بی ام وفورد

درگ جانانهٔ موستانگ شلبی GT500 و ب‌ام‌و M8 کامپتیشن

فورد موستانگ شلبی GT500 جدید هم‌اکنون به دست خریداران رسیده که این یعنی حالا این افعی شیطانی می‌تواند راهی پیست‌های مختلف شده و قدرت‌نمایی کند. این یک خودروی پرفورمنس قدرتمند است که ضمن مغلوب کردن رقبای هم‌وطن، برای مقابله با رقبای اروپایی هم به بلوغ کافی رسیده است. حال GT500 در جدیدترین درگ خود که توسط درگ‌تایمز برگزار شده در برابر یک هیولای باواریایی یعنی ب‌ام‌و M8 کامپتیشن قرار گرفته است. البته در این مقایسه خودروها هم‌سطح نیستند اما هردو پرفورمنسی در حد سوپراسپرت‌ها را ارائه می‌کنند.

زیر کاپوت GT500 پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V8 قرار گرفته که مهندسان فورد با استفاده از سوپرشارژر توانسته‌اند از آن ۷۶۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۷ نیوتن متر گشتاور بیرون بکشند. به گفتهٔ فورد، این موتور نسبت به حجم بیشترین قدرت را در بین موتورهای V8 سوپرشارژ تولیدی دنیا تولید می‌کند. یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه نیز تمام این نیروی عظیم را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند تا GT500 به هیولایی برای دود کردن لاستیک‌ها تبدیل شود. M8 کامپتیشن اما از موتور کوچک‌تر ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند که خروجی کمتری برابر با ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این پیشرانه توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

بنابراین هرچند GT500 قدرت بیشتری دارد اما همهٔ این قدرت صرفاً به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود که این موضوع می‌تواند هنگام شروع حرکت دردسرساز باشد. از سوی دیگر اما M8 به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive می‌تواند به‌صورت کارآمد قدرت خود را به مسیر منتقل کند. بااین‌حال این سیستم نمی‌تواند در درگ به کوپهٔ قدرتمند ب‌ام‌و کمک کند و قدرت بیشتری ماسل کار فورد آن‌را به پیروز میدان تبدیل می‌کند. درگ‌تایمز بین این دو ماشین چهار درگ برگزار می‌کند که هرچند در ابتدای هر چهار درگ M8 جلو می‌افتد (و در برخی درگ‌ها کمی هم زودتر حرکت را آغاز می‌کند) اما GT500 در ادامه اختلاف را از بین می‌برد.

از این چهار درگ، M8 فقط در یک درگ آن‌هم با اختلاف بسیار جزئی ۶ صدم ثانیه پیروز می‌شود و در سه درگ دیگر GT500 زودتر از خط پایان عبور می‌کند. بهترین تایم دو خودرو نیز در درگ دوم با ۱۰.۹۷ ثانیه برای M8 و ۱۰.۵۵ ثانیه برای GT500 به ثبت می‌رسد. بدین ترتیب موستانگ شلبی GT500 جدید تاکنون شورلت کامارو ZL1 1LE، دوج چلنجر هلکت ردآی و ب‌ام‌و M8 کامپتیشن را در درگ مغلوب کرده و در پیست هم پابه‌پای پورشه ۹۱۱ GT3 RS پیش رفته درحالی‌که تنها مغلوب فراری ۸۱۲ سوپرفست شده است. این عملکرد چشمگیری خصوصاً برای یک خودروی اسپرت ۷۴ هزار دلاری آمریکایی محسوب می‌شود.

 

مشخصات فنی

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن

موستانگ شلبی GT500

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۶۲۵ اسب بخار ۷۶۰ اسب بخار
گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر ۸۴۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۰ ثانیه ۳.۳ ثانیه
وزن ۱۹۴۰ کیلوگرم ۱۸۴۰ کیلوگرم
قیمت پایه ۱۴۶,۹۹۵ دلار ۷۳,۹۹۵ دلار

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    دوتاشون خیلی سریع هستن ??
    البته عضلانی آمریکایی ها در اکثر درگ ها قدرتمند ظاهر شده

    موافقم 4
    مخالفم 3
  2. Kf

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (102 ديدگاه)

    در این درگ توجه داشته باشین که موستانگ در پیست درگ و آسفالت مخصوص چنین لانچی داشت اما در آسفالت معمولی فکر نکنم شانسی در برابر m8 داشته باشه به خاطر دف عقب بودنش میگم

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. مرتضی

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (78 ديدگاه)

      به خاطر چسبندگی بالای پیست درگ ، ماشین های دارای استهلاک کمتر یعنی دف عقب ها اصطکاک و هدررفت انرژی کمتر و در عوض شتاب گیری بهتری دارن اما چهار چرخ متحرک ها نه ، اونا دو برابر انرژی از دست میدن. فکر نمیکنم شلبی روی جاده معمولی بتونه اینطوری با ام 8 بره. هرچند به نظرم بهتر بود برای این پیست ام 5 کامپتیشن رو میاوردن، اون نیسان جی تی آر رو هم با اختلاف زده

      موافقم 2
      مخالفم 10
    2. parvaz

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (395 ديدگاه)

      موستانگ هربار قبل از درگ لاستیکاشو گرم میکرد، والا تو آسفالت معمولی نمیتونه این رکوردارو بزنه، ولی دوست داشتنی لامصب مخصوصا با ۷۵هزارتا قیمت

      موافقم 2
      مخالفم 8
      1. doubt

        ۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (257 ديدگاه)

        این چه فازیه برداشتید جدیدا هی آسفالت درگو این حرفا. بالاخره جفتشون تو شرایط یکسان دارن مسابقه میدن دیگه. پس تو بقیه شرایطم بگیم اون دف عقبه اون چهار چرخه پس انصاف نیست. تو یه آسفالت دارن مسابقه میدن باخته دیگه m8comp. بعدشم مسابقه درگ یا ترک اتفاقا جاش تو خیابون که نیست تو پیست مخصوص همین کارا باید باشه دیگه.
        تازه هر چهار تا درگو نزدیک نیم ثانیه زودتر استارت کرد.

        موافقم 6
        مخالفم 2
        1. مرتضی

          ۹ بهمن ۱۳۹۸
          سوابق: (78 ديدگاه)

          نه عزیزم حرفت منطقی نیست ، فورد خودش با معرفی موستانگ گفته طراحی شده برای پیست و درگ ، بی ام و گفته پرفورمنس عالی در عین اشرافیت. تقریبا مطمعن هستم ام 8 روی جاده معمولی پیروزه ولی این دوتا وقتی قراره تفریحی با هم درگ بدن بهتره مثل قوانین درگ معمولی یا به قول معروف اروپایی درگ بزارن ، مثل درگ همین موستانگ با هلکت ، یا درگ جی تی آر و ام5 کامپتیشن . رسما شرایط عالی برای موستانگ با لانچ کنترل خاصش که مثل دیمن برای درگ طراحی شده رو گذاشتن کنارش ، ناراحت میشی چرا به اسفالت گیر میدن؟ اصطکاک این اسفالت پلاستیکی های درگ به حدی بالاست که غیرممکنه یه ماشین بتونه روشون دریفت کنه یا سر بخوره، برای همینه درگستر ها انقدر چپ میکنن

          موافقم 2
          مخالفم 6
    3. TESLA

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      تو شتاب اولیه مغلوب m8 میشه ، ولی توی رولینگ و شتاب ثانویه به لطف ۷۶۰ اسب بخار قدرت به راحتی m8 رو قورت میده

      موافقم 0
      مخالفم 3
  3. fr

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (50 ديدگاه)

    دلیل استارت خیلی عالی موستانگ اینکه فورد یک سیستم لانچ کاملا جدید برای این ماشین درست کرده که با اینکه دف عقبه اصلا ماشین اسپین نمیکنه و از ماشین های دو دف در شروع حرکت کم نمیاره و در ادامه هم که گیربکس دوکلاجه و موتور سوپرشارژ عالی عمل می‌کنن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  4. کافر مقدس

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    از تک تک دلار های 74هزار دلار اسب بخار کشیدن بیرون . مردمان آمریکا اینقدر خوشبخت و با سعادت نامردیه:( البته صدهاسال قبل برای این خوشبختی و سعادت فعلی فکر و تلاش کرده بودند . . . . .

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. بی طرف

      ۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (100 ديدگاه)

      تا بینشون زندگی نکردی اینارو نگو!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 5
  5. نویدی

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (409 ديدگاه)

    شلبی چه قدرت وحشتناکی داره!
    ولی خدایی همه خودروسازها باید از bmw بترسن.

    موافقم 3
    مخالفم 7
  6. MAHDI

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    درگ اول پیروز:: ب ام و M8
    درگ دوم پیروز:: موستانگ GT500
    درگ سوم پیروز:: ب ام و M8
    درگ چهارم پیروز :: ب ام و M8 و موستانگ GT500 مساوی!!!

    پدال جان وقتی رقابت اسمش درگ هستش هرخودرویی که زودتر از خط پایان رد بشه پیروز هستش. شما تنها مجله ای هستی که متن این درگ رو اینطور نوشتی حالا اینکه چرا اینطور نوشتید نمیدونم.

    برای مثال در درگ M5 کامپتیشن و و دوج دیمن با اینکه زمان ثبت شده دوج دیمن کمی بهتر بود اما چون M5 زودتر از خط پایان گذر کرد M5 پیروز درگ بود.
    در درگ TOP GEAR بین مرسدس GT4 63 s و پورشه پانامراتوربو زمان مرسدس GT4 63 s کمی بهتر بود اما چون پورشه زودتر از خط پایان گذر کرد پیروز رقابت پورشه پانامرا بود.
    اگه قرار باشه که درگ طبق برداشت شما باشه با خودروها تک به تک زمان گیری میکردن.
    هرچند موستانگ در پیست درگ نکته خیلی مثبتی براش بحساب میاد و M8 در این پیست بخاطر چسبندگی از شتابش کاسته میشه اما بازم 2 بار M8 کامپتیشن پیروز درگ بود و بار راند دوم رو شکست خورد و راند آخر هم در لحطه عبور از خط پایان مساوی کردن.

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. Elmiraj

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (3099 ديدگاه)

      اعداد ثبت شده در دستگاه V-box ثابت می کنه که کی برنده شده نه عبور از خط پایانی که معلوم نیست کی اول راه افتاده…!!!

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. MAHDI

        ۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        پیشنهاد میکنم یه سربه مجلات دیگه بزنید و مطلب این درگ رو بخوندید و ببینید راند اول و راند دوم و راند سوم و راند چهارم رو نوشتنکدوم خودرو پیروز شده!!!!!
        بعدشم ماکه کور نیستیم داریم میبینیم خودروها با چه فاصله ای از خط رد شدن. اگه فقط قرار به ثبت زمان بود جدا جدا زمان ثبت میکردن. و لازم نبود در یک لحظه حرکت کنن.اینم فقط نظر شخصی نیست.مجلات خارجی هم همین حرف منو زدن.درگ های گذشته هم که شبیه بودن پیروز اون درگ رو خودرویی معرفی کردن که از خط پایان رد شده.
        ((یک نمونه اش درگ top gear))

        موافقم 0
        مخالفم 4
    2. MAHDI

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      یعنی موستانگ GT500 و دوج دیمن فقط در پیست درگ میتونن زمان خوبی رو ثبت کنن و الا در هر پیست دیگه ای اون زمان رو دیگه نمیتونن ثبت کنن.
      موستانگ GT500 برای مثال در درگ هایی در پیست عادی زمانی بهتر از 11.3 و 11.4 رو ثبت نکرده.
      اما برعکس خودروهای چهار چرخ محور در پیست درگ بخاطر چسبندگی بالایی آسفالتش باعث افت شتابش میشه اما برای خودروهای تک محور خودروها شلیک میشن.

      موافقم 0
      مخالفم 4
    3. امیر دهقان

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (689 ديدگاه)

      دوست عزیز
      منابع ما برای این مطلب یعنی سایت‌های Motor1 و BMWBlog هردو M8 رو پیروز فقط یک درگ دونستن
      این متن سایت Motor1:
      Only once does the M8 win out of four different races
      این متن سایت BMWBlog
      the race is a lot closer than you’d think, with the BMW even winning on one occasion
      در هر سه درگ شلبی تایم بهتری ثبت میکنه و طبیعتاً ماشینی که تایم بهتری ثبت میکنه یعنی زودتر میتونه مسافت 400 متر رو طی کنه، از طرف دیگه، M8 در یکی دو درگ کمی زودتر راه افتاد که Motor1 هم به این موضوع اشاره کرده

      موافقم 2
      مخالفم 2
    4. doubt

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (257 ديدگاه)

      آره بابا اصلا 4تاشو m8 comp برد این اشتباه نوشته.
      مثل m5 معمولی همرو زده، حتی یه مساویم نداده.
      همه بگین زده!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 6
    5. JDM

      ۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (126 ديدگاه)

      این فازتو بذار کنار دایی
      اعداد زمان واکنش از تایم اصلی کم میشن تا صحیح ترین تایم بدست
      که تو سه تا از درگ ها ام8 رو زد و فقط در یک درگ با اختلاف کمتر از یک صدم ثانیه خورد،حالا اگر نمیخوای قبول کنی مشکل خودته!!

      موافقم 0
      مخالفم 2
  7. Elmiraj

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3099 ديدگاه)

    غیر از عدم هماهنگی در استارت……لانچ های شلبی افتضاح بودن .

    موافقم 0
    مخالفم 2
  8. Enzo

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    قبلانم گفتم موستانگ اصل اینه .بنظرم کسیکه میخواد موستانگ داشته باشه یا باید اینو داشته باشه یا یه پله پایینتر gt350.منکر توانایی‌های M8 نمیشم .وای خیلی حال خوبیه با ۷۰تا یه ماشین ۱۴۰ تاییو بزنی

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. M3csl

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (76 ديدگاه)

      فقط ۷۰ تا کمتر رو دیدی؟؟
      135 اسب بخار بیشتر رو ندیدی؟؟
      ۹۷ نیوتن متر گشتاور بیشتر رو ندیدی؟؟
      ۱۰۰ کیلوگرم وزن کمتر رو ندیدی؟؟
      ۸۰۰ سی سی حجم موتور بیشتر رو ندیدی؟؟
      به نظرت اینا توی درگ مهمترن یا قیمت؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. Enzo

        ۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (319 ديدگاه)

        جناب من خودم واقعا از ب ام و خوشم میاد .ولی موستانگ همه اینایی که گفتیو با همون ۷۰تا داره .فککن ب ام و اینایی که گفتی رو داشته باشه راحت می‌ره رو ۱۸۰ .۱۹۰ هزارتا. شاید شما عاشق ب ام و باشید .من عاشق ماشینیم همین .دنبال برند نیستم

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. M3csl

          ۸ بهمن ۱۳۹۸
          سوابق: (93 ديدگاه)

          منم عاشق ماشین،،صداقت،انصاف وقضاوت عادلانم.
          همین،
          موفق باشی.

          موافقم 0
          مخالفم 1
  9. MAHDI

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    در اینکه در یک راند M8 زمان بهتری رو ثبت کرد و در 3 راند GT500 زمان بهتری رو ثبت کرد شکی نیست!!!
    اما این یه بعد ماجراست. چون اگه نتیجه درگ که همیشه اون ماشینی رو که زودتر از خط پایان گذر میکنه رو پیروز میدونن به این شکل حساب کنیم!!!!
    راند اول :: ب ام و M8 کامپتیشن
    راند دوم:: موستانگ GT500
    راند سوم:: ب ام و M8 کامپتیشن
    راند چهارم:: M8 کامپتیشن و GT500 مساوی
    تازه اونم با این همه اختلاف قدرت و گشتاور و اختلاف وزن وبرگزاری مسابقه درگ در پیست درگ که نکته مثبتی برای GT500 هستش و نکته منفی برای M8 بازم نتیجه بازم تو فیلم تقریبا یه چیز برابره!!!!

    حالا سوال اینجاست اگه این 2 خودرو در هرپیستی بجز پیست درگ این رقابت رو انجام بدن نتیجه به شکل خواهد بود !!!؟؟!؟! البته در درگ رولینگ احتمال زیاد GT500 پیروز میشه اما در مسابقه درگ!!!

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. Amir Machine

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      داداش میشه دست برداری از این حرفا؟!!
      برا یه بارم که شده قبول کن که ب‌ام‌و عزیزت از یه آمریکایی با نصف قیمت خورد، اینقدر هم سعی نکن باختش رو توجیه کنی
      تو دوتا از این درگ‌ها کاملاً واضحه که M8 زودتر راه میفته، خب معلومه ماشینی که زودتر راه میفته زودتر هم از خط پایان رد میشه اما تایم‌ها چیز دیگه‌ای میگن و نشون میدن کدوم ماشین تو 400 متر سریع‌تره
      مسابقۀ درگ هم که اسمش روشه، درگ! یعنی باید تو پیست مخصوص درگ برگزار بشه نه تو خیابون و جاهای دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. doubt

        ۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (257 ديدگاه)

        همینارو میخاستم بنویسم کارمو راحت کردی.
        حرف حساب.

        موافقم 0
        مخالفم 1
      2. محمد رضا شکری نافع

        ۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (2 ديدگاه)

        مختصر و مفید.دمت گرم.

        موافقم 0
        مخالفم 1
    2. حسن

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1316 ديدگاه)

      سر دبیر یه صفحه بذار سوالات و مفروضات ذهنی این بنده خدا را جواب بده یا یه مقاله بزن بنویس تو دنیای خودرو سریعتر از ام 8 نداریم با سرعت نور هم حرکت میکنه
      اقا موستانگا ببخش که برد نبودیم وگرنه به راننده میگفتیم دنده عقب بره که برد ب ام واختلاف زیاد باشه

      موافقم 0
      مخالفم 1
    3. OMID

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      چرا معمولا ماشینی که اول از خط پایان رد شده برنده اعلام میکنن؟
      چون اگه ماشینی که بهتر تایم زده همزمان با ماشین دیگه حرکت کنه زودتر از خط رد میشه
      این تایم درگ دقیق نشون میده که کدوم زودتر از خط رد شده?
      حرف شما مثل اینه که مثلا راننده ای که توی رالی نفر اول راه میوفته حتما‌ تایم بهتری از راننده دوم میزنه اصلا هم مهم نیست که زودتر راه افتاده:/
      شما میگی ماشینی برندست که زودتر از خط رد شده باشه
      خوب کدوم زودتر از خط رد شده ؟ اونی که تایم بهتری زده
      حالا ممکنه یکی یک ثانیه سریعتر راه افتاده باشه ولی لزوما سریعتر که نیست
      یه کم اگه فکر کنید کامل متوجه میشوید که ماستنگ زودتر از خط رد شده در واقع به خاطر تایم! دقیقاً مثل مثال راننده رالی زمان که واسه m8 کش نمیاد که:/
      ولی چون زودتر راه افتاده زودتر هم تموم کرده!
      مسابقه درگ هم در پیست درگ انجام میدن
      همون طور که هر مسابقه دیگه ای رو در پیستش انجام میدن

      موافقم 1
      مخالفم 1
  10. مهدی

    ۸ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    چیز عجیبی نیست 140 اسب قدرت بیشتر 100 نیوتون گشتاور بیشتر 100 کیلو هم سبکتر . اما جدی از اعداد و ارقام از نظر خودم موستانگ واقعا ماشین فانتر و لذتبخش تری هست . نمیدونم چرا در مورد لذت سواری بی ام و ها کلا اغراق امیز حرف میزنن والا من سری 3 و 4 زیاد روندم هیچ چیز خاصی که بخوام بگم تافته جدابافته باشه نداره در عوض با کمتر از پول سری 4 میشه موستانگ جی تی گرفت که بدون اغراق دنیای دیگه ای هست … چه سیستم تعلیق شهری تر و راحت تر چه قدرت موتور وحشتناک چه صدای عالی و حتی تو نسل جدید دیگه اختلاف کیفیت هم خیلی کم شده

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. MAHDI

      ۸ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      بله البته چون مجلات معتبر خودرویی و ماشین بازها نمیدونن و فقط شما میدونی!!!!! اصلا لذت ب ام و کجا بود. چه فرقی با برلیانس داره. اونم نه برلیانس 330 بلکه برلیانس 230 تازه اونم دست دومش که جونش در اومده

      موافقم 0
      مخالفم 3
      1. مهدی

        ۸ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        عذر میخوام من دیگه سی رو رد کردم مثل الان شما دنبال مجلات نیستم در واقع دغدغش رو ندارم تا خودم چیزی رو لمس نکنم در موردش نظر قطعی نمیدم

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. مانی

          ۹ بهمن ۱۳۹۸
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          سری ۳ ۲۰۲۰ وارد شده؟

          موافقم 0
          مخالفم 1
  11. Kf

    ۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (102 ديدگاه)

    شما لذت رانندگی رو با صدای زیاد و وحشی بازی در آوردن ماشین اشتباهی گرفتی

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1590 ديدگاه)

      رفیق در مورد اتومبیل های اسپرت حرف میزنیم نه سدان لاکچری. صدای جذاب و هیجان رانندگی شاخصه این ماشیناست… شما مطمئن باش یک بار سوار نسل جدید موستانگ و بی ام و های
      رقیبش بشی دستت میاد که ذهنیتی که داشتی با واقعیت یکم فاصله داره. باید قبول کرد امریکایی ها استاد ساختن ماشینهای اسپرت و جذاب اما ساده و ارزون هستن

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Kf

        ۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (102 ديدگاه)

        لذت رانندگی که فقط به اسپرت بودن و صدای زیاد نیست اگر صدای زیاد و اسپرت میخوای باید بری سراغ M Power که فقط یک m4 داخل کیش هست که تونستم یک روز اجارش کنم و اون موقع بود که فرق ماشین آلمانی با آمریکایی رو کامل فهمیدم اگر هم با خودروی لاکچری و لوکس لذت میبری که باید آلپبنا رو انتخاب کرد که من عاشقشم

        موافقم 0
        مخالفم 1
  12. محمدهادی

    ۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2133 ديدگاه)

    ای بابا تمومش کنید بره دیگه
    بهرحال با اسب بخار بیشتر و وزن کمتر و اینهمه فاکتور دیگه که روی کاغذ برنده رو معلوم میکنه خب چرا ناراحت بشیم از بردنده بودن فورد شلبی؟
    ایشالا ام ۸ جی تی اس تولید میشه یا نسل جدید ام ۶ میاد و اونم پوز فوردو میزنه
    اصلا دنیای تکنولوژی ینی همین برد و باخت ها،ینی همین رقابتای تنگاتنگ
    فورد خیلی زیبا و بی نقص ساخته شده انصافا،کی میتونه از قیافه مخوفش خوشش نیاد؟
    اما من فرم خطوط بدنه بی ام و رو همیشه بیشتر از هر خودروی دیگه یی میپسندم
    لامصب ۲۰ ۳۰ ساله این خطوط طرح اصلی خودشو حفظ کرده و به این برند روح و شخصیت جداگانه داد
    البته خیلیام بیشتر ازمن عاشق ماشینای دیگن،دمشونم گرم
    پرچم همه سازنده های حرفه ای بالا

    موافقم 1
    مخالفم 1
  13. JDM

    ۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (126 ديدگاه)

    موستانگ نه تنها لانچ خوبی داشت بلکه شتاب ثانویه فوق العاده ای داشت.
    شتاب ثانویه اش منو یاده مک لارن انداخت
    لاب لای بعضی ازین درگ ها یه موقع هایی شلبی دیرتر حرکت کرد ولی با شتاب ثانویه وحشتناکش تونست زودتر از خط پایان رد بشه
    اگر درگ یک مایل بود بی ام و با فاصله یه هیجده چرخ از شلبی میخورد!

    موافقم 2
    مخالفم 2
  14. کسری

    ۷ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ب ام و راحت تره و GT500 برای اینکه کوچک باشه بعضی چیز هارا بد گذاشتن سرعت M8 بیشتره ایراد های GT500 بیشتره بنابراین M8 بهتره و گران تره و امکانات بیشتری داره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  15. علی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    BMW با قدرت کمتر تونست موستانگ بزنه😂
    واقعا بی ام و سلطان💪
    هر چند که برا این درگ باید bmw m5 میومد

    موافقم 2
    مخالفم 2
  16. امیر حسین افشار

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    بنظرم موستانگ برنده می شد و حدس درست بود ام 8 دو مسابقه اول را برنده شد اون هم به خاطر ستایش هم اینکه موتور ام 4.0 لیتری بود و تویین توربو ام موستانگ 6.2 لیتری سوپرشارژر داشت و قدرت هم سرعت بیشتر هم دیفرانسیل عقب بود ولی مطمئنم توی جاده های با آسفالت بد موستانگ کم میاره چون ماشین های دو دیفرانسیل در جاده‌های بد شتاب و قدرتشان تغییر نمی کند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امیر حسین افشار

    ۲۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    بنظرم موستانگ برنده می شد و حدس درست بود ام 8 دو مسابقه اول را برنده شد اون هم به خاطر ستایش بود هم اینکه موتور ام 4.0 لیتری بود و تویین توربو ام موستانگ 6.2 لیتری سوپرشارژر داشت و قدرت هم سرعت بیشتر هم دیفرانسیل عقب بود ولی مطمئنم توی جاده های با آسفالت بد موستانگ کم میاره چون ماشین های دو دیفرانسیل در جاده‌های بد شتاب و قدرتشان تغییر نمی کندو هر دو ماشین های خوبی هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Svj

    ۳۰ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    دراینجا شلبی رزوناتور صندلی مسافرش حذف شده
    تو توضیحات مشخصات شلبی تو قسمت پایین مشخصات فنی نوشته شده… ولی بی ام و استوک بدون تغییرات(اصلاحات)….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا