بی ام و

آشنایی با سرویس اشتراک خودرویی جدید ب‌ام‌و

بخش سرویس‌های مالی BMW به‌صورت رسمی سرویس اشتراک خودرویی این برند در آمریکا را معرفی کرد.


این سرویس اشتراکی که دسترسی توسط ب‌ام‌و نامیده شده چند روز پیش و به عنوان برنامه‌ای آزمایشی در نشویل تنسی معرفی شده است. سرویس اشتراک جدید BMW به کاربران اجازه دسترسی به ناوگانی از محصولات این شرکت را خواهد داد و البته آن‌ها خواهند توانست خودرو را هر زمان که بخواهند تعویض نمایند.


زمانی که یک کاربر خواهان خودروی دیگری باشد به سادگی و با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی درخواست خودروی دیگری را خواهد داد. سپس یکی از کارمندان ب‌ام‌و در مکان موردنظر مشتری خودرو را به وی تحویل خواهد داد. ب‌ام‌و می‌گوید خودروها به‌صورت کاملاً تمیز و با باک و همچنین با علائق شخصی سفارش دهنده برنامه‌ریزی خواهند شد.


سرویس اشتراک یا آبونمان ب‌ام‌و در دو ردیف اصلی عرضه خواهد شد به گونه‌ای که ردیف پایه هزینه ماهانه ۲ هزار دلاری خواهد داشت. این سرویس همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد تا خودروهای گوناگونی همچون سری ۴ کوپه و کانورتیبل، سری ۵، X5 و X2 را استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند از خودروهای پلاگین هیبریدی همچون ۵۳۰e iPerformance و X5 xDrive40e iPerformance استفاده کنند.

اما ردیف اشتراک M هزینه ماهانه ۳۷۰۰ دلاری داشته اما با پرداخت این حق اشتراک در هر ماه خواهید توانست پشت فرمان خودروهای پرقدرتی همچون M4 کانورتیبل، M5، M6، X5 M و X6 M بنشینند.

صرف‌نظر از نوع سرویس انتخابی، هر دو اشتراک شامل بیمه و سرویس‌های نگهداری و کمک جاده‌ای می‌باشد. ب‌ام‌و همچنین گفته در آینده سرویس‌های متفاوت و بیشتری نیز عرضه خواهد شد که باعث دسترسی بهتر به خودروهای بیشتر این برند خواهد شد.


مدیرعامل سرویس‌های مالی گروه ب‌ام‌و در آمریکا گفته است:

سرویس‌های مبتنی بر اشتراک جذابیت رو به رشدی برای مشتریان داشته و ما از ارائه سرویس حمل‌ونقل جدید برای پاسخگویی به نیازهای آن‌ها هیجان زده‌ایم.” این مدیر ارشد می‌گوید برنامه آزمایشی یاد شده فرصت فوق‌العاده‌ای برای شرکت است تا بازخورد مشتریان را جمع‌آوری کنند. او می‌گوید: “شبکه جهانی نمایندگان ب‌ام‌و در موفقیت برنامه دسترسی توسط ب‌ام‌و دخیل خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. me84

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اونا میشینن فکر میکنن که چکار کنیم ملتمون آسایش و رفاهشون روز بروز بیشتر بشه و یه همچین آپشنایی میدن به ملت، اینجا هم خودتون میدونید چه خبره. من چیزی نگم بهتره.
    موندم به اونایی که میرن برای ساندرو استپ وی صف میکشن چی بگم.
    فقط میتونم بگم حقمونه. ناراحتیم از اینه که خشک و تر دارن با هم میسوزن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا