بی ام و

اولین فروشگاه i ب ام و

اولین فروشگاه سری i ب ام و در لندن با معرفی مدل بروز شده شهری i3 و  مدل اسپرت i8 و یک دوچرخه الکتریکی تاشو آغاز به کارمی کند. جالب این است که محصولات به نمایش درآمده در فروشگاه i store ب ام و همگی مفهومی هستند. پس چه چیزی برای فروش وجود دارد؟ ظاهرا نمایش محصولات الکتریکی آینده BMW و آشنایی مردم با این محصولات و کارایی آنها و آموزش مصرف کنندگان تکنولوژی های الکتریکی حمل و نقل، از دلایل ایجاد این فروشگاه است. افتتاح این نمایشگاه که اولین نمایشگاه در نوع خود است در تاریخ ۲۵ جولای درست پیش از آغاز بازیهای المپیک لندن خواهد بود.

bmw-i8-and-i3-concepts
bmw i8 and i3 concepts

این خودروها هنوز در مرحله توسعه قرار دارند و تا تبدیل شدن به یک خودروی واقعی راهی طولانی در پیش دارند. مثلا i3 حداقل ۱۸ ماه تا ورود به بازار در سال ۲۰۱۴ فرصت دارد. i3 که تابستان سال گذشته و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود، با تغییراتی در طراحی داخلی به نمایش درآمده است. استفاده از چوب اکالیپتوس و مواد طبیعی مثل چرم و  پشم در داخل اتاق خودرو چشمگیر می باشند.  موتور الکتریکی ۱۶۸ اسب بخاری این خودرو می تواند شتاب صفر تا صدی به اندازه تنها ۸ ثانیه را در پی داشته باشد. دوچرخه مفهومی الکتریکی ب ام و هم مکمل این خودروها است. ویژگیهایی مثل تاشو بودن، فریم ساخته شده از آلومینیوم و فیبر کربن و باتری های لیتیوم منگنز از ویژگیهای این دوچرخه می باشند.

قیمت i3 حدود ۴۵ هزار و قیمت i8 حدود ۱۲۵ هزار دلار پیش بینی می شود.  قطعا با به بازار آمدن این محصولات، شعبه های آی استور ب ام و در سراسر جهان شکل خواهند گرفت و این نشان از عزم جدی این شرکت باواریایی در تولید خودروهای پاک دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. MATIN

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    به نظر من شرکت بی ام و به کلی دنیای جدیدی از خودروها رو شکل داده و میشه پیش بینی کرد با گذشت اندکی زمان خودروهای پر قدرت برقی وارد خیابونا کنه !
    در حالی که خودرو سازی ما از این قضیه به کلی دوره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. HamidReza

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    “بی ام و” برترین خودروساز جهان هست و هماهنگی که بین تولیداتش هست میشه متوجه شد از تمام رقبا پیش هست و جالب اینجاس که نه تنها برای رقابت با تمام خودروهای تولید شده در کل دنیا مدلی را معرفی کرده که هر مدلی بخواهید در برند BMW پیدا میکنید بلکه مدلهایی به بازار معرفی کرده که هیچکس فکر این چنین طراحی هم نکرده مگر توخیالش / متاسفانه کارخانجات ایرانی همچنان در حال کپی برداری یا یکی کردن بدنه و موتور دو خودرو متفاوت هستند. جای تاسف هم ندارد باید تاسف خورد که ما ملت هرچی هم که ساخته میشود مشتاقانه پیش خرید میکنیم؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۱۹ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اصلا روت شد شرکت های ایرانی رو با bmw مقایسه کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      BMW آفرود داره؟؟؟؟؟
      سوپراسپرت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. PEUGEOT

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحی قشنگ و فضایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا