بی ام و

سورپرایز بسیار هیجان‌انگیز ب‌ام‌و برای فرانکفورت!

مدیرعامل ب‌ام‌و از گردهمایی سه‌ماهه دوم کمپانی برای اعلام ارائه یک “سورپرایز بسیار هیجان‌انگیز” در نمایشگاه خودروی فرانکفورت اعلام کرد.


هارالد کروگر از ارائه جزئیات بیشتر دراین‌باره خودداری نمود اما درباره حمل‌ونقل الکتریکی بحث نمود و گفت که خودروی iNEXT در تأسیسات دینگولفینگ آلمان ساخته خواهد شد. با توجه به این سخنان به نظر می‌رسد که سورپرایز هیجان‌انگیز ب‌ام‌و یک خودروی الکتریکی یا هیبریدی خواهد بود؛ اما چیزی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.


اگر سورپرایز کمپانی یک خودروی اقتصادی و کم‌مصرف باشد شاید بتوانیم آن را پاسخ ب‌ام‌و به تسلا مدل ۳ در نظر بگیریم. در هفته‌های پیش گزارش‌هایی پخش شد مبنی بر اینکه ب‌ام‌و از نمایشگاه فرانکفورت برای معرفی سری ۳ با قوای محرکه الکتریکی استفاده خواهد کرد. بنا به خبر منتشر شده این خودرو محدوده حرکتی تقریبی ۴۰۰ کیلومتری خواهد داشت که بدین ترتیب بهتر از برد ۳۵۴ کیلومتری تسلا مدل ۳ می‌باشد.

BMW Vision Next 100 concept
BMW Vision Next 100 concept
البته این امکان نیز وجود دارد که کروگر درباره مدل دیگری چون نسخه پرفورمنس i3 S یا کانسپت X7 صحبت کرده باشد. گفته می‌شود کانسپت X7 با قوای محرکه سلول سوختی در فرانکفورت حاضر خواهد بود.

BMW Vision Next 100 concept
جدای از صحبت درباره سورپرایز هیجان‌انگیز، کروگر تایید کرد بسیاری از مصرف‌کنندگان قبلاً خرید خودروی i8 رودستر را رزرو کرده‌اند. این مدیر ارشد همچنین پیش‌بینی کرد X3 الکتریکی در زمان عرضه در سال ۲۰۲۰ با استقبال بالایی مواجه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Parvaz

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (395 ديدگاه)

    دمش گرم… 400 کیلومتر !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Parvaz

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (395 ديدگاه)

      منظورم برد 400 کیلومتری سری ۳ الکتریکی هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا