بی ام ومک لارن

رقابت متفاوت ب‌ام‌و M5 تیون شده و مک لارن 720S

مک لارن ۷۲۰S یکی از بهترین سوپرکارهای مدرن است که در درگ نیز حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این خودرو حتی در حالت استاندارد نیز قادر است مسافت ۴۰۰ متر را زیر ۱۰ ثانیه طی کند و این عملکرد فوق‌العاده‌ای است. از طرف دیگر ب‌ام‌و M5 در کلاس سدان های پرفورمنس یکی از برجسته‌ترین خودروها بوده و رکورد حدود ۱۰.۹ ثانیه‌ای برای مسافت ۴۰۰ متر را ثبت می‌کند.

البته این رکورد برای M5 استاندارد بوده و ما امروز نسخه تیون شده آن را خواهیم دید که در پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو برخی بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را تجربه کرده و وارد میدان درگ شده است.

در ویدئوی منتشر شده شاهد رویارویی مک لارن ۷۲۰S استوک با ب‌ام‌و M5 تیون شده خواهیم بود. متأسفانه در این ویدئو اطلاعات چندانی درباره تغییرات M5 منتشر نشده و تنها گفته می‌شود که این خودرو قدرت حدود ۸۴۰ اسب بخاری دارد.

به این ترتیب سدان پرفورمنس باواریایی ها قدرت کافی برای سرشاخ شدن با سوپرکار بریتانیایی‌ها را دارد. به عنوان یادآوری باید گفت ۷۲۰S از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری استفاده کرده و یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. مک لارن ۷۲۰S وزن ۱۴۳۷ کیلوگرمی داشته درحالی‌که وزن M5 به ۱۹۸۲ کیلوگرم می‌رسد.

خب با وجود چنین آمار و ارقامی، به نظر شما کدام خودرو می‌تواند پیروز این درگ عجیب باشد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. مهراد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (755 ديدگاه)

    غول سوپرکارها VS غول سدانها

    هر دوشون خیلیارو زخمی کردن

    جیگره هر دوشونو بخورم ??

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. Ahmadreza 2002

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      بنظرم بهشون بگیم غول کش بهتر حق مطلب رو ادا می کنیم اینا دیگه خیلی وقتها که فرا تر از غولن

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Bayerische Motoren Werke

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (951 ديدگاه)

        آفرین خیلی خوشم اومد
        غول کش لقبی هست که خودم بار ها واسه M5 انتخاب کردم و واقعا لیاقتشو داره.
        مکلارن هم که نیازی نیست بنده حرفی بزنم در موردش چون کاملا از عملکردش مشخصه.
        ارادت

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. مهراد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (755 ديدگاه)

    پدال عزیز و دوست داشتنی دست شما درد نکنه و خیلی سپاس که هستی

    این مطلب هم خیلی باحال و هیجان انگیزه ، فقط یخورده ویدیو طولانیه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. parvaz

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (395 ديدگاه)

      هم تو گوشی هم رو لپ تاپ چک کردم جای ویدئو رو خالی نشون میده برای من، خیلی دوس داشتم درگ شون رو ببینم… واقعا بیمر با این موتور وی هشت هیجان انگیزش میتونه یه سوپر کار سبک وزن بسازه محشر میشه، مک لارن هم همیشه دوس داشتنی و برنده اکثر درگ ها، لطفا بچه ها نتیجه این درگ رو بگید، از سکون از رولینگ نتیجه چی شد؟؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Bayerische Motoren Werke

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (951 ديدگاه)

        سلام
        فیلتر شکن روشن کن چون لینک youtube عه.
        ارادتمندم… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. MAHDI

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    این M5 در همین مجله DSC OFF قبلا درگ هایی با:: پورشه 911 توربو اس / فراری 488پیستا / فراری 812/ آئودی R8 V10 و… داشته!!!!
    اما درگ های نسخه کارخانه DSC OFF جذابیت بیشتری داره که جذاب ترینش رقابت M5 کامپتیشن و مرسدس AMG GT63 هستش که دوبار رقابت درگ انجام میدن، دوبار درگ رولینگ و دوبار رقابت تست ترمز!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (107 ديدگاه)

      لطفا نتیجه هارو هم بگو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAHDI

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        درگ بین M5 کامپتیشن و مرسدس AMG GT63 نتیجه اش به این شکله!!!
        پیروز درگ:: M5 کامپتیشن
        پیروز درگ رولینگ :: M5 کامپتیشن
        پیروز تست ترمز :: M5 کامپتیشن
        اگه فیلتر شکن دارید بهترین رقابت هارو در یوتیوب میتونید تماشا کنید چون مجلات همه اونجا کانال دارن و بررسی هارو اونجا میزارن.
        درگ بین M5 و AMG GT63 رو هم DSC OFF انجام داده که دیدنش خیلی جذابه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. ایمان

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    دوتاشون در کلاس خودشون جزء بهترین ها هستن
    لطفاً مطلب فراخوان تعدادی از محصولات مکلارن به خاطر ریسک آتش سوزی رو هم منتشر کنید ببینیم اوضاع از چه قراره و جریان چیه ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamidreza

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      فراخوان داد بالاخره؟ خدا رو شکر
      امیدوارم بتونه مشکلاتش رو حل کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ایمان

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        مکلارن سنا خاص بود خاص تر هم شد
        ۵۰۰ دستگاه تولید شد که حدود ۱۰۰ دستگاه آتش گرفتن و تعدادشون به ۴۰۰ تا رسید ؛ ماشین تولید محدود یعنی همین سنا ؛ این ماشین ارزش کلکسیونی فوق العاده ای پیدا میکنه اگه به همین شکل ادامه بده
        به جان خودم مکلارن از وضع خودش خبر داشت که تعداد ساخت ” الوا ” رو کاهش داد ؛ از این بابت باید از مکلارن تشکر کرد
        خاص بودن به سبک مکلارن …. این داستان ادامه دارد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hamidreza

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2442 ديدگاه)

          مخالفم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      1. ایمان

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (3880 ديدگاه)

        دانیال جان چقدر تو سایت ها گشتی تا این مطلب رو پیدا کنی ؟؟
        حالا خودمونیم تعداد فراخوان های فراری و مکلارن رو مقایسه کن
        مکلارن با اون آتش سوزی های همیشگی رو با فراری که تعدادش خیلی خیلی کمتر هست مقایسه میکنی ؟؟؟؟
        خوشم اومد از روراستی مدیرعامل آستون مارتین که خیلی واضح و شفاف گفت دوست داریم مثل فراری باشیم نه مثل مکلارن که همه کاراش مثل فراری هست ولی به زبان نمیاره
        بازم خدا رو شکر فراری تولید محدود بودن رو به بعضی برندها یاد داد

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Mclaren

          ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          بزودی مکلارن 765 ال تی پیست محور هم وارد بازی میشه ببینیم این پیستا چیکار میخواد بکنه!
          هنر کرده که رکورد پیست زده وقتی کل پلتفرمش و طراحیش روی پیست متمرکز شده ولی 720 یک هیولای خیابانیه…یادمه قبل از اینکه پیستا عرضه بشه هم همش کری خوندن که 720 اس رو میزنه و نصف میکنه و کتلتش میکنه اونم با فناوری های 3 سال مدرن تر … ولی توی انواع و اقسام درگ ها داره شکست میخوره.اونم از کی؟ از یه برند بی حاشیه بدون گنده … ی
          ماهیت مکلارن همیشه همین بوده یه کابوس خاموش بوده اونم برای امثال فراری تو تمام سال هایی که وارد بازی شده…اگر نبود چرا شما انقدر جبهه گرفتی؟چرا نسبت به بقیه برندها اینطوری جبهه نگرفتی؟ چون سخت احساس خطر کردی…و برعکس طرفدارای مکلارن اصلا از پیشرفت فراری احساس خطر نکردن اگر کرده بودن از این دست کامنت های کنایه آمیز مثل شما میذاشتن اونم توی مطالب مخصوص فراری.( اینی که میگم توی علم روانشناسی ثابت شده )

          مکلارن با این که به مراتب شرکت خیلی کوچیکتری هست در برابر فراری ولی بدجور فراری رو به چالش کشیده کاری که سالیان سال هیچ برندی با فراری نمیتونست بکنه توی همه کلاس ها رقیب سرسخت فراریه البته از پورشه غافل نشیم من انقدر که از پورشه میترسم از فراری نمیترسم پورشه یه شرکت نخبست من حقایقو میگم گرچه برای خیلیا مثل شما تلخه اما مکلارن وارد بازی شده چه بخوای چه نخوای چه مسخرش کنی چه کوچیکش کنی در اصل داره هر روزم نه هر ساعت بزرگتر و بزرگتر میشه…میبینم اون روزی که مثل برند آیفون دیر میاد و زود میره بالا و هیچ شرکتی نمیتونه بکشش پایین…فقط منتظر باش و ببین…چیزی که یادمه سال 2011 وقتی مکلارن ام پی فور رو ساخت تو همین پدال کامنت کردم…حدود نه سال پیش

          راستی یه صحبتی رو مدام تکرار میکنی
          اینکه فراری اصالت داره چون قدمتش بیشتره پس از همه رقبا بالاتره!خیلی برندها اصالت دارن پس بقیه باید بمیرن؟
          نه عزیزم اگر با این تفکر بخوای قضاوت کنی باید بگی بنز نباید هیچ برندی رو آدم حساب کنه چرا؟ چون کارل بنز اولین خودروی بنزینی رو اختراع کرد پس همگی باید بزنن گاراژ حتی همین فراری عزیزت.
          یا اینکه چرخ رو چون گرد اختراع کردن جز مخترع هیچکس نباید ازش استفاده کنه و باید از چرخ های مربع یا مستطیل و متساوی الساقین استفاده کنن!

          بحثی داری منطقی بحث کن نه با نیش و کنایه های پوچ.
          والا من خودم شخصا تو هیچ مطلبی از فراری نه کامنت گذاشتم چون جز علایقم نیست پس لزومی هم نداره چرتو پرت بگم در موردش و سعی میکنم بشینم و پیشرفت های مکلارن و کوینگزگ رو تماشا کنم که جز علایقم اصلیم هستن

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. M سابق

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        آفرین خوشم میاد استایلتم حفظ میکنی
        قد یه طومار نوشته داره بال بال میزنه !
        بعد میگه حتی برای خوندنشونم نباید وقت حروم کرد !
        راضیم ازت…

        موافقم 0
        مخالفم 1
      3. M سابق

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        خدایی چطور میتونی وقتی اسم فراری میاد بگی برند قدرتمند مک لارن !
        حداقل قدرت برندینگ رو وسط نکش !
        فراری قوی ترین برند نه تو خودروسازی بلکه تمامی صنایعه اونم نه فقط همین امسال که گذشته هم بوده !
        اینو من نمیگم دنیا میگه حالا تو شدی کاسه داغ تر ازآش عزیزم لینک خارجیم نمیدم همین پدالو که مطمئنم خوندی هم این مطلبو:
        https://www.pedal.ir/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%82%d9%88%db%8c%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7-2020/
        بعد به ما میگه متعصب!

        موافقم 0
        مخالفم 1
  5. Mclaren

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    هیولای درگ به راحتی شکست نمیخوره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Kf

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    این M5 سایه بزرگی روی E63s انداخته اصلاً خبری ازش نیست، دیگه داره سوپر کار ها درگ میندازه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MAHDI

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    یه درگ جذاب دیگه هست بین ب ام و M5 معمولی نسخه کارخونه و مکلارن 720 و فراری 488پیستا که 3 بار تکرار میکنن درگ رو که هربار مکلارن 720 اول میشه و دو بار فراری 488پیستا در جایگاه دوم قرار میگیره و یک بارم M5 در جایگاه دوم قرار می‌گیره!!!!
    درگ 400 متر هستش که جذابیت بالایی داره واسه دیدن!!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Mclaren

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      720 حتی به پیستای تازه نفس هم رحم نمیکنه طبیعی بود.
      پروژه پیستا هم شکست خورد در مقابل 720 اس این ماشین جاودانه میشه مثل اف وان

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. M سابق

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        ترمزززززززز !
        ببخشید فراری 488 چی؟
        افرین پیستا !
        شکست کامل ؟ به این میگن فرار رو به جلو …
        488 پیستا سخت ترین رقیب پیست برای 911 gt2rs درپیسته !
        سخت ترین رقیب درگ برای مکیه ( شاید تو درگ شکستش نده اما قطعا دوتای دیگه رو میبره )!
        و سخت ترین رقیب جذابیت و پرستیژ برای اوراکان پرفورمانتس !
        میبینی هرکدوم تو یه زیمینه تخصص دارن اما فراری آچار فرانسه این کلاسه !
        یه برد مطلق بی چک وچونه مثله همیشه!

        موافقم 0
        مخالفم 1
      2. joojoo

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (271 ديدگاه)

        جاودانه شدن 720s فقط مشروط بر اینه ک هیچ سوپر کاری نیاد و رکورد 10.1 توی 400متر رو نزنه…..
        720s سوپرکاری برای اعداده….و تا وقتی مطرح میمونه ک سوپرکارهای دیگه نتونن 10.1 رو توی 400 متر بزنن….هنوز یادمون نرفته سر mp4و 650s چی اومد….mp4 ک نیومده توسط شاهکار لامبورگینی یعنی مدل جاودانه ی اونتادور شوت شد رفت…..650s هم توسط 488 و 911 توربو اس و اوراکان به حاشیه رونده شد…..در حالی ک اونتادور اون سال با رکورد 6.59 همچنان بر اریکه ی پادشاهی سوپرکار ها تکیه زده بود…. و رکورد 10.3 ثانیه ای 400 مترش هم هنوز غیر قابل دستیابی بود. ولی هیچ وقت کسی نگفت واو نگا کنید این ماشین رکورد 10.3 رو داره…همه میگفتن گفتن واو این یه لامبورگینیه….چیزی ک 4 سال پیشش هم میگفتن…. و هنوزم دارن میگن…هر وقت مکلارن تونست ماشینی بسازه در این حد…و هر وقت انجین اختصاصی و کاملا خودساخته ی خودشو رو ماشیناش گذاشت….اونوقت طرفداراش بیان کری بخونن. اسپید تیل تازه اولین قدم مکلارن توی مسیریه ک لامبورگینی به تهش رسیده و داره فقط نظاره میکنه….فراری از لامبورگینی جلوتر بود…..ولی عقبگرد کرد…و مسیر دیگه ای رو انتخاب کرد و شخصیت خودروهاشو فدای پرستیژ برند کرد…پورشه هم که از اول تو کار بهینه سازی بود و اصلا سبکش با لامبورگینی فرق داشت….

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Mclaren

          ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          داری از تراکتور سازی صحبت میکنی که به لطف آلمانی ها به اینجا رسیده؟
          خب خدمتت عارضم که مکلارن ام پی 4 اولین ساخته مکلارن بعد از اف وان بود و اولین تجربه مکلارن شرمندت که مثل لامبورگینی تراکتور ساز زیر سایه آلمانی ها توسعه پیدا نکرد مهندسی همین اسطورت تماما آلمانیه پس شما دیگه صحبت از انجین نکن اوکی؟
          در ضمن 650 اس 60-70 اسب از 488 ضعیفتره پس اول یه نگاهی به مشخصات بنداز بعد صحبت کن البته همین 650 توی رول پیستا رو شکست میده.
          الان پس با این تفاسیر باید بگیم یه میان رده مکلارن ینی همین 720 کل محصولات لامبورگینی رو از بدو تولد تا الان شوت میکنه تو باقالی ها.
          مکلارن اصلا لامبورگینی رو رقیب خودش نمیدونه هنوز توی چند کلاس مکلارن لامبورگینی رقیبی براش نداره…حداقلش مکلارن توسط خوده انگلیسی ها داره ساخته میشه نه مثل لامبورگینی زیر سایه فولکس واگن و فناوری های فولکس و زیر مجموعه هاش
          هر وقت یه اسطوره جاودانه مث اف وان داشتین بیا صحبت کن
          720 اس تمام آیتم های یک خودروی عالی رو داره.
          زیبایی
          قدرت
          امکانات
          سرعت
          سواری عالی
          حتی تو پیستم حرفای زیادی واسه گفتن داره با این که پلتفرم خیابونی داره.
          ببخشید تو این عصر پر از رقیب سرسخت وقتی 720 اس هنوز رقبای تازه نفسشو هم داره شکست میده اونم بعد از سه سال و چند ماه.. این ینی چی؟ ینی سوپرکار فوق العاده که شما عمرا درک نخواهی کرد چون خودتو زدی به خواب.
          حداقل فراری پورشه ای بیان کل کل کنن با مکلارن یه چیزی
          لامبورگینی که هنوز در حد اندازه ای نیست برای این جور کل کل ها

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. joojoo

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (271 ديدگاه)

          جناب مکلارن…..لامبورگینی در حد و اندازه ی این کل کلا نیست؟؟؟لامبورگینی شرکتیه ک بازده حجمی موتور تنفس طبیعی دوازده سیلندر ساخت خودش از موتور توربوشارژ ب ام و ام سیکس بیشتره….اونوقت این موتور v12 لامبورگینی روی کدوم پلتفرم ائودی سوار میشه؟؟؟؟؟کدوم پلت فرم کمپانی فولکس واگن توانایی هندل این موتور رو داره؟؟؟؟؟؟موتور v10 5.2 اولین بار روی گایاردو سوار شد یا روی ائودی R8؟؟؟؟؟ بخش اعظم مهندسی این موتور به عهده ی لامبورگینی بوده چون بیس این موتور همون موتورv10 5 معروف گایاردوعه…لامبورگینی زیر سایه ی المان ها رشد کرده؟؟؟میورای افسانه ای رو پورشه به لامبورگینی داده حتما….یا شایدم ائودی….کانتاش چطور؟؟؟؟؟اونم محصول المان هاست احتمالا….المان ها فقط پول تزریق کردن ک سود کنن…چون میدونستن لامبورگینی پتانسیل ساخت ماشینی رو داره ک بعد از 10 سال….همچنان سالی 400 میلیون دلار بفروشه…..

          محصول میان رده ی 720 اس ک ازش حرف میزنی…..توی هیچ پیستی رقیب اونتادور کبیر نشده….حتی جرئت رکورد گیری با هایپرکار سنا رو توی پیست نوربرگرینگ نداره مکلارن…..چرا….چون توی نوربرگرینگ اونتادور کبیر با تایر های trofeo r رکورد گیری کرده…نه با تایرهای corsa….

          در مقایسه با اونتادور اصلا از زیبایی مکلارن حرف نزن ک فقط میشه به چشم شوخی بهش نگاه کرد….

          مکلارن لامبورگینی رو رقیب خودش نمیدونه چون میدونه با این خط مشی نمیتونه با لامبورگینی رقابت کنه….قبلا هم سر یه پست دیگه گفتم….مسیری ک لامبورگینی داره طی میکنه….نه فراری داره میره….نه پورشه…و نه مکلارن….چون هر سه تای اینا درگیر بازی اعداد شدن….

          مکلارن هنوز ک هنوزه….موتور نداره….اتیش سوزی های گاه و بیگاهشم ک نیازی به گفتن نداره…..

          هر وقت مکلارن تونست رکورد نوربرگرینگو بزنه….و حداقل یه انجین اختصاصی واسه خودش طراحی کنه…..اونوقت بیاد حرف از اصالت بزنه….

          هنوز یادمون نرفته ک پرستیژ و اصالت لامبورگینی…..چطور توی رونتون خودنمایی کرد…و همه ی 40 دستگاهش…قبل از رونمایی تیزرش حتی تماما فروخته شدن….اونوقت مکلارن فن ها از اصالت f1ی میگن ک موتورش رو بیمر ساخته…….کل دارایی مک فن ها فقط تایم 10.1 720اس توی درگ 400 متره….و رکورد 386 f1…..نه توی پیست…..نه توی فروش…نه توی پرستیژ…نه توی کاراکتر رانندگی….هیچ حرفی برای گفتن جلوی لامبورگینی ندارید….توی پیست ک فقط حرف میزنید ک سنا فلانه و بهمانه…هنوز هیچ رکوردی از نوربرگرینگ نداشتین…..توی رقابت بهترین خودروی سال موتور ترند هم ک 720s تون خیلی شیک مقام اولو به اوراکان پرفورمانته واگذاشت…..حتی با اینکه توی درگ پیروز شد…..توی پرستیژ هم ک اینقدر برندتون با پرستیژه ک مجبور شد سقف تولید الوا رو کاهش بده….به این بهونه ک میخواد خاص تر باشه….ولی ما ک میدونیم چرا کاهش داده……فقط دلتون خوشه به دوتا عدد…که اگه نیسان و ب ام و نبودن…معلوم نبود کدوم یکی از این اعداد واقعیت داشتن….البته چرا….توی امار اتش سوزی حسابی حرف برای گفتن دارید….و اونقدری هم از ابهت اسم لامبورگینی سوزش دارید ک سر کل کل فقط به سال های ساخت تراکتورش گیر بدید…

          فراری فن ها وقتی حرف از اصالت میزنن….ما لامبو فن ها کاملا حرفشون رو قبول میکنیم…..فن استون مارتین بیاد حرف از اصالت بزنه….باز یه چیزی….استون مارتین سابقه ی درخشانی توی ساخت گرند توررهای لوکس داره ک کاراکتر خاص استون مارتین رو هم دارن اتفاقا…. ولی انصافا دیگه مکلارن فن ها نیان حرف از اصالت بزنن…مک فن ها بشینن با 10.1 خودشون خوش باشن

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. Mclaren

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          فعلا که سنا داره تک تک رکورد های لامبورگینی رو با اختلاف 10 20 ثانیه و لیشتر میزنه پس صحبت از رکورد توی پیست نکن توی نوربرگرینگ هم مکلارن پی وان ال ام رکورد زد خواب بودی ندیدی اخبارشو.
          نیومدن تو پیست با نتونستن رکورد زدن فرق داره.

          هروقت لامبورگینی بدون اویزون شدن به باباش فولکس واگن و بخصوص ائودی انجین تولید کرد بیا در مورد انجین مکلارن که توسط ریکاردو و مکلارن داره توسعه داده میشه صحبت کن.

          زیبایی که سلیقه ای هست من خودم طراحی های لامبورگینی رو دوست دارم ولی ابدا مکلارن رو هم زشت نمیبینم و فوق العاده جسارت داره توی طراحی.

          فعلا شما به این فکر کن که لامبورگینی توی چند کلاس رقیب واسه مکلارن بسازه.

          ??

          موافقم 1
          مخالفم 0
        4. Mclaren

          ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          در ضمن هنر کرده 40 تا دونه دستگاه رو فروخته
          عین 765 عدد مکلارن 720 اس قبل از رونمایی فروخته شده بود
          بعد در مورد 40 تا دومه صحبت میکنی و ذوق میکنی و رکورد دیدیش?عادت کردی از کاه کوه بسازی.

          اصالت تراکتورساز بودن رو میگی? اره خب واقعا سابقه طویلی توی ساخت تراکتور های کلکسیونی داره مکلارن از این نوع اصالت ها نداره خوشبختانه…ولی زاده شده تا با گنده هایی مثل پورشه و فراری توی کمتر از ده سال رقابت کنه و سخت زجرشون بده لامبورگینی که از این دو برند یک سروگردن پایین تره

          مکلارن یک برند فوق تکنولوژیک هست.
          اف وان یک اسطورست هرکی هم منکرش بشه معلومه هیچی از دنیای خودرو نمیدونه.
          برو حداقل تاریخچه ساختشو بخون وقتی شرکت های بزرگ دیدنش سرو دست میشکستن که براش انجین بسازن و بی ام دبلیو بعد از هوندا و فورد انجام داد…اونم زیر نظر مکلارن به سفارش مکلارن.

          منتها زحمت به خودت نمیدی که دو سطر مطالعه کنی از مال این شرکت و اون شرکت نون قرض میگیری.

          بزار یه چیزی بگم کل شرکت لامبورگینی بگرخه:

          Mclaren 765lt

          ????

          موافقم 1
          مخالفم 0
  8. امیررضا

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    لامصب بی‌ام‌وی عادت داره فن هاشو با ماشیناش عاشق کنه! کصافت آخه تو چقدر جذابی؟ چقدر خوبی آخه تو لعنتی؟ به کدامین دلیل اینقدر میخوامت؟ سری پنج یعنی خودرویی که هیچ کمپانی نمیتونه مثلش رو بسازه و باهاش کل بندازه! عالی هستی تو بی‌ام‌وی، عالی هستی ام۵

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M سابق

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      اره واقعا !
      به نظرم موقعی بی ام دابلیو داشت تو برنامه کائنات به وجود میومد خدا این کلاس و کلاس M3 رو انداخت پشت قواله این المانی با پرستیژ!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. نیکلاس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایی از راه دور با ندیدن این خشن که تو ذات این سوپر اتومبیل هاست تو امضای این اتومبیل که شتاب صدای قشنگ جنگیدن و میشه از ظاهرش حس کرد باید کنار پیست تست این سامورایی وایساد تا صداش قلبتو به تپش در بیاره ریگ زیر پاهات به احترام صدای وحشیش به حرکت در بیان چشمات نتونه دنبالش کن.سرعتش وقتی داره هوارو به کنار میزنه صورتتو نوازش کنه موهاتو تکون بده.میشه قدرتو احساس کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Behrouz. anzali

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (372 ديدگاه)

    این دوستان یه جوری حرف میزنن و از ماشین مورد علاقه خودشون میگن انگار هر روز سوارش هستند . (سواری عالی ، امکانات . زیبایی) الان یه ۲۰۶ تیون شده داشته باشی فکر میکنی مکلارن سواری؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (568 ديدگاه)

      آره واسه منم خیلی عجیبی اینطوری موضع گیری در مقابل هم برای چیزی که اصلا ندیدنش. چه برسه بخوان مالکش باشن!!! چقدر همه چیز جدی و خشن هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. MAHDI

    ۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    رقابت جدید همین مجله DSC OFF بین همین ب ام و M5 هستشبا لامبورگینی اونتادور SVJ که در رقابت درگ و درگ رولینگ ب ام و M5 کامپتیشن پیروز میشه.
    پیشنهاد میکنم اون رقابت رو ببینید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا