بی ام و

تیزر ب‌ام‌و M4 GT3 جدید، طوفان در راه است…

عکاسان صنعتی اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید M4 کوپه را طی چند روز گذشته ثبت کرده‌اند و حالا هم ب‌ام‌و تیزری از خودروی مسابقه‌ای M4 GT3 جدید را منتشر کرده است.


این خودرو که قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد پیست شود جایگزین مدل M6 GT3 عرضه شده در سال ۲۰۱۶ خواهد شد. این خودرو در طول سال‌های گذشته پیروزی‌های زیادی در مسابقات شامل عناوینی در مسابقات ۲۴ ساعته اسپا فرانکوشمپس و قهرمانی جهانی فیا GT در ماکائو به دست آورده است.


ب‌ام‌و چیز زیادی درباره محصول مسابقه‌ای خود نگفته اما تائید کرده M4 GT3 چندین ماه در حال توسعه بوده و سال آینده تست‌های گسترده‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. این خودروساز آلمانی همچنین گفته این محصول مسابقه‌ای ارتباط زیادی با نسخه جاده‌ای خود خواهد داشت.

خب صحبت از نسخه جاده‌ای شد و باید گفت ب‌ام‌و تائید کرده M4 جدید از پیشرانه ۶ سیلندر توئین پاور توربوی S58 با قدرت بیش از ۴۹۳ اسب بخار سود خواهد برد. ژرمن‌ها خاطرنشان ساخته‌اند پیشرانه و شاسی مدل جاده‌ای ساختاری عالی برای توسعه نسخه مسابقه‌ای GT3 می‌باشد.

اگرچه ب‌ام‌و از اشاره به جزئیات عملکردی این خودروی مسابقه‌ای خودداری کرده اما در تیزر منتشر شده می‌توانیم جلوپنجره بزرگ مشابه با نمونه‌ی بکار رفته در کانسپت ۴ را تشخیص دهیم. این جلوپنجره توسط چراغ‌های نازک و مه شکن‌های جلو با تابش زرد رنگ احاطه شده است.

از دیگر ویژگی‌های طراحی برجسته M4 GT3 می‌توان به کاپوتی با ورودی‌های هوای گیرا اشاره کرد. همچنین آینه‌های آئرودینامیک، رول کیج و بال عقب بزرگ هم وجود دارند.

مارکوس فلش مدیرعامل ب‌ام‌و M در بیانیه‌ای گفته است:

منطقی است که محصولات تاپ و مسابقه‌ای آتی ما بر پایه‌ی نسل بعدی ب‌ام‌و M4 شکل بگیرند. ما قبلاً استانداردهای جدیدی از نظر پرفورمنس وضع کرده‌ایم و به همین دلیل است که GT3 جدید نیز از این پلتفرم استفاده کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Shirko

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (248 ديدگاه)

    به شدت منتظرم بیاد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۷ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      منم همینطور.منتظر این تغیر هستم در M4 جدید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza

      ۱۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      من هنوز تو کف نسخه‌ی قبلی هستم ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (68 ديدگاه)

    با این طراحی نیاد بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بنظرم رندرهایی از همین سری4 با جلو پنجره بزرگ اومده که در این رندرها فقط و فقط جلو پنجره را کوچیک کردند و بنظر زیباتر شده. بنابراین سری4 جدید بیشک در طراحی جلو و وعقب، چراغها، قوس بدنه و… از نسل قبل کاملا بهتر شده، فقط این جلوپنجره محل بحث داره! خیلی ساده با یک کیت، میشه این موضوع را برای کسایی که جلوپنجره بزرگ دوست ندارند، حل کرد. به راحتی میشه این جلوپنجره را از وسط بشکل افقی به دو قسمت کرد و قسمت زیرین دیگه مفهوم جلوپنجره را نداره و میشه مثل نسل قبل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهراد

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (755 ديدگاه)

    جوووون تو فقط محصول بساز لعنتی ، یدونه سری 3 هم بده به من واسه مریض میخوام ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامین

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    100 تومن می دم تو فقط بیا. الهی بمیرم برات

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mad.z.Max

      ۱۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (1839 ديدگاه)

      ذوقی کردما : )))

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا