بی ام و

تأیید تولید ب‌ام‌و M8 در سال 2018

ب‌ام‌و وجود نسخه پرفورمنس M از سری ۸ جدید را پنهان نکرده اما مدیرعامل شرکت هم‌اکنون تأیید کرده که نسخه پرچم‌دار این خودرو در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. تاکنون گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مدل M8 تولیدی در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. نسخه مسابقه‌ای M8 برای اولین بار در ژانویه ۲۰۱۸ در مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا حضور خواهد یافت.


جزئیات مربوط به قوای محرکه سری ۸ و M8 مشخص نشده‌اند. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری بای توربوی M5 احتمالاً یک انتخاب خواهد بود. با قدرت ۶۰۰ اسب بخاری، این پیشرانه گزینه مناسبی برای به حرکت وا داشتن این کوپه بزرگ خواهد بود.

bmw m8
متأسفانه تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که نسخه جاده‌ای سری ۸ بخشی از شاخصه‌های استایل کانسپت خود را از دست داده است. نسخه حاضر در تست‌ها بجای خطوط تیز و ورودی‌های هوای گیرا ترکیبی از فرم‌های گردتر بوده است. البته تا زمانی که پوشش‌ها کنار نروند نمی‌توانیم قضاوت نهایی را انجام دهیم.

BMW 8-Series Concept
BMW 8-Series Concept
قطعاً یک کوپه لوکس و قوی با بهای تیز خریداران محدودی در سبد محصولات ب‌ام‌و خواهد داشت. این برند آلمانی سرمایه‌گذاری زیادی روی الکتریکی سازی محصولات انجام می‌دهد. تا سال ۲۰۲۵ شاهد حضور ۲۵ خودروی الکتریکی شده شامل ۱۲ خودروی کاملاً الکتریکی در سبد محصولات این کمپانی خواهیم بود. این محصولات شامل مینی الکتریکی در سال ۲۰۱۹، X3 در ۲۰۲۰ و iNext در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

BMW 8-Series Concept
BMW 8-Series Concept
کروگر همچنین تأکید کرده که نسخه تولیدی سدان اسپورت و الکتریکی i ویژن دینامیک محدوده حرکتی ۶۰۰ کیلومتری و ظاهر احساسی قوی خواهد داشت.

ب‌ام‌و همچنین برنامه‌هایی برای عرضه خودروهای خودران دارد. ۲ هزار مهندس این شرکت در حال کار بر روی این پروژه بوده و تلاش دارند ۴۰ مدل ویژه از سری ۷ را تست کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    متاسفانه بازهم بی ام و نسخه تولیدی رو متفاوت با کانسپتش عرضه میکنه معلوم نیست چه منظوری از این کار داره یه کانسپت شاهکارارائه میکنه بعد نسخه تولیدی رو مثل مدلهای معمولی و روزمره میده بیرون جالبه نسخه های فعی آنچنان طراحی خوبی ندارن که بخواد این مدلم مثل اونا طراحی کنه قدرت موتور هم که چندان زیاد نیست وقتی رقبا به 1000 اسب بخار رسیدن .واقعا به عنوان یه طرفدار بی ام و از این روند راضی نیستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      دقیقا المانی ها مشکلشون همینه
      یه طرح میدن یه چیز دیگه تولید میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SAEED Z

        ۱۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (481 ديدگاه)

        بی ام و و طراحانش تا حدودی محافظه کاری رو پیشه کار خودشون قرار میدن. به نظرمن کانسپت هایی که توسط بی ام و معرفی میشن نشان توانایی و قهار بودن BMW در طراحی و … هستند ولی در عمل محافظه کارتر میشن تا به یک طرح پخته ای برسند.
        امیدوارم شاهد یه بی ام و دوست داشتنی دیگه باشیم :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. کوروش

        ۱۹ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        ببخشیدا

        جنابان پروفسور تا حالا اسم i8 به گوشتان خورده اگر بیمر این طرح های شاهکار (مدل معمولی ندارد) رو نساخته بود که الان با گاری مدل تی ۲۰۱۸ باید رفت و امد می کردیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Parvaz

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (395 ديدگاه)

      1000اسب؟ مگه داره وارد رقابت با بوگاتی و رگرا میشه؟؟؟ واقعا نمیدنم فاز این دست از آدم هایی که ماشین هنوز از زیر استتار در نیومده و معرفی نشده دارند نقد میکنند چیه!!! کلا اینجور آدما از کلاس بندی ماشین ها هیچی نمیدونند، اینا همونایی هستن که پراید رو تیون میکنند میرن با ماکسیما کل میندازن هستند !!! من عاشق بیمر هستم ولی انصاف هم باید داشت، طراحی سری ۳ و ۴ جدید زیاد گیرا نیست ولی سری ۲ یا ۵ یا ۷ یا x2 چی؟؟ اینا دیگه عشقن به خداااا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ارش

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    کجاست اون بی ام و یه دهه پیش که تمام جوایز موتور سال رو درو میکرد؟فاصله زمانی 1992 تا2017 بی ام و همیشه یک یا دونماینده در بین ده ماشین برتر سال داشت که امثال اونم از دست داده و رقابت رو به آلفارو مئو و آئودی واگذار کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. عرفان

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    قوی ترین حرف M!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mohammad

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    بی ام و انگار یه طراح داره که همش بهش میگن ماشین متفاوت طراحی کن
    اونم فقط یه ذره تغیر توی طرح قبلی میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      اولا کسی همچین حرفی نمی زنه
      دوما بیمر قرنی ایست خودرو تولید می کنه دیگران کپی کردن طراحی هاش رو هم افتخار می دانند
      سوما هر کسی از یک کیلومتری یک بی ام و می بیند تشخیص می دهد که یک لوکس اصیل هست و خودش مایه مباهات این برند هستش
      چهارما تغییر این طراحی برای شرکتی که سالها جز سه شرکت پرفروش و برتر جهان در میان برند های لوکس بوده نتیجه ای جز ضرر نخواهد داشت
      اینکه هر شرکتی که در عصر فعلی می خواهد پایدار بماند نیاز دارد زبان طراحی قدری داشته باشد یا روی نکات خاصی بزرگ نمایی و تمرکز کند مانند تویوتا که زبان طراحی واحدی در گذشته نداشت ولی به کیفیت و ماندگاری به درستی شهره شد
      مورد اخر اینکه طراحی امری (کاملا سلیقه ای) هستش منتها بیمر با این طراحی هایش تا الان نتیجه گرفته و احتمالا در ایینده نیز همینطور موفق ادامه خواهد داد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. shirko.mercedesbenz

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (38 ديدگاه)

    واقعا یکی از اعجوبه های مورد انتظار ، همین سری ۸ ب ام وست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Abbas_us.c

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    این چرا اون شد?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Saied

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    از نظر من واقعا عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    :::نظرسنجی:::
    S کلاس کوپه: لایک ?
    سری ۸: دیس‌لایک ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Khosrow

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    سری 6 چیه این چیه؟ ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Bilbo

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (516 ديدگاه)

    گرچه ب‌ام‌و با سری i ثابت کرده تولید نسخه تولیدی مشابه با نسخه کانسپت کار خیلی سختی براش نیست(اونم اون کانسپتهایی که عملی شدنش واقعا کار پیچیده ای بود)، من فکر میکنم دلایل خوبی برای این تغییر چهره دارن وگرنه یه ناامیدی بزرگه که اون کانسپت شاهکار با درصد زیاد تغییرات به نسخه تولیدی تبدیل بشه‌
    اما اگه ام۸ شباهت خوبی به این نسخه مسابقاتی که ازش معرفی شده باشه؛ حقیقتا فوق العادست، یه اسپرت محض، همون چیزی که از جایگزین ام۶ انتظار میرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. good mood

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (55 ديدگاه)

    نمیدونم مشتری امروزی چرا اینقدر به قدرت های ماورایی علاقه داره با اینکه یه شاسی خوب و بدنه زیبا و یه موتور هشت سیلندر و گیربکس و سیستم فرمان انالوگ دنده شانه ای میتونه نهایت لذت رو به وجود بیاره و کاری کنه که هر روز بیشتر عاشق ماشین بشی.
    تو این کلاس سیستم هایبرید و الکتریکی توجیح منطقی نداره و مشتریی که همچین پکیجی رو سفارش میده فقط داره شاسی رو حیف میکنه ضمن اینکه بدنه گرون تر و سنگین تر دریافت میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. امیر

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    باز هم شاهکار دیگر از بی ام دبلیو.وقتی میگم یک قدم جلوتر از دیگر خودروسازها هست واسه اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Love Cars

    ۲۱ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    کانسپتش که فوقالعاده زیباس اما امیدوارم نسخه تولیدیش هم به همین شکل باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا