بی ام و

خبری از ب‌ام‌و X2 الکتریکی نخواهد بود

قبلاً خبرهایی درباره عرضه نسخه الکتریکی ب‌ام‌و X2 در سال ۲۰۲۱ یا کمی زودتر منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد باواریایی ها تنها نسخه‌ای پیش‌تولیدی از این خودرو را تست کرده‌اند و عکاسان صنعتی نیز تصاویر آن را ثبت کرده‌اند.

BMW بلاگ به نقل از منابع موثق گفته که برنامه‌ای برای تولید X2 الکتریکی وجود نداشته و اطلاعات قبلی منتشر شده دراین‌باره صحیح نبوده‌اند. متأسفانه فعلاً راهی برای تائید اطلاعات جدید BMWبلاگ وجود ندارد اما اگر خبر جدیدی دراین‌باره منتشر شود حتماً به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

اما محصولی که در چنگال عکاسان گرفتار شده از برچسب‌های خودروی تست الکتریکی روی بدنه استفاده کرده هرچند نمی‌توان نشان xDrive25e روی درب پشتی و خروجی‌های غیرواقعی اگزوز را که مربوط به مدلی پلاگین هیبریدی می‌باشد نادیده گرفت. سپرها نیز در مقایسه با مدل‌های پلاگین هیبریدی تفاوت داشته ولی درپوش سوخت و درگاه شارژ روی خودرو حفظ شده‌اند.

اگرچه ظاهراً قرار است نسخه بدون آلایندگی این خودرو تولید نشود اما X1 مسیر متمایزی را طی خواهد کرد. نسل بعدی این کراس اوور لوکس و ساب کامپکت طبق گفته‌ها تا دو سال دیگر پدیدار خواهد شد و نسخه‌ای تمام الکتریکی خواهد داشت. سری ۱ جدید که از همان زیرساخت X1 و X2 استفاده کرده دارای مدل الکتریکی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا