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    باید یه خسته نباشیدجانانه بهش گفت.کارش فوق العاده بود!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید جهرمی

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    منتظرم ببینم بعدش کی ایشونو میقاپه. مدیر قابلیه. خسته نباشی بهش میگیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Khosrow

    ۱۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    اون یوفو کناریت رو هم با خودت ببر / چرا هر کسی نمیدونه که چه بلایی سر بنز و- ب ام و- تو طراحی وتاییدش اومده / ازدیدن طراحی هاشون باید نفس بند بیاد نه اینکه بگن وووی خوشگله ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا