بی ام و

رندری نزدیک به واقعیت از ب‌ام‌و X7

بزرگ‌ترین کراس‌اوور ساخت ب‌ام‌و با نام X7 در راه است؛ اما سؤال بزرگ طرفداران ب‌ام‌و این است که طراحی بیرونی این کراس‌اوور پرچم‌دار باواریایی‌ها چگونه خواهد بود. البته با توجه به کانسپتی که سال گذشته معرفی شد و همین‌طور تصاویر جاسوسی فراوانی که تاکنون از X7 منتشر شده است پاسخ این سؤال چندان نامعلوم نیست. علاوه بر این، کمتر از یک هفته پیش تصاویر ثبت طرح تجاری این خودرو هم منتشر شدند که بیش‌ازپیش استایل بیرونی پرچم‌دار ب‌ام‌و را افشا کردند.

حال با توجه به همهٔ این موارد، رندری از X7 طراحی شده که بسیار به واقعیت نزدیک بوده و نمایی تقریباً واقعی را از این کراس‌اوور لوکس نشان می‌دهد. در این رندر، اس‌یووی بزرگی با استایل شیک و تیز دیده می‌شود که نمای جلویی آن تا حد زیادی به نسخهٔ کانسپت شباهت دارد. چراغ‌های جلو باریک و تیز بوده و به جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بزرگ متصل شده‌اند درحالی‌که در بخش پایینی سپر ورودی هوای متصل‌به‌هم تعبیه شده است. دیگر قسمت‌های بدنهٔ X7 اما به نزدیک‌ترین رقیبش یعنی آئودی Q7 شباهت دارد؛ اما هرچند X7 تولیدی تا حد زیادی نسبت به نسخهٔ کانسپت خود وفادار مانده است ولی بااین‌حال ویژگی‌ها و عناصری در آن وجود دارند که نسخهٔ تولیدی را از کانسپت متمایز کرده‌اند. مثلاً جلوپنجره و ورودی‌های هوای طرفین سپر جلو کمی کوچک‌تر شده و دستگیرهٔ درها هم برخلاف نسخهٔ کانسپت از نوع سنتی و معمول هستند.

اما درحالی‌که تصاویر زیادی از نمای بیرونی X7 منتشر شده، هنوز هیچ اطلاعاتی از کابین و داخل آن وجود ندارد. بااین‌حال می‌دانیم که ب‌ام‌و برای این خودرو جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خود را از طریق بزرگ‌ترین نمایشگر ممکن ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، X7 به صفحه آمپر دیجیتالی مشابه سری ۸ هم مجهز خواهد بود. در زیر کاپوت این ماشین نیز یک پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 بای‌توربو به همراه یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ZF قرار خواهد گرفت درحالی‌که امکان ارائهٔ یک موتور دیزلی هم برای آن وجود دارد. این کراس‌اوور فول سایز ب‌ام‌و به سه ردیف صندلی مجهز بوده و در دو نسخهٔ شش‌نفره و هفت‌نفره ارائه خواهد شد. ب‌ام‌و X7 چند ماه آینده احتمالاً در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد. ساخت نمونه‌های پیش‌تولید این خودرو نیز هم‌اکنون در تأسیسات ب‌ام‌و در کارولینای جنوبی آغاز شده اما نسخهٔ تولیدی نهایی چند ماه دیگر راهی خط تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    چه ابهتی

    لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    عجب غولی هستش واسه خودش.شاسی بلندهای bmw همشون حس تنومند ومردونه ای دارن.حتی x3های قدیمی نسل های قبل هم همین حس رودارن.بالاستیک های پهن.رینگ های بزرگ وظاهر خشن.دیگهX5وX6وX7 بماند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستانbmwدوست درپست قبلی خبر bmwکه مال معرفی نسخه گرن کوپه وکابریولت سری۸ بود چندتا عکس جدید ازm5کامپتیشن فرستادم.ببینیدجذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    احساس می کنم بی ام و داره تمام سگمنت ها رو تصاحب می کنه!مگه میشه یه خودروساز اینقدر فوق العاده
    البته مرسدس هم می خواد نسل های جدید شاسی بلند هاش رو معرفی بکنه و چه رقابتی بشود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mahdy

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    خیلی با ابهته
    ولی این رندر شبیه طراحی ولوو شده ( از جلو نه ولی ساختار کلی بدنه جعبه ای شکله که شبیه به طراحی های با ابهت ولووعه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. shirko

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    چه قیافه وحشتناک و مردونه ای داره ، خدا کنه نمای داخلیش مثل ایکس ۵ مدرن و لوکس باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا