بی ام و

فروش یک ب‌ام‌و 518i مدل 1985 خاطره‌انگیز با قیمتی قابل‌تأمل!

یک مدل کمیاب از ب‌ام‌و ۵۱۸i 1985 وارداتی به آمریکا با قیمت پیشنهادی ۲۱۹۹۵ دلاری برای فروش عرضه شده است.


این خودرو که به نسل E28 سری ۵ تعقل دارد یکی از خاطره‌انگیزترین مدل‌های ب‌ام‌و بوده و زندگی خود را در کشور ژاپن آغاز کرده و سپس وارد آمریکا شده است. رنگ سبز متالیک پلاتینیم همان رنگ اصلی خودرو بوده و کارکرد آن نیز تنها ۳۶۸۵۰ کیلومتر اعلام شده است.


خرید خودرویی با این سن و کارکرد یک ریسک است زیرا باید انتظار همه نوع مشکلی را داشت. البته به نظر می‌رسد این سری ۵ در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و ظاهراً هیچ خبری از تصادف یا زنگ‌زدگی در بدنه‌ی آن نیست. این بیمر حتی از رینگ‌های اصلی خود بهره برده است.


کابین هم در شرایطی استثنایی قرار داشته و هیچ نشانی از پوسیدگی یا شکستگی در پانل‌های مشکی وجود ندارد و مهم‌تر از همه اینکه سیستم‌های الکترونیکی کاملاً عمل کرده و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رادیوی اصلی، آنتن برقی، شیشه‌های برقی و قفل مرکزی اشاره کرد.


نیروبخش ب‌ام‌و ۵۱۸i E28 پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتون متر می‌باشد. گفته شده این خودرو در شرایط بسیار ایده آلی قرار داشته و در زمان استارت یا شتاب گیری اصلاً دود نمی‌کند.


شکی وجود ندارد که قیمت ۲۲ هزار دلاری برای یک سری ۵ با سن ۳۴ سال بسیار زیاد است مخصوصاً اینکه بدانید مدل‌های M5 E60 مجهز به پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر را هم می‌توان با همین قیمت‌ها پیدا کرد. البته این دو خودرو طیف خریدار متفاوتی داشته و به تصمیم خریدار بستگی دارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. وحید

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلیه خودروهای بازار ژاپن، به صورت “راست فرمان” هستند. حال، چطور این خودرو از ژاپن به امریکا رفته، داستان جالبی است…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MjM

    ۱ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (721 ديدگاه)

    این جور ماشین ها رو تو ایران رو هوا میزنن و واقعا ارزش داره بخریشون حتی به عنوان کلکسیونی…. تو ایران عشق ماشین بی ماشین زیاده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. هادی نجفی

    ۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    کل باخت های زندگیش رو میخواد با این ماشین جبران کنه
    ۲۲ هزار دلار برای این ماشین واقعا زیاده نه که ماشین بدی باشه خیلی هم خوبه ولی نه به این قیمت،فکر کنم یه ایرانی دلال خودرو رفته اونجا

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. razi

    ۲ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (14 ديدگاه)

    گلگیر عقبی رنگ داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا