بی ام و

رندرهای کاملاً نزدیک به واقعیت از نسل جدید ب‌ام‌و X6

ب‌ام‌و حدود یازده سال پیش با معرفی نخستین نسل مدل X6 برای اولین بار کلاس جدید کراس‌اوور کوپه را پایه‌گذاری کرد. سپس نسل فعلی این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۴ به بازار آمد و حالا باواریایی‌ها در حال آماده‌سازی سومین نسل از X6 هستند. این نسل که با کد G06 شناخته می‌شود، مثل گذشته بر اساس مدل X5 ساخته خواهد شد. حال اما وب‌سایت روسی Kolesa با استفاده از تصاویر نسل جدید X5، رندرهایی از نسل آیندهٔ X6 طراحی کرده که ظاهر احتمالی این کراس‌اوور کوپهٔ آلمانی را نشان می‌دهند. تاکنون پروتوتایپ‌های زیادی از X6 جدید با پوشش‌های استتاری در حال آزمایش دیده شده‌اند و این رندرها به‌خوبی نشان داده‌اند که در زیر پوشش‌های استتاری چه چیزی قرار گرفته است.

X6 اساساً چیزی بیشتر از یک X5 با سقف کوپه مانند و بخش عقبی اسپرت‌تر نیست و به همین دلیل در قسمت جلویی کاملاً با X5 یکسان است. در نمای عقبی X6 جدید اما شاهد چراغ‌های باریک و متفاوتی نسبت به X5 هستیم که تا حدودی به چراغ‌های مدل کوچک‌تر X4 شباهت دارند. نسل جدید X6 که باید با مرسدس بنز GLE کوپه و آئودی Q8 و همین‌طور پورشه کاین کوپهٔ تازه‌وارد به رقابت بپردازد، در بخش فنی نیز تمامی قسمت‌ها و ویژگی‌های خود را از X5 قرض گرفته است. در همین حال، مطمئناً نسخهٔ اسپرت و عملکردی این ماشین یعنی مدل X6 M نیز ساخته خواهد شد.

حتی ب‌ام‌و روی ساخت نسخهٔ قدرتمندتر کامپتیشن هم در حال کار است که قدرتی بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت. البته برای دیدن X6 M جدید باید تا سال ۲۰۲۰ صبر کنیم اما نسخهٔ معمولی این کراس‌اوور کوپه زودتر معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود نسل جدید X6 در ایالات‌متحده مثل X5 در دو مدل XDrive 40i و XDrive 50i عرضه گردد درحالی‌که اروپایی‌های امکان خرید مدل‌های دیزلی XDrive 30d و M50d را هم خواهند داشت. علاوه بر این، بازهم مثل X5، به‌احتمال‌زیاد بعداً نسخهٔ هیبریدی XDrive 45e نیز به خانوادهٔ X6 جدید اضافه خواهد شد.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Seyed.AMG

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (75 ديدگاه)

    به جز نمای عقب بقیه قسمت ها زیبا هستن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (730 ديدگاه)

    عقبش واقعا فاجعست امیدوارم اینجوری نباشه.در کل درکل اگر بین شاسی بلندهای کوپه حق انتخاب داشتم اول اوروس و بعد آئودی q8 رو انتخاب میکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      دراولین رقابت بینX6 وQ۸ این X6بوده که جایگاه اول رو بدست آورده.که سره فرصت لینک این رقابت هارو از چندمجله میفرستم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (730 ديدگاه)

        مجله ای که بین یه ماشین که 5 سال از عمرش گذشته و ماشینی که به تازگی معرفی شده و کوهی از امکانات و تکنولوژیه ماشین قدیمی رو انتخاب می کنه ذره ای اعتبار نداره :)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    وقتی اتاق قلدر و تهاجمی نسل اول جاش رو میده به شلمان ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMIR / ARMI

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    یه جوریه قیافش مخصوصا نمای عقب
    چرا همش چراغ های بی ام و کشیده تر میشن
    و جلو پنجره ها بزرگ تر
    اصلا خوشم نیومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    بنظرم نمای عقب هم عالیه. زیاد به عکس توجه نکنید…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا