بی ام و

جامه‌دان لوکس ب‌ام‌و سری 8، گران‌تر از فورد فیستا!

اگر شما مالک ب‌ام‌و سری ۸ کوپه جدید بوده و در حال برنامه‌ریزی برای یک مسافرت طولانی هستید شاید این ست جامه‌دان مونت بلانک ایکس ب‌ام‌و ارزش نگاه کردن را داشته باشد. البته بد نیست بدانید قیمت این مجموعه برابر با ۱۴۹۰۰ یورو (حدود ۱۷ هزار دلار) می‌باشد.


جدای از این موضوع که ست جامه‌دان یاد شده گران‌تر از یک هاچبک ساب کامپکت پایه همچون فورد فیستاست، این مجموعه به خاطر کیفیت بالای خود و تولید محدود متمایز می شود.

تنها ۱۵ ست از آن ساخته خواهد شد و البته کار ساخت آن‌ها با دستان هنرمند ایتالیایی‌ها صورت خواهد گرفت. این جامه‌دان‌ها از جنس چرم مشکی، قرمز یا ترکیبی هستند. بنا به گفته‌ی سازنده، مجموعه جامه‌دان مونت بلاک ایکس ب‌ام‌و برای هماهنگی فوق‌العاده با محفظه بار ب‌ام‌و سری ۸ کوپه طراحی شده است.

کیف گیتار این مجموعه طویل‌ترین آیتم آن است. این کیف دارای محفظه‌ی خاص برای قرار دادن آلات موسیقی می‌باشد. داخل آن نیز دو جیب کاربردی برای قرار دادن نوت های موسیقی و وسایل جانبی گیتار تدارک دیده شده است.

اما کیف موج‌سواری ب‌ام‌و با دو بخش مجزا و متفاوت عرض می شود. بخش اصلی و بخش کوچک‌تر برای قرار دادن وسایل جانبی. این کیف همچنین به عنوان یک کوله‌پشتی هم می‌تواند بکار رود. کیف دافل ب‌ام‌و نیز ظاهر گرد نمادینی داشته و از دو بخش زیپ‌دار جدا برای قرار دادن کفش و وسایل جانبی تشکیل شده است.

نهایتاً به چمدان چرمی می‌رسیم که دارای بخش اصلی بزرگ با نوارهای الاستیکی، سه بخش زیپ‌دار و دو بخش بزرگ برای قرار دادن وسایل است. این مجموعه‌ی زیبا و گران‌قیمت را می‌توان هم‌اکنون از مقر ب‌ام‌و در مونیخ خریداری نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    سری8 رو بدید به ما اللللللللباقیش مال شما

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    مون بلان بینظیره / شاید طرف سنتوریست! باشه / 3 تاش کفایت میکنه / مشکی ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا