بی ام و

رندری زیبا از ب‌ام‌و سری 8 کانورتیبل کانسپت

نسل اول ب‌ام‌و سری ۸ در آن زمان نسخه‌ای کانورتیبل نداشت. البته سری ۶ بعدها با نسخه‌ی کانورتیبل خود تمامی کمبودها را جبران کرد. خب آیا سری ۸ جدید دوباره این کار را تکرار خواهد کرد؟


پاسخ این سؤال رندری است که به تازگی از سوی X-Tomi Design منتشر شده است. این رندر بر پایه‌ی نسخه‌ی مفهومی سری ۸ که همین چند روز پیش رونمایی شده طراحی گردیده است. البته بجای رنگ آبی، از رنگ نارنجی استفاده شده و بجای سقفی ثابت با نمایی روباز و دلپذیر روبرو هستیم.

شاید شکل نهایی این رندر به اندازه‌ی کوپه‌ی کانسپت ب‌ام‌و مطبوع و صیقلی نباشد اما اگر این برند باواریایی بخواهد تشری به مرسدس S کلاس کوپه/کابریو بزند می‌تواند از این طرح نیز استفاده کند.


ب‌ام‌و علاقه‌ی شدیدی به خودروهای کانورتیبل دارد. علاوه بر سری ۶ یاد شده، از دیگر خودروهای روباز و رودستر این کمپانی می‌توان به نمونه‌های روباز سری ۲ و ۴ اشاره کرد. در آینده نیز رودستری دیگر که به همراهی تویوتا توسعه یافته وارد بازار خواهد شد. همچنین نسخه‌ی اسپایدر i8 را نیز نباید از یاد برد. از دیگر خودروهایی که روباز بوده و زیر چتر حمایتی ب‌ام‌و قرار دارند می‌توان به مینی کابریولت، رولزرویس دون و فانتوم دراپ هد کوپه‌ای اشاره کرد که دیگر تولید نمی‌شود.

BMW 6-Series 2015 Convertib
هنوز مطمئن نیستیم که نسخه‌ی کابریوی سری ۸ جدید نیز تولید خواهد شد یا خیر اما با وجود چنین سابقه‌ای احتمال تولید آن زیاد است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Saied

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی زیبا شده. بی ام دبلیو کارش عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mohsen

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    همین الانشم M6 رو به S coupe AMG ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    در کل نظرم اینه سری 8 آنچنان خوب کار نشده و خیلی پیشرفت نداشته نسبت به سری 6. باید بیشتر کار میشد روش. بهرحال بنظرم موفقیت خاضی پیدا نمیکنه. فعلا بی ام و با سری 5 داره پول در میاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مک میسل

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    دیدمش نفسم تو سینه حبس شد
    چقدر خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا