بی ام وطراحی

طراحی خودروهای الکتریکی عامه‌پسندتر خواهد شد

طراحی محصولات الکتریکی آینده‌ی ب‌ام‌و عامه‌پسندتر و عادی‌تر از خودروهایی همچون i3 و i8 خواهند بود. این را مدیر طراحی باواریایی ها آقای آدریان فن هوی دونک می‌گوید.


فن هوی دونک در مصاحبه با اتوکار گفته که i3 و i8 به این خاطر ساخته شدند که از محصولات استاندارد این شرکت و دیگر خودروهای الکتریکی بازار متمایز باشند.

البته خودروهای الکتریکی در آینده عادی‌تر خواهند شد و ب‌ام‌و هم دیگر نیازی به ساخت محصولات الکتریکی با ظاهر بسیار آینده‌نگرانه احساس نمی‌کند.
مدیر ب‌ام‌و خاطرنشان می‌سازد:

حمل‌ونقل الکتریکی در مدت‌زمانی کوتاه به تمامی محصولات ما سرایت خواهد کرد و به نقطه‌ای خواهد رسید که قوای محرکه‌ی الکتریکی یا پلاگین هیبریدی یک گزینه‌ی دیگر در زمان خرید خودرو محسوب خواهد شد.

فن هوی دونک ادامه می‌دهد:

حقیقت این است که مصرف‌کنندگان خودروهای ب‌ام‌و خواهان محصولی دینامیک هستند، خواه این خودرو الکتریکی باشد یا نباشد؛ بنابراین دلیل زیادی برای طراحی متفاوت این خودروها وجود ندارد.

دید جدید ب‌ام‌و به طراحی خودروهای الکتریکی فوراً در iX3 ظاهر خواهد شد. این خودرو که قبلاً به فرم کانسپت دیده شده یک شاسی‌بلند الکتریکی با ظاهر بسیار شبیه X3 عادی بوده اما برخی شاخصه‌های طراحی متفاوت را در خود جای داده است.


البته حداقل یک ب‌ام‌و تمام الکتریکی وجود خواهد داشت که طراحی آن برجسته خواهد بود. این خودرو ویژن iNEXT است که به عنوان یک شاسی‌بلند در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و پیشرفته‌ترین خودروی تولیدی این برند نام خواهد گرفت. این کانسپت ظاهر بسیار متفاوتی در مقایسه با سایر محصولات ب‌ام‌و داشته و حتی فاقد ستون‌های B می‌باشد.


این خودرو از عملکردهای خودران متنوع و محدوده حرکتی حدود ۶۱۰ کیلومتری سود خواهد برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    من میگم بی ام و طرح مسخره و فضایی نمیده بیرون خیلی دوستان بگن نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mor

      ۳۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (32 ديدگاه)

      این inext که اصلا جالب نیست
      ولی یاد این SUV میباخ که میوفتم به نظرم اون خیلی بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdy

        ۳۰ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        ???
        میباخ؟
        inext ?
        داداش خوبی ؟
        چه ربطی دارن؟

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا