بی ام وپورشهلامبورگینی

درگ تایمز: جدال اونتادور با M6 و پورشه 1000 اسبی

در رقابت امروز اونتادور ایتالیایی ما که نصب اگزوزهای Capristo قدرت خروجی آنرا به ۷۳۰ اسب بخار رسانده، باید به مصاف دو رقیب آلمانی برود. اولین رقیب او ب ام و M6 کوپه F13 است که مهندسین اماراتی PP-Performance قدرت پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 آنرا از حدود ۵۶۰ به ۶۸۰ اسب بخار رسانده اند. دومین رقیب اونتادور را هم مهندسین آلمانی ۹ff ببهبود داده اند؛ آنها با نصب توربوهای Garrett بر روی ۹۱۱GT3 RS ، این پورشه محبوب را به باشگاه ۱۰۰۰ اسبی ها آورده اند. هرچند رقابت آخر همزمان شروع نشد اما با نگاهی به نتایج می توان دید که تا یک چهارم مایل اونتادور سریع تر بوده اما در مسافت یک مایل این پورشه است که با اختلاف ۰.۴ ثانیه ای رقیب ایتالیایی اش را کنار می زند.

[jwplayer mediaid=”59576″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۹۳ دیدگاه‌ها

  1. امید

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    جای پراید خالی بود نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      جون مادرتون f12 رو جلوی آونتادور بندازید ببینیم کی می بره!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        چی میگی پسر؟
        این حرفات تاریخ مصرفش گذشته،مگه درگ آوانتادور با f12 رو ندیدی؟ که چجوری f12 مثل سوسک لهش کرد اگه ندیدی دانلودش کن ببین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          اصل مسابقه از بشت خط شروع است ، من از اون لحاظ می کم ، خودم اون مسابقه أی که شما می کی رو دیدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Zonda R

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        Aventador جان
        درگ نتیجش مشخصه
        البته به خاطره اینکه این درگ انجام شده
        F12 berlintai
        برنده شد
        با اختلاف زیاد البته

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. javid

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (93 ديدگاه)

      سلام ببخشید میدونم بی ربطه ولی میخواستم بدونم قیمت اصلی تویوتا کراوان چند ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        داش جواد تویوتا کراون های تو ایران که مال سال 1995 باشن 60 میلیون تمیزش

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. slr722

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      چقدر m6 خوب رفت…تعحب کردم…

      من به پیست به این تمیزی خیلی حال کردم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. پیمان

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش من ترکیه درگ اونتادورو با f12 دیدم اونتادورlp700سرتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. توفیقی

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    واقعا آونتادور بهترین و زیباترین مدل لامبورگینی تو تاریخه.مخصوصا نمونه رودسترش با 450 هزار دلار قیمت.به این میگن ماشین واقعی.نه 4 چرخی که اسم ماشین روش گذاشتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      اره ولی قیمت ب ام و چنده که انقد خوب پا به پاش میاد ؟ دقت کنید فاصلشون بیشتر نمیشه ، همون فاصله از اول تا آخر هست ، به نظر میرسه یا یکی از تعویض دنده های ب ام و جالب نبوده یا فقط تو یه دنده خاص کم اورده . میشه کاری کرد که بگیردش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        ببخشید که اون bmw تقویت شده بود . این آونتادور از نسخه ی اولیه 30 اسب بخار قویتر بود ولی میشه بفرمایید این bmw چند اسب بخار قویتر از نسخه ی اولیه هست؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          ببخشید m6 رو اگه 500 اسب هم تقویت کنی (البته نمیشه مثال زدم) باز هم نصف قیمت لامبوی 30 اسب تقویت شده است . شما به من بگو اون ب ام و چند تموم شده با 120 اسب تیون و لامبو چقد تموم شده با 30 اسب تقویت . m6 خودش 111 هزار دلاره . نهایتا فک میکنی چقدر خرجش کردن ؟ اصلا بگو شده 200هزارتا (که نشده) . حالا لامبو چنده با 30 اسب تقویت ؟ اصلا استانداردش چنده ؟ ب ام و داره مهندسی رو ارزون میفروشه. واقعا کارش ارزش داره . فک نمیکردم m6 یه همچین ظرفیتی داشته باشه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        حمید کاملا باهات موافقم.

        اخه یکی نیست بگه کار ب ام و یک چیز دیگست.

        کار لامبورگینی یک چیز دیگست.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          درسته میلاد جان . منم واسه همین تعجب کردم . ب ام و سوپر اسپورت نیست ولی میتونه انقدر ظرفیت داشته باشه و خوب بره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          به خاطر این که مهندسی حرفه ای داره . البته قیاس شما هم درست نبود . منم وقتی درگ آونتادور با ویرون 16.4 رو دیدم خیلی تعجب کردم که بوگاتی با اختلاف خیلی کمی برد!!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (645 ديدگاه)

    فکر نمیکردم m6 انقدر دووم بیاره . فقط 680 اسب بود . سوال اینجاست که اگه روزی ب ام و دست به ساخت یه 1000 اسبی بزنه (مقامات ب ام و میگن در حال حاضر تولید سوپراسپورت یا موتوری مثل موتور F1 به صلاح کمپانی نیست) نتیجه این درگ چی از آب در میاد ؟ 1000 اسب رو بیخیال اگر همون 730 اسب رو بزنه باز هم از لامبو شکست میخوره ؟؟؟ کسی چه میدونه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بزنه ببینیم چند مرده حلاجه . ما که بخیل نیستیم!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        aventador عزیز میتونه و امیدوارم به زودی بزنه . F1 رو از یاد نبر که لامبو رو دستش نداریم که بتونه این همه سال رکورد دار باشه و حتی هنوز با اینکه رکورد دار نیست همچنان شتاب اولیش از هرچی سوپراسپورته بهتره حتی از ویرون (درگ ریچارد هموند در تاپ گیر) و فراموش نکن اون فنی رو ب ام و به F1 داده . متاسفانه هدف و راه ب ام و دوره از سوپراسپورتها وگرنه ایمان داشته باش ب ام و بارها ثابت کرده پتانسیل انجام هر کاری رو داره.اگه بخواد میتونه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          بله منم همین عقیده رو دارم . وجود شرکت هایی که سوپر اسپرت ساز های بزرگی چون فراری و لامبورگینی رو تهدید کنند باعث داغ شدن بازار رقابت و به وجود آمدن سوپر اسپرت های بهتری خواهند شد!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          یه کامنت بلند نوشتم که تمامی سوالات رو پاسخ داده بودم اما ایراد گرفت و ثبت نشد . حال دوباره نوشتنش رو ندارم . بعدا تو پست های دیگر می نویسم!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          aventador نگران نباش ، چیزی از لامبو کم نشده که … بیخیال .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          من وقتی یه کامنت می کذارم ، فکر ها و نظراتمون رو بیان می کنیم و به جیزی می آموزیم . در بحث ماشین های سوبر اسبرت کلکلش زیباست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. emran

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ایول به m6 که با 680 اسب بخار پابه پا میومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.

    باز هم المان ها.خوشم اومد.

    البته فرقی هم نمیکنه ، لامبورگینی هم زیر خودمونه.

    ((( ایران و المان )))

    ((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad XX

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (201 ديدگاه)

      چه ربطی داره برادر من؟! به هر حال لامبورگینی یه برند ایتالیاییه. طراحی و ساختش کار ایتالیاست. حتی بر خلاف مورسیه و گایاردو، موتور آونتادور هم توسط خود لامبورگینی ساخته شده. حالا چون مالکش آئودیه میشه گفت موفقیت هاش به آئودی و آلمان مربوطه؟؟
      سوپر اسپرت: فقط ایتالیایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        موتور مورسیه لاگو ایتالیایی هست . تازه همین موتور گایاردو که آلمانی هست نسبت به r8 حدود 20 اسب بخار قویتره !!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        چه ربطی داره؟؟؟

        پس هنوز المان و نشناختی.

        موتور با سرمایه ی ما میسازه!!!!

        ماشین و با سرمایه ی ما میسازه!!!!

        سرمایه ی ما در رگهاش جاریست!!!!!

        بعدشم:

        اون موقع که ما در سال 1909 رکورد سرعت 226.91 کیلومتر را

        زدیم شماها کجا بودید؟؟؟

        لامبو که داشت تراکتور میساخت و میفرستاد برای زمین های

        کشاورزی.

        اون موقع که ما تو اسفالت حرکت میکردیم ، شما داشتی تو گل و

        لای و خاک مزرعه بذر هارو جا به جا میکردی.

        ما حتی تو جنس مسیر هم با هم تفاوت داریم.اصلا تو در حد ما

        نیستی.

        حالا خوبه ما و فورد به دنیا فهموندیم که خودرو چیه!!!

        چطور حرکت میکنه.

        ما بودیم که به دنیا فهموندیم که موتور دیزل چیه.گازوئیل چیه.

        هیچ وقت پیشینتونو فراموش نکنید.بدونید که کجا بودید و الان

        کجایید.

        نه اینجوری نمیشه.نمیذارن انسان اروم بشینه.مثل اینکه باید

        با پدال همکاری کنم و استاد خاک خورده را دوباره گردگیری کنم

        تا بقیه حساب کار دستشون بیاد.

        ما قدرتمندیم.

        مرده هارو زنده میکنیم = بوگاتی.

        ضعیف هارو قوی میکنیم = لامبورگینی . سئات . بنتلی . اشکودا .

        دوکاتی . اسکانیا .

        ولی اینو قبول دارم که ایتالیا مهد خودروهای اسپورته .

        بعدشم این ما بودیم که اتوبان را ساختیم تا همه در ان جولان

        بدهند.

        این شرکت بزرگ AMG است که موتورهای 12 سیلندر پاگانی

        زوندارو میسازه.

        یادت نره.

        ((( ایران و المان )))

        ((( آلمان : مهد خودروسازی در دنیا )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mohammad XX

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (201 ديدگاه)

          چرا عصبانی میشی؟ داریم فقط بحث می کنیم.
          من اصلا منکر این نیستم که صنعت خودروسازی رو آلمان و امریکا شکل دادن. کارل بنز یه نابغه و مخترع بزرگ بود. هیچ حرفی توش نیست.
          اما من دارم در مورد سوپر اسپرت ها حرف می زنم.
          به نظرت قبل از اینکه آلمانیا لامبورگینی رو بخرن، لامبو هیچی نبوده؟؟؟!

          البته من در درجه اول طرفدار فراری هستم.
          4 تا از ماشین های فراری (250gto ، 365gtb/4 ، 288GTO و F40) + لامبورگینی میورا سریع ترین ماشین های زمان خودشون بودن.

          به انتخاب مجله Sports Car International فراری 250GTO بهترین سوپر اسپرت تمام دوران ها انتخاب شد.

          فراری توی سومین سالی که وارد مسابقات Grand Prix شد تونست قهرمانی رو بدست بیاره و سال بعد هم تکرارش کنه. ینی یه تازه وارد در مقابل تیم های با سابقه ای مثل مرسدس، جگوار، استون مارتین، مازراتی و …

          موسس بوگاتی هم که خودت میدونی کی بود و تو دهه های 20 و 30 چه افتخاراتی رو کسب کرده بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          قدیم رو ولش کن . اینجوریه!!!!!!اون موقعی که ما میورا رو تولید می کردیم با حد اکثر سرعت 280 کیلومتر شما کجا بودید؟!اون موقعی که مورسیه لاگو تولید شد تا چندین سال رقیبی نداشت شما کجا بودید. گذشته رو به رخ نکش . الان رو بچسب . بعدش لامبورگینی اینقدر قوی شده که نیازی به کمک مالی آئودی نداره!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          aventador مطمئنی لامبو احتیاجی به آئودی نداره ؟ پس چرا نمیاد بیرون از آئودی ؟ یه زمانی پورشه مالک فولکس بود ، بعد انقدر قوی شد که جاشون عوض شد فولکس پورشه رو خرید . شما که اندر داغین … الان نوبت شماست ، کل آئودی و فولکس رو با هم بخرین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          من سهام دارش نیستم که بدونم چرا سهامش رو پس نمی گیره . ولی چند جا آئودی گند زده به ماشین های لامبو . نمونش استفاده از پلتفرم مشترک بین هوریکان و r8 جدید و سخت گیری آئودی در مورد استفاده از گیریبکس به روز رسانی شده ی دو کلاجه ی r8 برای هوریکان . در بعضی از موارد خیلی دخالت نا به جا کرده!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          محمد من عصبانی نشدم.

          ارزش نداره عصبانی بشم.اونم با شما دوست عزیز.

          من قبول دارم که معنیه خودروهای سوپر اسپورت را

          ایتالیایی ها به دنیا فهموندن.میورا یک افسانست.

          خیلی عالیه.بعدشم من نگفتم که اینها چیزی نبودن.

          ولی من رکورد سرعت رو در سال 1909 گفتم.

          خیلی حرفه.اونم درون سال.105 سال پیش!!!!!

          بوگاتی رو هم قبول دارم که یک سوپر اسپورت فرانسوی

          بود.

          ما تاریخ رو فراموش نمیکنیم.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          اقا اوانتادور چرا قدیم رو نکشیم وسط؟؟؟

          شما به من بگو 1909 کجا بودی؟؟؟

          یک جواب ساده.جواب منم با سوال جواب نده.

          اون موقع که ما رکود زدیم میورا که براش احترام زیادی

          قائل هستم کجا بود؟؟؟

          تو داری سال 1968 رو با سال 1909 مقایسه میکنی؟؟؟

          انصاف داشته باش و جواب بده.درسته؟؟؟

          59 سال منصفانه است؟؟؟

          بعدشم اگه لامبو قوی شده پس چرا زیر فولکسه؟؟؟

          در ضمن برای چی الانو بچسبم؟؟؟

          ما ( بنز ) الان درگیر تولید بهترین کامیون ها .

          اتوبوس ها . سواری ها . و مدیریت دیگر زیر مجموعه

          ها و ….. هستیم.ولی تو داری روی یک موضوع کار

          میکنی.تازه چون تو در زیر ما هستی بحران مالی برات

          معنی نداره.

          فولکس هم دخالت بیجا نکرده.

          رئیسه.همه کارست.دوست داره دخالت کنه.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. Mohammad XX

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (201 ديدگاه)

          بله اون زمان رکورد فوق العاده ای بوده.
          الان یه سرچ در مورد این ماشین که گفتی کردم. قبل از این از ماشین Blitzen Benz چیزی نشنیده بودم.
          رکوردش تا 10 سال شکسته نشده بوده. اما یه نکته کوچیک این وسط وجود داره و اون اینه که موتور این ماشین، حجم وحشـتناک 21500 سـی سـی داشته!!!! به هر حال چیز جالبی بوده.
          ممنون که بحثت باعث شد یه چیز جدید یاد بگیرم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. 229

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2 ديدگاه)

          همچین میگه ما این کار رو کردیم ما اون کار رو کردیم یکی ندونه فکر میکنه یارو صدر اعظم آلمانه!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. سام*

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (218 ديدگاه)

          این ادبیات شما دوست داشتنی نیست.من خودم عاشق ماشینهای ایتالیایی مخصوصا فراری و لامبو هستم.چیزی که ما بهش توجه نمیکنیم اینکه یک سوپر اسپرت علاوه بر موتور قوی و شتاب فوقالعاده باید طراحی و حس یک سوپراسپرت به خوبی نشون بده و البته اینجا کار کمپانیهای ایتالیایی بی رقیب هستن.از طرف دیگه حمایت مالی ائودی از لامبو بیشتر افتخاری برای ائودی هست تا لامبو.وگرنه الان یه کمپانی در پیت چینی که ولوو خریده میتونه ادعای قدرت کنه در صورتی که قضییه کاملا بر عکس.در اخر اینو میخوام بگم که ایتالیا ییها از زمان داووینچی تا الان به طراحی های پیشتاز معروف بودن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          aventador عزیز ، مخالفم که آئودی کار لامبو رو خراب کرده . به نظر من لامبو درحال حاضر داره یکی از بی دردسر ترین دوران تاریخشو سپری میکنه . در ثانی فرض کنیم آئودی داره لامبو رو خراب میکنه . آقا دارندگی و برازندگی . پولشو داده حالا میخواد کبریت بکشه زیر کمپانی . اصلا میخواد لامبو رو بریزه تو جوب ، مالشه اختیارشو داره ، کسی اعتراضی داره ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. mehran911

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          طرفدار های ایتالیا بحث الکی نکنید حرف حق رو قبول کنید نمی خواستم کامنت بزارم حال تایپ هم ندارم اگه بحث آمارو ارقام باشه چیزایی می نویسم که…

          اقا میلادوحمید جان حرف حق میزنن پس قبول کنید

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.

        نه پس توروخدا بیاد از R8 هم ضعیف تر باشه.

        بعدشم این سیاست ماست برای فروش.

        ما قدرت اینو داریم که از 8 سیلندر 850 اسب بخار خروجی

        بگیریم.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۳۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          F.A
          جالبه دوستان همچین میگن موتور فلان رو ما دادیم
          برند فلان زیره ما هستش
          که انگار صاحب کارخونه اند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          افرین اقا زوندا!!!!

          افرین.

          داشتیم؟؟؟؟

          اینجا یک فضای مجازیه.

          داریم با این بحثامون حال میکنیم.انتقال اطلاعات

          میکنیم.چیز بدی نیست.زود عقب نکش و دلگیر نشو.

          من حاضر نیست تمام این خودروساز هارو با یکی از شما

          هموطنانم عوض کنم.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.

          ما فکر نمیکنیم که صدر اعظم المانیم.

          ما فقط دوستدار و عشق المانیم.همین.

          بعدشم سام عزیز حرف شما درسته.

          ولی بحث من برای 105 سال پیش بود.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. سينا پرسپوليسي

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلطان ماشین ها فقط => لامبووو

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. carbonado aventador

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      نه عزیزم . باید دسته بندی بشه . بعدش بین سال های خاصی فراری حرفی برای گفتن در مقابل لامبورگینی نداشته . از سال 2009 تا 2013 لامبو تکتاز بوده . ولی در سال 2013 با اومدن ماشین هایی مثل f12 و سلطان تمامی سوپر اسپرت ها لافراری نقش لامبو کمرنگ شده!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. یه آدم عاشق

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    هیچ ماشینی حق نداره با ماشینهایه آلمانی مسابقه بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      واقعا که بچه بازیو بس کنید
      دوست دارید
      کدوم برند سوپراسپرت ساز دیگه خودرو نسازه؟
      من که همشونو دوست دارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      M6 کجا aventador کجا؟
      تو دو تا کلاس متفاوتن
      ولی کلا من عاشقی درگم
      دمت گرم پدال

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. امین

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (433 ديدگاه)

    پدال لینک دانلود هم بذار.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    سوسک کرد m6 رو

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      سوسک نکرد برد . البته m6 هم خوب پا به پای آونتادور راه میومد!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    نههههههههههههههههههههههههههه…اصلا دوست ندارم ببینم bmw سری6 تو مسابقه ای کم میاره.رویاهام به باد رفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      کجاش کم اورده؟ب ام و یک سوم قیمت لامبو انداختی رو پیست ، پا به پاش تازوندی ، ناراحت هم هستی ؟ m6 سوپر اسپورت نیست ولی در حد یه سوپر اسپورت تازوند ، این پیروزیه نه شکست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Saied

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    به این کار میگن تبلیغات

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. 50

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (493 ديدگاه)

    پورشه عالیه– جای آلفا ams خالیه……. KING GTR

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    بازم پورشه مث همیشه ترکوند! ببین دیگه 918 چیه !!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۳۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      قبول دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. محمد

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    دوستان میشه یکی درست و حسابی یاد بده چجوری میشه آواتارمون رو عوض کنیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      محمد در عین حالی که پیچیدست ، خیلی اسونه.

      ولی چون توضیحش خیلی زیاد میشه ، کسی حوصله نمیکنه بگه.

      تو پست های بعدی یک پیشنهاد میدم.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. SAEED

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    فقط اونتادور!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (645 ديدگاه)

    دوستان توجه داشته باشین همه دست آلمانیان . انگلیسیا مال آلمانیان . ایتالیایی ها و اسپانیایی ها و سوئدی ها و … ولی آلمانی ها خودشون خوشون رو اداره میکنن . آویزون دیگران نیستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۳۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    ای بابا بس کن دیگه آوانتادور اینا میخوان بحث و تموم کنن تو باز شروع میکنی.

    بزار اینو بگم راحت بشی من یه ایتالیا دوست هستم عاشق ایتالیا و خودروساز های ایتالیا هستم یه ذره به لامبورگینی که از برند های بزرگ ایتالیا هست علاقه داشتم که اونو هم تو با این تعصب الکی از بین بردی.
    به جای اینکه خودروساز هم وطن لامبورگینی رو تشویق کنی خیلی هم مسخره میکنی.کدوم یک از شما بچه ها فراری رو به لامبو ترجیح میدید؟کدوم یک از شما درگ f12با آوانتادورو دیدید؟کدوم یک از شما درگ اسپشاله با آوانتادورو دیدید؟ بابا یه حرفی بزنید این خاموش بشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      اقا سینا شما همون سنا اف بی هستید؟؟؟؟

      یا نه یک نفر جدید.

      ایران و المان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        آره میلاد جان خودمم،تواین همه وقت الان می فهمی؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. carbonado aventador

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      دقیقا وقتی آقا میلاد الکی از آلمان تعریف می کنه منم از آلمان زده می شم . من سعى می کنم واقع بین باشم . شما لأمبو دوستی به واقع بینی من نمى تونی بیدا کنی . من تو هر جایی که یکی فراری رو نامربوط زیر سؤال می بره ، من ناراحت می شم و جوابش رو می دم . من عاشق فراری ام ولی لامبو ، اولویت من است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. Zonda R

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    F.A
    بهتر نیست یه کم به همدیگه و نظرات هم احترام بزاریم ؟؟؟؟؟!!!!
    واقعا که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    پدال کامنت ها چرا قطع وصل میشن. برای معرفی خودم به میلاد چهار بار کامنت دادم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Hamidreza

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اونتادور که فوق العاده هست…
    اولش دیدین با اینکه bmw زودتر راه افتاد ولی اونتhدور باز گرفتتش!

    اون پورشه 1000اسبی هم عجب صدایی داشت :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      ب ام و زودتر راه نیفتاد دوست عزیز که هم اسم منی ، تو درگ استاندارد هیچ وقت اجازه نمیدن کسی زودتر راه بیفنه ، بخاطر تفاوت در نوع گیربکسشون ب ام و لانچ کرده ، لانچه دنده یکش بیشتر بوده ، زودتر نرفت . مگه کشکه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. sasan

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    BMWزودترحرکت کرد بااین اوصاف اونتادور خیلی خوب ردش کرد
    پورشه م که تاخرخره تیون بود نتونست نصف مسافت ازاونتادورجلو بیفته
    اونتادورلانچ فوقلاده قوی داره حتی بوگاتی تو دنده1 نتونست اونتادورو بگیره

    ماشینهای توربودار رو نباید باخودروهای تنفس طبیعی مقایسه کرد چون مثل مسابقه ی یه بدنسازمکملی میمونه با یه بدنساز طبیعی!!
    شخصا” پرستیژکلاس خودروهای لامبورگینی و فراریو دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. رامتین

    ۱ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    سینا خان شما که همش از فراری تعریف میکنی f12 را بنداز جلوی نیسان جی تی آر، خواهی دید کی سوسک میشه:)
    فراری اگه خوب بود فرناندو آلونسو نمیگفت بابا این فناوری فراری دیگه جوابگو نیست و نمیشه با ردبول جنگید. از همین الان گفته توان مقابله با ردبول را مانند 2-3 سال اخیر نخواهیم داشت. فقط هنسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      F12 به راحتی نیسان رو می خوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      خدایا این چی میگه!
      ببین چیرو با چی مقایسه می کنه خدا عاقبت بخیرت کنه.
      شرط می بندم f12 جی تی آر رو له میکنه.
      هه هه هه هه هه عجب خنده دار بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        این کارو کرده ، نیسان از 458 و مکلارن می خوره ، اون وقت می خواهی جلوی فراری …….!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. امیر.فقط ایتالیا.فقط فراری

        ۴ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (15 ديدگاه)

        بابا سینا تو هم فقط بهf12گیر دادی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. nms

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    هدف از این بحث های بیهوده که لامبورگینی سریعتره یا ب ام و چیه؟مگه این شرکت ها ارث پدریتون هستن که اینجوری بحث می کنین؟ یکی دیگه سوار میشه حالشو میبره شما این جا این طوری دعوا می کنین…والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. عادل

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (171 ديدگاه)

    فکر نمیکردم m6 اینقدر خوب پا به پای یه سوپراسپرت مثل لامبورگینی بیاد.، دمشون گرم بازم مهندسین آلمانی ، یعنی عاشق ماشین های آلمانی هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مهدی

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود به دوستان
    بحثتون جالب و بی نتیجست چون این ماشینها با هم قیاس نمیشند
    گذاشت آخر همه بیام که این پست دیگه خلوت شده
    دوست دارم این ماشینها رو داشته باشم
    1 بنز سدان (500 اسب بخار،شتاب 5 ثانیه)
    2 پورشه سدان(پانامرای توربو)
    3 یه فراری و یه لامبورگینی (سوپر اسپرت برای من ایتالیا ) چون شخصیت ماشین های ایتالیایی یعنی سوپر اسپرت البته آلمانها هم هستند اما در نهایت ایتالیا به نظرم طراحیشون خوبه حالا 1 یا 2 ثانیه بالا پایین با بقیه کشورها فرقی برام نداره
    4یه ماشین ژاپنی هم سدان هم شاسی (برای استفاده روزانه)
    البته بیشتر دوست دارم برای استفاده روزانه یه هیوندای النترا (دنده دستی) داشته باشم تا بقیه ماشینهام حیف نشن برای له کردن پدر ماشین درآوردن النترا خوبه پیش مرگ بقیست
    سپاسگذارم
    مهدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. arash1354

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    براوو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا