بی ام و

پروژه تیونینگ ب‌ام‌و X7 توسط دالر

دالر پیش از این روی برخی محصولات ب‌ام‌و کار کرده و حالا نوبت به لوکس‌ترین شاسی‌بلند شرکت یعنی X7 رسیده است.

این تیونر سوئیسی برای پرچم‌دار قدبلند باواریایی ها کیت افزایش قدرت، سیستم اگزوز اسپورت، سیستم تعلیق اسپورت تر و رینگ‌های افترمارکتی را در نظر گرفته است.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بکار رفته در نسخه M50i این خودرو قدرت ۵۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. با کمک دالر این رقم به ۶۳۰ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتون متر رسیده است. این تیونر مدعی است کیت مرحله ۲ را نیز در دست توسعه داشته و این کیت باعث ایجاد خروجی ۶۴۶ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری خواهد شد.

مافلرهای چهار لوله‌ای دارای کنترل ویژه‌ای بوده و صدای تولیدی را می‌توان از روی دکمه‌های فرمان تغییر داد. همچنین یک ماژول کاهش ارتفاع برای سیستم تعلیق بادی در نظر گرفته شده که باعث می‌شود ارتفاع خودرو کاهش یابد. همین موضوع روی مرکز ثقل تأثیر مثبت می‌گذارد. رینگ‌های ۲۳ اینچی نیز با لاستیک‌های فربه همراه شده‌اند.

دالر همچنین بهبودهای دیگری را برای X7 در نظر گرفته که شامل افزایش قدرت تمامی پیشرانه‌های این خودرو در اروپا می‌باشد. کابین نیز می‌تواند پذیرای پشت آمپرهای جدیدی باشد که تا ۳۳۰ کیلومتر در ساعت شماره‌گذاری شده و این امر نشان دهنده حذف محدود کننده سرعت می‌باشد. به این مورد باید پدال‌های آلومینیومی و کف‌پوش‌های جدید را اضافه کرد.

اما خودرویی که در تصویر دیده می‌شود از نوع دارک شادو ادیشن است که تنها به ۵۰۰ دستگاه تولید شده و از برخی ویژگی‌های متمایز نسبت به نمونه‌های استاندارد سود می‌برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    ماشین خوبیه، ظاهرش به لطف دالر خشن شده انگار می خواد بزنه تو گوش آدم

    موافقم 0
    مخالفم 2
  2. MAHDI

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    رنگش جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahan

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    یکم تیره تر میشد و لاستیک ها پیانویی بهتر بود ولی در کل این ماشین ذاتا خوش استیله و قشنگه دالر هم تغییرات خاصی رو اعمال نکرده تنها نکته مثبتش برداشتن محدودکننده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. محمد مختاری آذر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    کاش یکم دیگه هم تغییر می کرد این چیه دیگه اینم شد تیون یه رنگ ساده با چند قطعه ساده افزایش قدرت فقط 100 اسب بخار من که این را تیون نمی نامم نظر شما چیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    این دیگه چه سمیه،تنها چیزیش که فرق کرده یه رینگ و رنگه!
    دیگه تیونرها هم بی حوصله شدن…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا